Pagina 73 van 78 EersteEerste ... 2363697071727374757677 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Eens. Play offs zijn voor een EL ticket, niet voor de 5e plaats.
    Niet waar, de play-offs gaan wel degelijk om de vijfde plaats. De UEFA geeft namelijk aan dat de nummer vijf van de competitie (in dit geval dus ADO, hebben de play-offs om vijfde plaats gewonnen) het laatste ticket voor europees voetbal moet krijgen.

    Hier staat het uitgelegd en kan je ook een pdf-file met de eindstand downloaden: http://www.knvb.nl/nieuws/14287/rang...e-na-play-offs

    Matthijs van Nieuwkerk moet zich dus gewoon aan de weddenschap houden, ADO is 5e geeindigd!

  2. #1802

    Standaard

    Nogmaals, zoals ik het zie zijn ze gewoon 7e geworden, ik had mijn kop ook niet kaal geschoren.

  3. #1803
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Nogmaals, zoals ik het zie zijn ze gewoon 7e geworden, ik had mijn kop ook niet kaal geschoren.
    Ook als het andersom was geweest..
    Maar raar is het natuurlijk wel. Na 34 wedstrijden 5 geworden. Echter 4 extra wedstrijden bepalen de eindstand. Ajax heeft een soortgelijk iets meegemaakt met Blind als coach. Na een zeer slecht sezioen 4 geworden. Maar na de playoffs toch als 2de de voorronde C.L. in.
    Wat dat betreft kunnen ze ook niet anders dan de tweede plek of in dit geval vijfde plek toekennen. Immers de fifa laat alleen die plaatsen toe totv e voorrondes. Hoe die plek in het land zelf tot stand komt, bepaald het land zelf. Als ze maar als vijfde geëindigd zijn.

    Het is dus een beetje hetzelfde als een voor buitenspel afgekeurd doelpunt toch meerekenen. Vijfde is vijfde. De weg ernaar toe is niet relevant. Kaal scheren die handel...
    Zo moeilijk is het niet. Heb het vanochtend zelf ook weer gedaan.. :veryfunny: Maar dat heeft dan weer niks met een weddenschap te maken..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1804

    Standaard

    En dat is alleen maar omdat de UEFA dat zo gepresenteerd wil zien. In mijn ogen zijn ze gewoon 7e geeindigd.
    Kan me overigens ook niet boeien of Matthijs wel of niet kaalscheert. Lekker belangrijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1805
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge...Hoezo corrupt, zeker na die blamage van een press conferentie enkele dagen terug.

    Blatter weer 4 jaar preses

    Hopen dat ie nu een keer goed van zijn stokkie valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1806

    Standaard

    RvN naar Malaga..

  7. #1807

    Standaard

    Maradona: dinosauriërs regeren FIFA

    Diego Maradona heeft weer eens van zich doen spreken. De Argentijnse voetballegende nam zaterdag geen blad voor de mond toen hem naar zijn mening werd gevraagd over de corruptieschandalen bij wereldvoetbalbond FIFA. „Die schandalen blijven zolang de FIFA door dinosauriërs wordt geregeerd”, aldus 'Pluisje'.


    Diego Maradona heeft het
    niet zo op Sepp Blatter.

    Joseph Blatter werd woensdag herkozen als voorzitter van de FIFA. Maradona is geen fan van de omstreden Zwitser. „Hij heeft zelf nooit voetbal gespeeld”, aldus de Argentijn, die vindt dat een oud-voetballer de voorzittershamer bij de FIFA moet hanteren.


    De wereldvoetbalbond FIFA
    van de omstreden Sepp
    Blatter komt in het nauw
    door omkopingsschandalen.

    „Ik ben gevraagd om onderdeel van de FIFA-familie te worden, maar ik heb geantwoord dat het niet mijn familie is omdat niemand daar heeft gevoetbald. De FIFA is een groot museum, het zijn dinosauriërs die hun macht niet willen opgeven. Ze blijven zitten tot ze 105 jaar oud zijn.”

    Maradona, voormalig bondscoach van Argentinië, gaat binnenkort als clubtrainer aan de slag in de Verenigde Arabische Emiraten bij Al-Wasl. Hij zette zijn handtekening onder een contract voor twee jaar bij de club uit Dubai.

    Bron : Telegraaf.nl

    Je kan veel van Maradona zeggen, maar hij heeft wel gelijk.

  8. #1808

    Standaard

    Brussel informeert naar PSV-deal

    EINDHOVEN - De Europese Commissie heeft de gemeente Eindhoven om informatie gevraagd over de voorgenomen aankoop van grond van voetbalclub PSV. Brussel wil weten of er sprake is van verboden staatssteun.

    De gemeente Eindhoven heeft dat bekendgemaakt. Eindhoven zal meewerken aan het verzoek en heeft er alle vertrouwen in dat er met de transactie niks mis is, aldus een verklaring.

    De gemeente heeft de constructie vooraf laten toetsen door adviseurs, zei wethouder Staf Depla bij de presentatie. "De beoogde transactie komt onder marktconforme voorwaarden tot stand.”

    De gemeente Eindhoven leent 48,6 miljoen euro om de grond onder het PSV-stadion en trainingscomplex De Herdgang te kopen. De club huurt de grond voor 2,4 miljoen euro per jaar.

    De Eindhovense gemeenteraad beslist hoogstwaarschijnlijk eind juni over de hulp aan PSV.

    Als de Europese Commissie oordeelt dat er sprake is van verboden staatssteun, moet de grondovereenkomst worden aangepast. In het uiterste geval moet het geld worden teruggevorderd van PSV.

    Bron : Telegraaf.nl

  9. #1809

    Standaard

    Preud'homme weg als trainer van FC Twente

    Michel Preud'homme vertrekt na één seizoen als trainer van FC Twente. De 52-jarige Belg heeft FC Twente laten weten dat hij in onderhandeling is met een club uit Saudi-Arabië. Afgelopen seizoen veroverde Twente onder Preud'homme de Johan Cruijff-schaal en de KNVB beker. In de Europa League reikte de club tot de kwartfinales. Daarnaast deed de club uit Enschede lang mee in de strijd om de landstitel. Preud'homme had in Enschede nog een verbintenis tot medio 2013.

    ------
    Gaat hem vast om het fantastische voetbalniveau daar, denk dat geld er verder niks mee te maken heeft....

  10. #1810

    Standaard

    Pr€ud'homm€
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #1811

    Standaard

    De Zeeuw misschien naar Moskou voor 8 miljoen. Lijkt me voor Ajax een prima bedrag dat krijg je later nooit meer voor hem lijkt me.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1812

    Standaard

    Ach.. Doedelzak ook naar een topclub in een topcompetitie. Sportieve verbetering toch?

  13. #1813

  14. #1814

    Standaard

    Lol. Lijkt me een goede penalty trouwens... gewoon mega dom van de keeper.

  15. #1815

  16. #1816

    Standaard

    Positieve test PSV'er Rodriguez

    Tijdens het toernooi om de Gold Cup zijn vijf Mexicanen positief bevonden op het verboden middel clenbuterol.
    Onder hen bevindt zich PSV-verdediger Francisco 'Maza' Rodriguez.
    Naast Rodriguez hadden Guillermo Ochoa (America), Christian Bermúdez (Atlante) Antonio Naelson Sinha en Edgar Duenas (beiden Toluca) eveneens een positieve plas. De vijf lopen kans geschorst te worden. Ze zijn voorlopig al uitgesloten voor het Amerikaanse evenement.
    Clenbuterol wordt illegaal gebruikt in de veeteelt om spiermassa te kweken. Het eten van behandeld vlees (Mexico heeft een slechte naam in dezen) leidt bijna onvermijdelijk tot een positieve test.


    Contador wordt er voor aan de hoogste boom gehangen, maar dit zijn voetballers dus die zullen wel worden vrijgesproken of men komt met een lullige straf van een paar maanden waarvan de helft tijdens de zomerstop valt

  17. #1817

    Standaard

    Tja, dat soort shit ga je nou niet bepaald beter van voetballen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Tja, dat soort shit ga je nou niet bepaald beter van voetballen
    Tja spiermassa is volgens mij voor elke sporter handig. Het gaat mij er met name om dat in het wielrennen iemand meteen schuldig wordt verklaard en in het voetbal weet men niet hoe snel er moet geroepen worden dat er niks aan de hand is. De straffen zijn daarnaast in het wielrennen vaak zeer streng en in het voetbal ronduit belachelijk.

  19. #1819

    Standaard

    Ja, dat klopt wel. Maar wielrenners gebruiken herstelbevorderende middelen en dat is dus wel heel wat anders. Die kunnen dan de ene dag echt alles geven om het vervolgens de dag erna weer opnieuw te kunnen. Dat vind ik dan wel wat anders dan wat versnelde spieropbouw. Iets wat je zelf ook zou kunnen opbouwen in het krachthonk.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #1820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ja, dat klopt wel. Maar wielrenners gebruiken herstelbevorderende middelen en dat is dus wel heel wat anders. Die kunnen dan de ene dag echt alles geven om het vervolgens de dag erna weer opnieuw te kunnen. Dat vind ik dan wel wat anders dan wat versnelde spieropbouw. Iets wat je zelf ook zou kunnen opbouwen in het krachthonk.
    In het geval van Contador (waar ik het hierboven over had) ging het eveneens om Clenbuterol, dus hetzelfde middel als bij de voetballers in hun bloed is gevonden. Ik vind het gewoon krom dat een wielrenner (contador in dit geval) dan meteen wordt veroordeeld door iedereen en bij de voetballers wordt het meteen allemaal goed gepraat.

  21. #1821

    Standaard

    Ok, dan is het inderdaad meten met twee maten.

    Maar bij wielrenners gaat het uiteindelijk altijd om andere middelen. Want aan spieropbouw heeft Contador niks. Die wil juist zo licht mogelijk blijven. Anders komt ook hij al die bergen niet meer over.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #1822

    Standaard

    We wachten af wat het gaat worden voor straf, ik ben zeer benieuwd

  23. #1823

    Standaard

    Eerste 2 speelrondes van volgend seizoen zijn bekend, vrijdag wordt het hele speelschema door de KNVB gepresenteerd:

    Speelronde 1

    RKC Waalwijk - VVV Venlo
    ADO Den Haag - NEC Nijmegen
    AZ Alkmaar - Vitesse
    SC Heerenveen - De Graafschap
    Ajax - NAC Breda
    Excelsior - PSV
    FC Utrecht - FC Twente
    FC Groningen - Heracles Almelo
    Feyenoord - Roda JC

    Speelronde 2

    Vitesse - RKC Waalwijk
    ADO Den Haag - Feyenoord
    FC Twente - AZ Alkmaar
    De Graafschap - NEC Nijmegen
    Heracles Almelo - Excelsior
    PSV - FC Utrecht
    NAC Breda - FC Groningen
    VVV Venlo - Ajax
    Roda JC - SC Heerenveen

  24. #1824

    Standaard

    Ik post hier niet veel meer, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden:
    wereldgoal
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #1825

    Standaard

    Tukkers praten met Ronald Koeman en Van Basten

    Twente op Hollandse toer

    ENSCHEDE - Na twee jaar Steve McClaren en één seizoen Michel Preud’homme staat FC Twente voor een koerswijziging. Marco van Basten en Ronald Koeman zijn op dit moment belangrijke kandidaten voor de vacante trainerspost bij FC Twente en daarmee kiezen de tukkers na drie jaar buitenlandse invloeden voor een Nederlander aan het bewind. Zowel Van Basten als Koeman is clubloos en na een periode zonder werk toe aan een nieuwe werkgever. FC Twente heeft inmiddels met beide trainers contact gehad.


    Marco van Basten (links) en
    Ronald Koeman zijn
    gegadigden voor de vacante
    trainerspositie bij FC Twente.

    Tijdsdruk

    Bij de zoektocht naar de opvolger voor Preud’homme is sprake van enige tijdsdruk, al benadrukt FC Twente zich niet op te laten jagen. Komende maandag start de training van het nieuwe seizoen, terwijl over anderhalve maand al het eerste voorrondeduel voor de Champions League op het programma staat.

    Omdat zowel voorzitter Joop Munsterman als commissaris Aldo van der Laan – het tweetal dat de koers op voetbaltechnisch vlak uitstippelt – deze week in het buitenland verblijft, bestaat de kans dat bij de eerste training nog geen nieuwe hoofdtrainer op het veld staat.

    Bron : Telegraaf.nl

Pagina 73 van 78 EersteEerste ... 2363697071727374757677 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •