Pagina 32 van 45 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1122 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    De eerste tip heeft bij mij al zeer goed geholpen. Al dacht ik in eerste instantie dat het een 1 april grap was...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #777

    Standaard

    Hugo ik heb dezelfde telefoon als jij, en ook ik baalde enorm van de batterij. Nu ik de update gedaan heb en GPS, en nog wat andere dingen uit gezet heb doet de telefoon het een stuk langer.
    Als ik er niet te veel mee doe heeft hij power voor 2 dagen en hang ik hem om de nacht aan de oplader.
    Ben er nu wel blij mee.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #778

    Standaard

    Hoe meer je uitzet des te langer de batterij meegaat.
    Ik hebop de aandelen eigenlijk alles aan (mail, gmail, twitter, facebook, gps, weer, linkedin enz).
    Dus met een lange werkdag en redelijk veel bellen/smsen/whatsappen moet ie 's avonds wel weer wat prik erbij.
    Maar dit leg ik op het werk mijn collega's ook uit wanneer ik een telefoon uitgeef. Ik ken het terugkeerpatroon dan ook wel.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #779

    Standaard

    Over 2 dagen wordt gaat mijn nieuwe abonnement in (van T-mobile-->KPN Hi) Ik wil mijn sms-jes echter op de een of andere manier bewaren zodat ik niet alles kwijt ben in een keer. Volgens mij wordt namelijk alles op de oude simkaart verwijderd zodra de andere simkaart wordt geactiveerd. Ik heb namelijk voor nummerbehoud gekozen. Iemand een idee hoe je sms-jes kunt printen/bewaren/opslaan oid?

    *edit*

    Ik heb PhoneView gevonden
    http://www.ecamm.com/mac/phoneview/index.html

    Echter is dit een demo versie en de volledige kost 20 dollar ofzo. Ik wil alleen een kopie van alles wat er op mijn iPhone staat.
    Laatst aangepast door Marc T. : 24-05-2011 om 11:17

  5. #780

    Standaard

    sms...dat is zoooooo 2010.

    Maare, je kan gewoon een screenshot maken van je sms. Home button ingedrukt houden, en daarna de slaapknop indrukken.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    sms...dat is zoooooo 2010.

    Maare, je kan gewoon een screenshot maken van je sms. Home button ingedrukt houden, en daarna de slaapknop indrukken.
    Wil gewoon een algehele back up hebben van alle sms bestanden op mijn iPhone Ik ga geen 1100 screenshots maken

  7. #782
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien zit hier wat tussen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #783

    Standaard

    Iemand hier die weet wanneer de BB Bold 9900 gerealesed wordt? Kan alleen vinden "deze zomer" maar wil wat specifieker weten i.v.m. contractverlenging/nieuw toestel!

  9. #784
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien zit hier wat tussen.
    Maar vooralsnog is dat simpelweg nog niet bekend.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-05-2011 om 22:03
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #785

    Standaard

    Had ik inderdaad al geprobeerd! Nja even afwachten nog maar dan!

  11. #786

    Standaard

    Ik ben een leek op het gebied van mobiele telefonie, providers, simlocks, overstappen en dat soort dingen, dus vergeef me de volgende vraag:

    Ik heb 2,5 jaar een iPhone 3g gehad bij T-Mobile en vandaag gaat mijn nieuwe 2 jarige-abonnement bij KPN Hi van start op mijn nieuwe Sony Ericsson Xperia Arc.

    Nu lees ik vaak dingen van mensen die weer hun oude telefoon gaan gebruiken na een tijdje of dat men een andere telefoon koopt en daar de simkaart in stopt. Stel dat ik mijn oude iPhone 3g na een tijdje weer wil gaan gebruiken of dat ik de iPhone 4 los zou gaan kopen, kan dat zomaar i.v.m. al die simlocks, providers etc?

    Ik ben een beetje de weg kwijt met al dat gedoe.

    (edit): Ik heb ook gekozen voor nummerbehoud overigens. Dus mijn oude T-mobile nummer blijft gewoon hetzelfde nu ik bij KPN Hi zit.
    Laatst aangepast door Marc T. : 26-05-2011 om 08:20

  12. #787

    Standaard

    uit m'n hoofd mag je je telefoon na zoveel jaar unlocken of tegen betaling
    het kan best dat Apple haar eigen regels heeft, maar anders kun je ook het recht in eigen handen nemen

    tik gewoon wat je wilt in google en je ziet gelijk demos en tutorials

  13. #788
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben een leek op het gebied van mobiele telefonie, providers, simlocks, overstappen en dat soort dingen, dus vergeef me de volgende vraag:

    Ik heb 2,5 jaar een iPhone 3g gehad bij T-Mobile en vandaag gaat mijn nieuwe 2 jarige-abonnement bij KPN Hi van start op mijn nieuwe Sony Ericsson Xperia Arc.

    Nu lees ik vaak dingen van mensen die weer hun oude telefoon gaan gebruiken na een tijdje of dat men een andere telefoon koopt en daar de simkaart in stopt. Stel dat ik mijn oude iPhone 3g na een tijdje weer wil gaan gebruiken of dat ik de iPhone 4 los zou gaan kopen, kan dat zomaar i.v.m. al die simlocks, providers etc?

    Ik ben een beetje de weg kwijt met al dat gedoe.

    (edit): Ik heb ook gekozen voor nummerbehoud overigens. Dus mijn oude T-mobile nummer blijft gewoon hetzelfde nu ik bij KPN Hi zit.
    Je zal je KPN Hi sim waarschijnlijk niet zomaar in je Iphone3 kunnen doen, maar zoals @tuinman al zegt, zijn er genoeg opties om hem simvrij te krijgen of zelfs te jailbreaken. Dus daar zijn opties genoeg voor. Overigens hoor ik nooit van mensen dat ze terug gaan naar hun vorige mobiel. Hoe je het ook draaid of keert. Het zal altijd een stap terug zijn. Maar dat is zwaar persoonlijk. het kan natuurlijk zijn dat men zwaar iphoneofiel is. Maar goed dan had je beter direct voor iphone4 moeten gaan.

    Wel is het de vraag of je er verstandig aan gedaan heb om naar KPN over te stappen. Onlangs hebben zij aangegeven als eerste extra kosten voor data te zullen invoeren. Omdat iedereen sociale netwerken gebruikt zoals bijvoorbeeld whatsapp e.d., lopen zij miljoenen winst mis. Vrijwel niemand gebruikt dan nog sms of mms. Dit was uitgebreid in het nieuws. Men wil die misgelopen winst dus compenseren met duurdere specifieke data bundels voor e-mail, sociale netwerken enz.. Belachelijk natuurlijk, maar hé dat is KPN.

    Ongetwijfeld zullen de andere providers naar verloop van tijd misschien ook wel volgen. Maar vooralsnog geven die aan dat het data limiet van 1GB voor hun afdoende is. En wat dat betreft is t-mobile niet eens slecht met enigzins onbeperkte data limiet. Maar uiteraard wordt daar net zoals andere providers de bandbreedte boven een bepaald limiet sterk geknepen naar slakkesnelheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #789

    Standaard

    De provider is wettelijk verplicht de unlockcode na 1 jaar gratis te verstrekken.

    Die extra kosten voor bepaalde dienste via internet gaat aangepakt worden, de kamer vindt het te gek en de minister wil er in mee.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die extra kosten voor bepaalde dienste via internet gaat aangepakt worden, de kamer vindt het te gek en de minister wil er in mee.
    Dat is een goed teken. Want het is ook te belachelijk voor woorden. Dat oa KPN zo achter blijft met de ontwikkelingen enzo.

    Als het zo doorgaat mogen ze zich ook zorgen gaan maken over de spraakabonnementen. Dat zie ik ook nog wel veranderen. Dat niemand meer belt maar alleen nog met tekst over de dataconnectie gaat werken.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dat is een goed teken. Want het is ook te belachelijk voor woorden. Dat oa KPN zo achter blijft met de ontwikkelingen enzo.
    Dat is weer een hele andere discussie en dat valt best mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Als het zo doorgaat mogen ze zich ook zorgen gaan maken over de spraakabonnementen. Dat zie ik ook nog wel veranderen. Dat niemand meer belt maar alleen nog met tekst over de dataconnectie gaat werken.
    De prijzen voor je data gaan gewoon omhoog, maar ik denk niet dat iedereen met tekst gaat werken, er zijn nog erg veel mensen(helemaal de vrouwelijke medemens) die graag praten. Kan natuurlijk ook prima met VOIP(Skype e.d.), alleen de vraag is wanneer men overgaat. De providers hebben het iig zelf in gang gezet met de het promoten van de Ping berichten(oorspronkelijk PIN, gecodeerd en al via het BB netwerk, bestaat al sinds het begin v/d BB). Daarna is men Whatsapp gaan gebruiken, maar MSN iss natuurlijk ook al lang mogelijk via de mobiel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #792

    Standaard

    Hmm, ik twijvel er enorm over wb KPN. Nu opeens willen ze dus meer gaan heffen. Dit hadden ze toch kunnen voorzien?

    Ja, inderdaad er zullen er nog genoeg zijn die lekker willen kletsen.
    De legio mogelijkheden zijn er ook al een tijd ja. Maar als ik vandaag in de krant lees dat Min. Verhagen tegen verhoging is ivm toename dataverbruik:
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/987...__.html?p=12,1
    Dat is opzich goed nieuws te noemen.
    Laatste alinea is wel zorgelijk.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #793

    Standaard

    Dank voor de tips mensen. Ik ben al een stuk verder nu. Het is me gelukt om via iTunes mijn iPhone simlock vrij te maken en ik heb mijn KPN HI simkaart nu in mijn iPhone 3g gestopt waar ik nu KPN HI bovenin beeld zie staan.

    Nu is mijn vraag: ik heb nu een splinternieuwe Sony Ericsson Xperia Arc die ik dus niet gebruik. Kan ik die zomaar te koop aanbieden nu als ik dat zou willen? Er zit weliswaar een simlock op, maar dan nog. Iemand?

  19. #794

    Standaard

    Natuurlijk kun je die verkopen.
    Hier, marktplaats. Het is jouw eigendom. Je betaalt hem via je abonnement.
    Alleen de vraag of iemand hem met simlock wil hebben. Misschien dat je een unlockcode kan vinden op internet of iets anders...

    Maar het intrigeert mij wel een beetje. Waarom heb je geen simonly aanbieding gekocht. Dus alleen een simkaart met een bepaald aantal belmin/sms bundel/data??

    Of bevalt de Sony niet?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Natuurlijk kun je die verkopen.
    Hier, marktplaats. Het is jouw eigendom. Je betaalt hem via je abonnement.
    Alleen de vraag of iemand hem met simlock wil hebben. Misschien dat je een unlockcode kan vinden op internet of iets anders...

    Maar het intrigeert mij wel een beetje. Waarom heb je geen simonly aanbieding gekocht. Dus alleen een simkaart met een bepaald aantal belmin/sms bundel/data??

    Of bevalt de Sony niet?
    Nou Raymond,
    Zoals gezegd ben ik een beetje een leek op het gebied van telefonie etc, maar ik had dus ook helemaal niet aan een Sim-Only gedacht. Maar om met het begin te beginnen: ik wilde gewoon 100% overstappen van mn iPhone naar die Arc, maar toen dacht ik....m'n iPhone doet het nog prima en ik ben er zo aan gewend dat ik hem nog wel graag zou gebruiken. Dus dat besluit had ik pas genomen op het moment dat ik bezig was met het overzetten van al die informatie (contacten, videos, foto's etc etc.) Ik vond het allemaal veel te veel gedoe en ik dacht fuck it, ik blijf gewoon lekker bij mijn vertrouwde toestel, maar dan pleur ik wel lekker die nieuwe simkaart erin

  21. #796

    Standaard

    Duidelijk.
    Heb ik ook wel eens gehad met een apparaat. Eerst gekocht en later (na de afkoelingsperiode) me bedacht...

    Ik heb nog eens gegoogled voor een unlockcode voor de Sony, maar nagenoeg alles is een betaalversie hiervoor (natuurlijk). Maar dat maakt hem op marktplaats natuurlijk wel interessanter.
    Maar gewoon neerzetten en proberen is nooit verkeerd.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Duidelijk.
    Heb ik ook wel eens gehad met een apparaat. Eerst gekocht en later (na de afkoelingsperiode) me bedacht...

    Ik heb nog eens gegoogled voor een unlockcode voor de Sony, maar nagenoeg alles is een betaalversie hiervoor (natuurlijk). Maar dat maakt hem op marktplaats natuurlijk wel interessanter.
    Maar gewoon neerzetten en proberen is nooit verkeerd.
    Iemand een idee wat een beetje een redelijke vraagprijs is voor een splinternieuwe Sony Ericsson Xperia Arc 16 gb, midnight blue met KPN Hi Simlock?

  23. #798

    Standaard

    Ik zag dat er op marktplaats een 4tal mensen +/- 300 euro zouden willen betalen.
    Uitgaande dat dat een simlockvrije versie is zou je lager kunnen inzetten.
    Als dat niets uithaalt doe je je prijs omlaag.
    Maar je kan ook even googlen. Wat ook kan is een unlockcode kopen, dat neem je dan als verlies maar je houd er altijd aan over afhankelijk met welk abonnement je hem hebt gekregen. Want gratis is niets...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #799
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor vrouwlief de Desire S gehaald. Alle voordelen van de DHD in een kleiner formaat. Dus 1gig intern, dhd UI (gingerbread), touch keys, sleak design etc. Tevens front camera voor skype en zo.

    Maar voor als je dhd aan vervanging toe is, is er nu de HTC Sensation met dualcore en zo...
    Mijn contract verloopt in dec. Tot die tijd ben ik nog een happy camper met de DHD. Momenteel ben ik met Gremote en AIMP2 Apps aan het klooien. Je pc besturen met je Android. Vooral voor audio is dat top. Maar ook als muis, of als controller. Best grappig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik zag dat er op marktplaats een 4tal mensen +/- 300 euro zouden willen betalen.
    Uitgaande dat dat een simlockvrije versie is zou je lager kunnen inzetten.
    Als dat niets uithaalt doe je je prijs omlaag.
    Maar je kan ook even googlen. Wat ook kan is een unlockcode kopen, dat neem je dan als verlies maar je houd er altijd aan over afhankelijk met welk abonnement je hem hebt gekregen. Want gratis is niets...
    Voor 310,- verkocht.

Pagina 32 van 45 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •