Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.

Discussie: The Rock blu ray

  1. #51

    Standaard

    @jurgen, als je alleen op engelse ondertiteling wacht snap ik niet waarom je hem niet bij play.com besteld voor 12.49

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3326641/The-Rock/Product.html?source=9593&_$ja=tsid:11853|prd:83681
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  2. #52

    Standaard

    @van Dijk, bij dvdoutlet rond de 16 euro zag ik
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    ik mag aannemen dat er gewoon een DTS track op zit, dat is, zover ik weet, verplicht op een bluray, maar ben blij dat hij eindelijk in NL uitkomt (na bijna 2 jaar oid dat hij al in de USA uit is)
    hm dit zou lame zijn:
    Nee, blu-ray is geen standaard, maar alleen een optische drager.
    Er is dus niet verplicht, en dus ook geen HD of DTS.

    De uitgave die komt is die al in Frankrijk uit is met Engels 5.1 LPCM (= is beter dan DTS).

  4. #54

    Standaard

    @Hombre: DTS is mandatory voor Blu-ray Disc and HD-DVD (Daar is al eens een topic over geweest)

    http://www.audioholics.com/news/pres...disc-standards
    (mooi voorbeeld ook is de goede versie van the 5th element wel degelijk DTS kreeg)

    nog een link: http://www.blu-ray.com/faq/

    What audio codecs will Blu-ray support?



    Linear PCM (LPCM) - up to 8 channels of uncompressed audio. (mandatory)
    Dolby Digital (DD) - format used for DVDs, 5.1-channel surround sound. (mandatory)
    Dolby Digital Plus (DD+) - extension of Dolby Digital, 7.1-channel surround sound. (optional)
    Dolby TrueHD - lossless encoding of up to 8 channels of audio. (optional)
    DTS Digital Surround - format used for DVDs, 5.1-channel surround sound. (mandatory)
    DTS-HD High Resolution Audio - extension of DTS, 7.1-channel surround sound. (optional)
    DTS-HD Master Audio - lossless encoding of up to 8 channels of audio. (optional)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  5. #55

    Standaard

    Ik denk dat je het zo moet zien dat een blu-ray minimaal een Dolby Digital, DTS of PCM audiospoor moet hebben. Dus niet alledrie, want er zijn ook blu-ray's met alleen een Dolby Digital, DTS of PCM audiospoor.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik denk dat je het zo moet zien dat een blu-ray minimaal een Dolby Digital, DTS of PCM audiospoor moet hebben. Dus niet alledrie, want er zijn ook blu-ray's met alleen een Dolby Digital, DTS of PCM audiospoor.
    Het is idd of volgens mij, maar DTS HD MA mag ook, omdat dat daar een DTS core in zit. Heeft volgens mij te maken met receivers e.d. zonder HD decoders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    DTS-HD MA mag inderdaad ook. Het maakt echter niet uit of deze 1.0, 2.0, 5.1 of 7.1 is.

  8. #58

    Standaard

    hmzja.. ik zag dat mijn national treasures 2 bv idd pcm 5.1 en dd 5.1 heeft. wanneer ik snel door mijn collectie blader zie ik dat grootste deel dts-hd of dts heeft. jullie zouden het zelf eens in je eigen collectie voor de gein moeten bekijken
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    @Hombre: DTS is mandatory voor Blu-ray Disc and HD-DVD (Daar is al eens een topic over geweest)

    http://www.audioholics.com/news/pres...disc-standards
    (mooi voorbeeld ook is de goede versie van the 5th element wel degelijk DTS kreeg)

    nog een link: http://www.blu-ray.com/faq/

    What audio codecs will Blu-ray support?



    Linear PCM (LPCM) - up to 8 channels of uncompressed audio. (mandatory)
    Dolby Digital (DD) - format used for DVDs, 5.1-channel surround sound. (mandatory)
    Dolby Digital Plus (DD+) - extension of Dolby Digital, 7.1-channel surround sound. (optional)
    Dolby TrueHD - lossless encoding of up to 8 channels of audio. (optional)
    DTS Digital Surround - format used for DVDs, 5.1-channel surround sound. (mandatory)
    DTS-HD High Resolution Audio - extension of DTS, 7.1-channel surround sound. (optional)
    DTS-HD Master Audio - lossless encoding of up to 8 channels of audio. (optional)
    Nog steeds helemaal fout. Je haalt de profielen van, en wat bij de spelers verplicht is, en de optische drager (het schijfje dus) door elkaar.

    Dit lijstje geeft alleen aan wat een BD drager ondersteund en niet wat er verpicht op moet staan.

    Je mag een BD zelfs vol met JPEG, MP3 of wat dan ook zetten...
    Dus ook een hele zwart/wit tv-serie in SD met mono geluid

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Blu-ray

  10. #60

    Standaard

    Bij Wehkamp nu in de pre-order (release 8 juni) voor 13,99 .(ook grappig dat een release die je pre-orderd,die dus nog niet uit is en ik neem aan ook niet eerder voor wat voor prijs dan ook verkocht is, al in de aanbieding kan zijn)
    http://www.wehkamp.nl/entertainment-...E4_E42_249760/

  11. #61

    Standaard

    Dat is een stuk goedkoper dan bij de freerecordshop daar is hij 19,95.

    http://www.freerecordshop.nl/films/rock-8717418147181

    Gelijk maar besteld want vind dit wel een coole film.

  12. #62

    Standaard

    gelijk weer geannuleerd !!!!!

    5 euro verzendkosten zie je op het laatst wanneer je de laatste stap voltooid.

    Dit zou max 2 euro moeten zijn dus jammer koop hem wel ergens andres waar hj in de aanbieding komt

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    gelijk weer geannuleerd !!!!!

    5 euro verzendkosten zie je op het laatst wanneer je de laatste stap voltooid.

    Dit zou max 2 euro moeten zijn dus jammer koop hem wel ergens andres waar hj in de aanbieding komt
    Ik heb hem bij Wehkamp besteld, verzendkosten 1,95
    tevens gelijk maar Apocalypse now Collector edition besteld

  14. #64

    Standaard

    Vreemd ik kreeg dit in me mail te zien.

    Subtotaal 13.99
    Verzendkosten 4.95
    Totaal 18.94
    Afprijzing 4.-
    Je totale korting (verrekend in totaalprijs) 4.-

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door O.v.Dijk Bekijk bericht
    Vreemd ik kreeg dit in me mail te zien.

    Subtotaal 13.99
    Verzendkosten 4.95
    Totaal 18.94
    Afprijzing 4.-
    Je totale korting (verrekend in totaalprijs) 4.-
    Hoe heb je betaald?

  16. #66

    Standaard

    acceptgiro omdat ik geen ideal doe bij preorders

    maar dan moeten ze zeggen dat dat 3 euro extra kost.

  17. #67

    Standaard

    Dan kom je volgens mij op 2,95 of 3,95 inderdaad
    Staat aangegeven tijdens het bestelproces

  18. #68

    Standaard

    nu bij Wehkamp 12,59 met vakantiegeldvoordeel van 10%, en de verzendkosten zijn gewoon 1,95 (bezorgen bij afhaalpunt) ook als je achteraf betaalt (acceptgiro), 2,95 wordt het als je het thuis bezorgd wil hebben.Heb ook tijdens het bestellen geen melding gezien dat het een paar euro zou schelen om pas achteraf te betalen.

    Momenteel nog meer voordeel te behalen met de 10 euro email kortingscode.

  19. #69

    Standaard

    Ik heb de NL versie Blu Ray binnen! de release is officieel op 8 juni volgens meerdere bronnen, maar zag gisteren een mail binnenkomen van Wehkamp dat hij was verstuurd, dus ben benieuwd naar beeld en geluid, heb nu alleen de eerste dvd release, die je halverwege moet omdraaien. Hopen dat ik hem vandaag kan kijken.

  20. #70

    Standaard

    Ik heb hem ook van Wehkamp ontvangen.

    CRAP CRAP CRAP...geen DTS! Daar had ik nog zo op gehoopt. Ja, in het Frans maar daar heb ik geen bal aan. De soundtrack van deze flick is naar mijn mening een van de allerbeste ooit. Vooral de intro is geniaal goed.

    Nu had ik de import versie al eens gezien op Blu Ray en daar viel me het geluid ontzettend tegen. Gewoon zacht. Dat zal bij deze uitvoering wel niet anders zijn. Ik ga hem checken maar vrees het ergste....

    Jammer, jammer, jammer.

  21. #71

    Standaard

    Zit er geen LPCM track op dan??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Snap overigens niet waarom jullie niet shoppen bij Play.com. Daar is hij 9,99 en bij 2 voor 18,98 zit hij ook.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zit er geen LPCM track op dan??
    Nope. Gewoon DD 5.1 Engels/Frans. En dan DTS Frans.

    Onbegrijpelijk.

  24. #74

    Standaard

    Is dat dan gewoon dezelfde versie als uit frankrijk?
    De oudere release.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Is dat dan gewoon dezelfde versie als uit frankrijk?
    De oudere release.
    Klopt. Het enige verschil is de NL tekst op de achterzijde.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •