Pagina 23 van 61 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1525 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik hoop dat deel 3 en 4 snel uitkomen in Nederland.

    Ik vind het trouwens lijken of ze steeds minder worden. Deel 5 en 6 hop blu-ray hebben nu nog maar 2 discs. Is het niet zo van disc 1 de film, disc 2 de oude extra's, disc 3 de nieuwe extra's(of andersom), maar nu zitten er maar 2 discs erin. Zitten de oude extra's er nog wel bij? Ik vond de eerste en tweede box echt super, maar nu lijkt het erop of ze aan het haasten zijn, en er mag geen nieuwe box meer komen, want dit zijn echt de ultimate edities.
    Op deel 5 mis ik alleen The Hidden Secrets of HP. De focus points zullen wel in de in-movie experience verwerkt zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #552

    Standaard Artwork covers Ultimate Edition jaar 5 en 6

    Ik zag op amazon.com de covers voor jaar 5 en 6 staan.
    Alleen vind ik de cover voor jaar 5 niet kloppen, want waar in de film vliegen ze allemaal op bezemstelen het zouden Terzielers moeten zijn.

    ps. Ik wacht nog steeds op een nederlandse Ultimate Edition release van jaar 3 en 4 iemand al nieuws?
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieD. Bekijk bericht
    ps. Ik wacht nog steeds op een nederlandse Ultimate Edition release van jaar 3 en 4 iemand al nieuws?
    Nee, helaas.

  4. #554

    Standaard

    Die Ultimate editions zien er prachtig uit (Deel 1 en 2 dan tenminste), maar ze zijn echt té duur... En zoals ik al dacht kunnen ze het niet opbrengen het een échte ultimate edition te maken, die als het écht tegenzit niet eens verder uitkomt in Nederland.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik hoop dat deel 3 en 4 snel uitkomen in Nederland.

    Ik vind het trouwens lijken of ze steeds minder worden. Deel 5 en 6 hop blu-ray hebben nu nog maar 2 discs. Is het niet zo van disc 1 de film, disc 2 de oude extra's, disc 3 de nieuwe extra's(of andersom), maar nu zitten er maar 2 discs erin. Zitten de oude extra's er nog wel bij? Ik vond de eerste en tweede box echt super, maar nu lijkt het erop of ze aan het haasten zijn, en er mag geen nieuwe box meer komen, want dit zijn echt de ultimate edities.
    Deel 5 bestond maar uit 1 schijf en de film was niet zo lang. Denk dus dat de UE wordt: Disc 1 - De oude Blueray schijf (De film en extra's), Disc 2: Bonus disc met nieuwe extra's. Disc 2 moet wel nieuw zijn omdat deel 5 alle extra's dus op een schijf heeft bij de huidige release.

    Deel 6 bestond uit 2 schijven met mager aantal extra's op de 2de schijf.
    Denk dus dat de UE wordt: Disc 1 - De oude Blueray schijf (De film), Disc 2: Oude disc 2 met oude extra's (en aangevulde extra's.).

    Deel 1 en 2 bestonden uit 3 schrijven ivm de Extented versie. Die staan op schijf 1, zoals je zelf zegt de nieuwe en oude over de andere 2 schijven.

    Echter is deel 3 & 4 een apart verhaal:

    De huidige BD schijven uit de Benelux (Bijvoorbeeld, deel 3 http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=4394) bevatten zowel de film in 1 versie als een groot deel van de oude extra's op één schijf.

    Deel 3 & 4 UE op USA BD bestaan maar uit 2 schijven en dat komt omdat de film in 1 versie en nieuwe extra's op één disc staan zoals bij deel 5. Disc 2 is de oude dvd met oude extra's.

    De UE Benelux BD's van deel 3 en deel 4 die nog niet zijn verschenen moeten dus gaan bestaan uit de oude BD met oude extra's en een 2de BD disc (dus geen dvd) met de nieuwe extra's (die op de USA BD op de 1ste schijf staan). Het is eigenlijk wel logisch dat ze een 2de BD schijf gebruiken voor die nieuwe extra's en de oude BD met de film er bij stoppen. Je krijgt dan eigenlijk het zelfde als bij deel 5 (oud en nieuw) en kan goedkoper aangeboden worden. Belangrijkste is kwaliteit behoud van de film en de extra's neem ik aan, want ik neem aan dat de extra's ook nog voorzien moeten worden van 13 ondertitels (10 meer ondertitels dan de USA versie), minstens in 4 talen (Engels, Nederlands, Frans en Duits) worden aangeboden in het menu.
    Laatst aangepast door pietdvd : 06-03-2011 om 01:54

  6. #556

    Standaard

    De UE's van deel 3 en 4 zullen in Nederland hetzelfde zijn als in Amerika, want de Amerikaanse versie heeft Nederlandse ondertitels op de blu-ray (niet op de DVD).

  7. #557

    Standaard

    Ik snap niet zo goed waarom mensen die Ultimate Editions willen hebben. Rond de kerst komt er ongetwijfeld een box uit met alle films erin en deze zal dan vast en zeker nog weer uitgebreider zijn en meer extra's hebben. Daar wacht ik liever op.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieD. Bekijk bericht
    Alleen vind ik de cover voor jaar 5 niet kloppen, want waar in de film vliegen ze allemaal op bezemstelen het zouden Terzielers moeten zijn.
    Niet? ik kan me toch een achtervolging (of in iedergeval hun vliegen) over de thames herinneren, maargoed het is voor mij langgeleden dat ik 5 gezien heb...

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Niet? ik kan me toch een achtervolging (of in iedergeval hun vliegen) over de thames herinneren, maargoed het is voor mij langgeleden dat ik 5 gezien heb...
    In het begin van de film vliegt Harry samen met de Orde van de Feniks op bezemstelen (over de thames) naar het hoofdkwartier.
    Hermelien en Ron en de rest zijn daar al als hij daar aankomt,
    en trouwens als ik me het goed herinner haat Hermelien het om te vliegen, laat staan alleen.

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieD. Bekijk bericht
    In het begin van de film vliegt Harry samen met de Orde van de Feniks op bezemstelen (over de thames) naar het hoofdkwartier.
    Hermelien en Ron en de rest zijn daar al als hij daar aankomt,
    en trouwens als ik me het goed herinner haat Hermelien het om te vliegen, laat staan alleen.
    Haar gezicht ziet er ook niet uit op de coverart...


  11. #561

  12. #562

  13. #563

    Standaard

    De Nederlandse 2-disc release van de nieuwste Potter is a.s. vrijdag en zaterdag voor 18 euro te koop bij Blokker. Daarna voor 23 euro. DVD-versie voor 16 (daarna 21 euro).

  14. #564

    Standaard

    En dan bestel je hem maanden van te voren en verwacht je hem gewoon op de releasedag binnen te hebben, maar dat kan Freerecordshop blijkbaar toch niet waarmaken. Jammer.

  15. #565

    Standaard

    Ik heb hem momenteel online bij de MediaMarkt besteld voor 13,99 (exclusief verzendkosten). Er staat bij dat je er een t-shirt bij krijgt. Hopelijk is dat ook zo.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #566

    Standaard

    Hey,

    Vreemd de mijne ligt wel klaar bij de Free Record Shop,
    Heb hem in de pre-order besteld met de aktie van de gratis toverstaf!

    Alleen The incredibles ligt helaas nog niet klaar, ...Op de releasedag

    Ga hem zo ophalen!!!


    Greets Ferry, ...

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Vreemd de mijne ligt wel klaar bij de Free Record Shop,
    Heb hem in de pre-order besteld met de aktie van de gratis toverstaf!

    Alleen The incredibles ligt helaas nog niet klaar, ...Op de releasedag

    Ga hem zo ophalen!!!


    Greets Ferry, ...
    Tja, ik heb hem thuis laten bezorgen. Denk dat het daar aan ligt.

  18. #568
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Tja, ik heb hem thuis laten bezorgen. Denk dat het daar aan ligt.
    Ik dus ook, maar volgens mijn besteloverzicht was hij al verzonden, dus verwacht hem gewoon thuis, als ik aankom.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #569
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En hij is binnen incl. toverstok zegevlier!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En hij is binnen incl. toverstok zegevlier!
    Ja, bij mij ook

    Had Freerecordshop gebeld, omdat ik geen verzendbevestiging kreeg. En zij vertelde mij dat hij vandaag verstuurd was.
    Maargoed, blijkbaar gister al verstuurd en nu binnen.

    Leuk zo'n toverstaf. Misschien heeft mn toekomstige vriendin er nog wat aan, voor als ik er even niet ben.

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Ja, bij mij ook

    Had Freerecordshop gebeld, omdat ik geen verzendbevestiging kreeg. En zij vertelde mij dat hij vandaag verstuurd was.
    Maargoed, blijkbaar gister al verstuurd en nu binnen.

    Leuk zo'n toverstaf. Misschien heeft mn toekomstige vriendin er nog wat aan, voor als ik er even niet ben.
    Leuk dat jullie hem al hebben. Ik zal moeten wachten tot maandag of dinsdag, aangezien hij naar België moet verzonden worden.

  22. #572

    Standaard

    Is deel 7.1 nu wel of niet met NL subs? Op de site van Amazon.co.uk is men er niet heel duidelijk mee. Althans men zegt niet ja of nee.

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Is deel 7.1 nu wel of niet met NL subs? Op de site van Amazon.co.uk is men er niet heel duidelijk mee. Althans men zegt niet ja of nee.
    De UK versie heeft GEEN NL subtitles, de DE versie wel
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  24. #574

    Standaard

    Hey,

    Wel heel raar dat het 7de deel geen NL subs bevat,
    Want alle vorige Potter delen bevatten dat namelijk wel!
    En ik heb de eerste 6 delen uit de UK hier liggen in de lade onder het Hogwarts castle replica
    Maar moet daar nu helaas een NL aan toevoegen, ...In verband met geen ondertiteling op de UK versie

    Nu nog 1 deel en dan zit de lade vol en is de serie compleet!


    Greets Ferry, ...

  25. #575

    Standaard

    Garantie dat alle delen in een serie in het buitenland voorzien zijn van Nederlandse ondertitels heb je niet. Ik weet niet hoe die beslissingen gaan, maar raar vind ik het niet. Wat moeten mensen in de UK met Nederlandse ondertitels? Die zijn tevreden als er Engelse ondertitels op staan.

Pagina 23 van 61 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •