Oorspronkelijk gepost door
Claudio
Wie dan allemaal...?
Jij, Peptalk en Frenkel heel subtiel door op te merken dat de zone wisseling zo goed als ongemerkt gaat door het gebruik van zijn U.A.B
Eigenlijk heb ik nog nooit een topklasse apparaat gehad wat mp3 kon afspelen, Alleen de goedkopere, ik lust alles, maar vraag nie hoe.., machines. Je Tosh doet het ook niet toch. Ik zie dat vooral bij LG terug. Of de huis tuin en keuken bdspelert.
LG, Philips, Hiteker en Samsung zijn waarschijnlijk dan de huis tuin en keuken spelers, maar een Pana speelt toch ook wel een MP3tje af?
Mijn Tosh gebruik ik enkel voor HD DVD, hij is zo traag als dikke str.nd door een trechter en als ik het mij goed voor de geest haal, kan hij wel DVD's afspelen, maar CD's niet
Dan kan je je nog afvragen of je dat zou willen met zo'n apparaat in die kwaliteitsklasse. Eigenlijk is MP3 te min als hij ook o.a. FLAC ondersteund. Maar goed, omdat ik verplicht ben (lees me voel) om minimaal 100 gig aan 320kb mp3 in mijn auto te hebben. (Precies geen keuze
) Heb ik dus bijna mijn gehele collectie in Mp3 omgezet. Ondanks dat mijn pc een wezelijk onderdeel van mijn ht is, (beeld via de Pio en geluid via mij Onkyo, en het dus geen issue is) had de Oppo dit waarschijnlijk nog beter gekunt. Maar ik lees dat het misschien nog wel komt, dus hé...
Heb ook nog ergens de Oppo 981 liggen, als ik het mij goed herinner heb ik daar ook MP3's mee afgespeeld, hij gaf dacht ik ook keurig de bitrate aan van de spelende nummers, als je tenminste je TV aanzette...
Hoop wel dat het er ook bij komt, heb net het hele stapeltje weggehaald, de Oppo regio/zone-vrij genomen omdat hij alles zou kunnen afspelen...... tenminste dat dacht ik. Net als jij gebruik ik MP3 ook in de auto, het gebeurt niet vaak dat ik in huis een MP3 schijfje opzet, maar als het zo eens uitkomt, is het wel fijn als de Oppo ze ook kan afspelen. Ik speel de laatste tijd, mede door de nieuwe speakers, ook weer veel vaker CD's. Heb nog ergens zo'n Pio wisselaar, bij die wisselaar heb ik ook een aantal van de dozen waar 6 schijfjes in kunnen, die heb ik kortgeleden leeggemaakt en alle CD's in zo'n Silo gedaan, dat pakt even makkelijker dan uit zo'n wisseldoos.
Je bedoeld natuurlijk de A.B. want de speler zelf is supersnel met o.a. laden en spelen van zelfs de lastigste Foxtitels. Daar waar ik met mijn vorige pana bd50 een boek kon uitlezen, is deze sneller of minstens zo snel als de gemiddelde dvd speler.
Ja, idd ik bedoel de AB, de speler zelf is lekker snel.
De grote min is echter omdat de Oppo de dingen zo goed doet, we eigenlijk alles via de Oppo willen. Sommige mensen gaan zo ver om tv geluid via de Oppo te beluisteren omdat de dacs beter zijn dan die van hun huidige versterker. Vooral bij de 95.
Tot die groep behoor ik niet.
Oh en je hebt toch genoeg fantasie en vermogen om vrouwlief te pareren, indien zij met al die ontwetendheid komt. Of betaal je nog dagelijks de tol van je doorgedrukte keuze en moet je je nog een beetje voorzichtig uitdrukken? :veryfunny:
Kan zeggen wat ik wil, maar dat helpt niet altijd
Kijk heb ik vandaag alvast een beetje lol gehad...