Pagina 76 van 78 EersteEerste ... 266672737475767778 LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1876
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij heeft psv wel bijna persoonlijk uitgeschakeld voor de titel verleden jaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Vond je dat ook toen feyenoord hem van stadgenoot sparta (waar hij 7 jaar heeft gezeten) overnam?
    Alsof er bij PSV zoveel spelers uit de jeugd doorgebroken zijn de laatste 5 jaar, misschien 1 of 2. Het motto van die club is al sinds de oprichting daar hetzelfde als de winkel die een paar kilometer verderop ligt: Kopen Kopen Kopen!

  3. #1878

    Standaard

    Loting tweede ronde KNVB Beker (20, 21 en 22 september)

    Hollandia/Scheveningen - ADO Den Haag
    Odin'59/VVSB - PSV
    AZ - FC Groningen
    Goes/ Zwaluwen Vlaardingen - FC Twente
    Noordwijk/EHC/Heuts - Ajax
    Someren/SC Genemuiden - Young Boys/HSC '12/Carparc
    Cambuur - FC Zwolle
    FC Lienden/1. Oost - Roda JC Kerkrade
    VCK/Argon - Almere City FC
    NEC (ama.)/Harkemase Boys - Willem II
    JVC Cuijk/Voorschoten'97 - Heracles Almelo
    IJsselmeervogels/AFC - FC Dordrecht
    Go Ahead Eagles - Helmond Sport
    Achilles’29/Katwijk - Telstar
    Fortuna Sittard - NEC
    Feyenoord - AGOVV
    De Treffer/Rijnsburgse Boys - Be Quick 1887/HHC Hardenberg
    Capelle/WKE - FC Den Bosch
    VVV Venlo - SC Heerenveen
    Vitesse - NAC Breda
    1. West II/Montfoort - Sparta
    Sparta Nijkerk/Hoogland - Staphorst/Groene Ster
    De Graafschap - FC Utrecht
    UNA/Spakenburg - FC Volendam
    Urk/2. Oost - BV Veendam
    Barendrecht/FC Hilversum - RKC Waalwijk
    Zwaluwen '30/Susteren - GVVV/Nemelaer
    FC Eindhoven - FC Emmen
    EVV/Hoek - FC Oss
    Actief/Excelsior’31 - Excelsior
    SVZW/HBS - Haaglandia/FC Lisse
    ARC/Quick’20 - MVV

  4. #1879
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toevallig de eerste posts eens gelezen, omdat ik me afvroeg wanneer het nieuwe deel van deze draad aangemaakt was. 14-07-2010 dus. Misschien tijd voor een schone lei (lees:draad)
    Desalnietemin, leuk om de eerste reacties en verwachtingen van toen eens door te lezen.

    Zomaar een greep uit het begin van het sezioen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    AZ is op trainingskamp/oefenwedstrijden zonder Dembele en El Hamdoui.. Die zitten dus niet lang meer in Alkmaar.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het is mij nog iets te vroeg om maar iets over een mogelijke titel te zeggen. Sterker nog het zal waarschijnlijk tot 31 Augustus duren. En dan te bedenken dat de competitie dan al enige tijd bezig is. Ik heb wat Ajax betreft wel vertrouwen in Jol. Uit nood breken jeugdspelers door. Als Mickey het nu niet doet, doet hij het nooit meer. Echter de C.L. lijkt me 'iets' te hoog gegrepen met al die vermoedelijke transfers. Zou mooi zijn als ze iig de poolfase halen. Maar ik denk dat er dit jaar meerdere leuke teams in ontwikkeling zijn. Er is veel veranderd, AZ nieuwe trainer, Groningen nieuwe trainer, Twente nieuwe trainer, en dan vergeet ik er zo snel vast een paar. Tweede jaar Rutte en Jol. Allemaal variabelen..,
    ik waag me er nog niet aan...

    Misschien leuker om te speculeren wie de verrassing van dit sezioen wordt.
    Wel verheug ik me weer op al de transfergeruchten/ perikelen, cq de komplete poppenkast.
    Heerlijk... En dan het liefst mobiel ergens op een strand ver weg.........., nee niet Spanje..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Dan denk ik aan Heerenveen, met Jans als trainer en Bas Dost, die misschien de topscorer van het seizoen wordt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heerenveen ben ik ook benieuwd naar.. die lijken nu toch weer uit het dal te gaan klimmen met een nieuwe trainer en wat verassende aankopen. Aan de andere kant ben ik benieuwd wat Verbeek als nieuwe trainer bij AZ uit kan richten. Ik heb het gevoel dat de club (weer) te groot voor hem is en daardoor weer een hoop problemen zullen ontstaan (met bijvoorbeeld El Hamdaoui).
    Daarom heet het dus de verrassing van het sezioen, omdat het een complete verrasing was. Behalve de problemen van El Hamdaoui. Alleen de hoofdrolspelers zijn anders. Dus PSV, niet doen dus.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ben der ook bang voor, hopelijk staat Sulejmani dan eindelijk op! Jol krijgt dembele wel aan het scoren en mounir scoort per seizoen ongeveer 20 doelpunten, zal wel meer worden bij Ajax
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Aan dit soort "supporters" heb je ook geen reet.

    Je weet toch niet wat de afspraken zijn geweest tussen Jol en het bestuur. Wat je wel weet is dat het bestuur gezegd heeft dat het goed zou komen met de contracten van Emanuelson, Pantelic en Rommedahl en alle 3 is dat mislukt. Daarnaast zou er geen opvolger voor Pantelic mogen komen en zou Jol maar 5(!) miljoen mogen besteden als Suarez en vd Wiel verkocht zouden worden.

    Daarnaast was El Hamdaoui van Ajax geweest als men meer geboden had, maar Ajax wilde niet meer dan 4 miljoen betalen. Dat Ajax geen geld heeft is ook een fabeltje, er is echter een miljoenen verlies geweest, wat je juist zou kunnen opvangen met het behalen van de CL en evt. de verkoop van vd Wiel. Maar dan moet er wel geinvesteerd worden en dat durft het bestuur weer niet.

    Jol heeft gewoon gebluft en waarschijnlijk heeft het gewerkt. De schuldige hier is Jol niet, maar het altijd falende bestuur met meneer Slop voorop. Wat hij in godsnaam nog bij Ajax doet is me een raadsel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Sulejmani: 'Jol wil mijn carrière vernietigen'

    21/07/2010 08:34
    Miralem Sulejmani had met West Ham United een overeenkomst om komend seizoen op huurbasis voor de Londense club uit te komen. Zijn coach bij Ajax, Martin Jol, vertelde de aanvaller echter dat hij niet weg mocht. Dit tot woede van de 21-jarige Serviër.

    'Ik begrijp het niet', vertelt Sulejmani in het AD. 'West Ham United zou voor mij een nieuwe start kunnen zijn. De coach daar, Avram Grant, is een trainer die mij als groot talent ziet. Het is ook een coach die zegt waar het op staat.'

    Het is volgens de aanvaller een bewijs dat Jol het slecht met hem voor heeft. Vorig seizoen liet de oefenmeester Sulejmani en Ismail Aissati voor de ogen van diverse journalisten een training afwerken op de trappen van de Amsterdam Arena.

    'Dat was erg frustrerend', blikt de aanvaller terug op dat onterende voorval. 'Ik ben een professional en wil mijn werk zo goed mogelijk doen. Maar zo omgaan met mij, dat kan ik niet accepteren. Martin Jol wil mijn carrière vernietigen.'

    Sulejmani werd in 2008 door Ajax overgenomen van SC Heerenveen voor het recordbedrag van 16,5 miljoen euro. In zijn eerste seizoen onder Marco van Basten speelde hij nog 27 competitiewedstrijden (acht doelpunten). Jol zag het beduidend minder zitten in de Serviër. Slechts zeventien keer (waarvan maar drie keer als basisspeler) stuurde de coach hem tijdens een competitieduel het veld in.

    ---------------------

    Het gaat weer lekker, bij Ajax.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoop voor Twente dat Preudhomme Theo Janssen snapt zoals McLaren dat deed...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het laatste gerucht gaat dat Hamdaoui water bij de wijn heeft gedaan en dat binnen enkele uren bekend wordt gemaakt. Heb geen bron behalve een verwijzing via Ajax headliner. Mpenza zou niet komen, dus proberen ze Mido of de Ridder...
    Zal mij benieuwen of dit klopt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik denk dat het Mouniour El Hamdoei wordt..
    Profetische woorden. Ha als we toen eens wisten wat we nu weten....
    En het mooie is die poppenkast begint elk sezioen gewoon weer opnieuw.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-07-2011 om 11:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Donderdag is t trouwens de stadsderby in het Jan Louwers stadion.
    Jij bent erbij?
    Ben er de laatste jaren diverse keren bij geweest, dit jaar ben ik helaas verhinderd

    Aankopen: het zijn goede keuzes, maar om voor de titel te gaan, is het denk ik nog niet voldoende. Ik zou toch proberen Al Hamdaoui (of een andere spits) aan te trekken.

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Alsof er bij PSV zoveel spelers uit de jeugd doorgebroken zijn de laatste 5 jaar, misschien 1 of 2. Het motto van die club is al sinds de oprichting daar hetzelfde als de winkel die een paar kilometer verderop ligt: Kopen Kopen Kopen!
    Eh? Wat heeft dat te maken met Wijnaldum 'judas' etc noemen?
    Maar wat is er mis met kopen?
    En je hoort mij niet zeggen dat er vanuit de jeugd veel doorbreekt (de laatste 5 jaar: Afellay, Bakkal, Aissati, Labyad, Zeefuik, Tamata, Wuytens)

  7. #1882

    Standaard

    Als Feyenoord zelf goed had gepresteerd de afgelopen jaren, hadden de fans niet zo veel redenen gehad om af te geven op andere clubs. Het is in feite gewoon te triest voor woorden om plezier te halen uit het verdriet van een ander. Dit zegt vooral iets over het karakter.
    Maar ach, het hoort er (klaarblijkelijk) allemaal bij, die afgunst.

    Al moet ik zeggen dat ik zelf ook maar slecht om kan gaan met die zogenaamde clubliefde van bepaalde spelers. De tijden zijn wat dat betreft enorm veranderd, alles draait uiteindelijk alleen maar om de pegels, en dat geldt voor iedereen die een betaalde functie heeft bij 'zijn' club. Dat werkt behoorlijk ontnuchterend in de beleving van de fans (die wél een club hun hele leven trouw blijven).

  8. #1883
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Men vergeet voor het gemak hoe clubs soms met spelers omgaan. Ook zei denken maar aan één ding. Geld heel simpel, heel veel geld. Er zijn genoeg spelers die hun enorme clubliefde zagen verdwijnen door de harde aanpak of kille zakelijk van een bepaalde club. Nou wil ik niet alles over één kam scheren. Maar clubliefde is voor supporters. Spelers, trainers en bestuur zijn passanten.
    Als jij slecht wordt behandeld door je baas, hij geen geld meer heeft om je een leuke salaris verhoging te bieden waar je evt. recht op heb, dan is ook onze keuze vrij makkelijk.

    Het is eerder uitzondering dan regel. Maar een enkeling die inmiddels genoeg verdient heeft komt terug naar zijn club. En dan zijn er nog maar weinig clubs die eerst aan het belang van de spelers denken en dan pas aan geld. Maar goed dat kan ook niet anders. Het is allemaal business.

    En al helemaal niet in de tijd dat Nederland niet meer is verworden dan een korte tussenstation naar een hogere stap. Ook ik zou bij mijn afscheid volmondig roepen dat ik ooit terug kom. Waarschijnlijk in mij jeugdige onwetendheid. Maar een jaar op je ouwe dag spelen in een niveau dat ver onder je meest recente werkgever lag is eutopie. En alleen voor een enkeling weggelegt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Eh? Wat heeft dat te maken met Wijnaldum 'judas' etc noemen?
    Maar wat is er mis met kopen?
    En je hoort mij niet zeggen dat er vanuit de jeugd veel doorbreekt (de laatste 5 jaar: Afellay, Bakkal, Aissati, Labyad, Zeefuik, Tamata, Wuytens)
    Judas heeft te maken dat je aangeeft trouw te blijven aan je club en niet aan een vertrek zegt te denken maar vervolgens wel een half jaar later naar een helaas voormalige concurrent vertrekt. Dan blijkt wel hoe waardevol die woorden waren.

    Afellay heeft inderdaad de stap naar een grote club gemaakt al is het afwachten of hij het daar gaat maken. Bakkal staat al jaren stil en Aissati heeft op het begin bij PSV en een verhuurperiode bij Twente na niets laten zien. Van die andere 3 is het ook maar afwachten of ze het gaan redden.

    Van de talenten die de laatste jaren noodgedwongen bij het eerste van Feyenoord zijn gehaald is het ook maar afwachten of dat ze het redden. Wijnaldum en Fer zullen wel een grote carriere tegemoet gaan, Castaignos bij Inter is een groot vraagteken en spelers als Cabral, Clasie, Van Haaren, Leerdam en Mokotjo zullen zich nog moeten gaan ontwikkelen om een basisplaats bij Feyenoord te krijgen en daarna naar een buitenlandse competitie te gaan. Stefan de Vrij heeft zich wat dat betreft het meeste ontwikkeld en zal samen met Vlaar het centrale verdedigingsduo gaan vormen, die gaat het dus ook wel redden.

  10. #1885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Judas heeft te maken dat je aangeeft trouw te blijven aan je club en niet aan een vertrek zegt te denken maar vervolgens wel een half jaar later naar een helaas voormalige concurrent vertrekt. Dan blijkt wel hoe waardevol die woorden waren.
    Dat gebeurd zo vaak.
    In de PSV Inside van mei staat een interview met Dzsudzsák die zegt dat "PSV alles voor hem is" en daarom zijn contract heeft verlengd.
    We zijn 2 maanden verder en hij zit nu in Dagestan zakken te vullen.
    Ok, het betrof geen ex-concurrent, maar verder zie ik aardig wat overeenkomsten.

    Of neem Ruud van Nistelrooy, die jaren geleden aangaf graag bij PSV terug te keren.......en laatst aangaf dat hij er nu anders over dacht (lees: hij vangt liever tig miljoen bij Malaga).

    Zelfs de grote ploegen (Barcelona, Real, Man Utd etc) hebben hiermee te maken gehad (Tevez van Man Utd naar Man City; Figo van Barca naar Real....etc etc).

    De tijden dat Moulijn, Swart en vd Kuylen tig jaar voor hun club speelden zijn allang voorbij.

  11. #1886
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    D's Voetbal!! (die opmerking omvat alles)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ben er de laatste jaren diverse keren bij geweest, dit jaar ben ik helaas verhinderd
    Ik wilde gaan, vervolgens was ik verhinderd, net bericht dat ik toch kan gaan......dus ik kijk op de FCE site voor tickets.......en ik zie iets enorm bizars:

    De kaartverkoop is inmiddels gestopt; je kon 3 dagen lang van 14 tot 16 (!) en 1 dag van 9 tot 12 (!) kaarten halen....maarre....dan werken de meesten toch?
    Is dat normaal bij FCE? (heb zelf een seizoenskaart van PSV en haal alleen voor de beker en europacup losse kaarten; deze kan ik bij de primera 'om de hoek' gewoon op elke dag halen)
    (overigens is t (volgens de site) handjevol kaarten dat over is vlak voor aanvang van t duel te halen. maw: op de bonnefooi er heen en hopen dat er wat over is......(wat ik dus niet ga doen))

    t is nu net of FCE geen rekening houdt met de personen die overdag werken. (ik ga hier toch een grap over maken: volgens mij hoeven ze dat ook niet; 99% van de supporters heeft AOW )
    (kun je wel hebben schat ik in)

  13. #1888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat gebeurd zo vaak.


    De tijden dat Moulijn, Swart en vd Kuylen tig jaar voor hun club speelden zijn allang voorbij.
    Mee eens, verder vind ik het voor de voetballer Wijnaldum een uitstekende tussenstap naar een Europees avontuur over enkele jaren.

  14. #1889

    Standaard

    Ik snap Wijnaldum ook wel. De tijd dat Feyenoord zich kon meten met PSV ligt al een tijdje achter ons (helaas foor Feyenoord) dus dit is gewoon een stap omhoog voor hem.

    Een speler die van pakweg Roda, Groningen, Ado, Heerenveen etc naar PSV, Ajax of (inmiddels ook) Twente vertrekt maakt gewoon een stap vooruit. In dit geval dus ook.

    Niet leuk voor Feyenoord inderdaad, maar dat lijkt me toch echt de nieuwe realiteit.

  15. #1890

    Standaard

    Nu.nl meldt trouwens dat Cruijff binnen Ajax alweer overhoop ligt en met opstappen dreigt (?!).

    Neem toch aan dat dit hier en daar uit zn verband gerukt zal zijn. Anders zitten we binnenkort weer met een flinke puinhoop en Cruijff die er rustig tussenuit stapt.

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Of neem Ruud van Nistelrooy, die jaren geleden aangaf graag bij PSV terug te keren.......en laatst aangaf dat hij er nu anders over dacht (lees: hij vangt liever tig miljoen bij Malaga).
    Als ik mij niet vergis heeft Van Raaij vorig seizoen in een interview met Barend gezegd dat hij er zeker van was dat Van Nistelrooy terug zou keren bij PSV als hij nog voorzitter zou zijn geweest. Dus misschien ligt het, in de ogen van Ruud, niet alleen aan het geld maar ook aan de nieuwe voorzitter?

    Ik moet zeggen dat ik altijd een groot fan ben geweest van Van Nistelrooy (mede vanwege zijn persoonlijkheid), maar hoe hij de laatste maanden is omgegaan met zijn club en de fans (HSV) én dat hij vervolgens niet zijn woord houdt en terugkeert bij PSV, dat valt mij vies tegen. Wel te begrijpen, maar desalniettemin een tegenvaller.
    Maar misschien komt hij in de winter alsnog naar Eindhoven als hij het bankzitten beu is ....

    Hier in Groningen zijn de meeste inwoners nog steeds fan van Erwin Koeman, terwijl we Ronald amper nog kunnen luchten. Dat komt in eerste instantie omdat Erwin wél en Ronald niet terugkeerde aan het eind van de rit. Ronald verkoos Feyenoord boven het nog eens te kunnen samenspelen met zijn broer (en tevens terug te komen bij de club van zijn vader). Als je kijkt naar hoe beide jongens zich daarna als trainer hebben geprofileerd, dan wordt ineens duidelijk dat het geen sportieve keuze is geweest van Ronald maar simpelweg een zakelijke. Maar zoals al gezegd, what else is new?
    Stiekem hopen we hier nu al op een terugkeer van Robben over een paar jaar ...

    Volgens mij komt het nog wel regelmatig voor in Engeland dat jongens een hele lange tijd bij 1 club spelen, Arsenal, Manchester United, soms vanaf de eigen jeugd. En trainers als Ferguson en Wenger zijn ook al jaren in dienst bij dezelfde club.

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik wilde gaan, vervolgens was ik verhinderd, net bericht dat ik toch kan gaan......dus ik kijk op de FCE site voor tickets.......en ik zie iets enorm bizars:

    De kaartverkoop is inmiddels gestopt; je kon 3 dagen lang van 14 tot 16 (!) en 1 dag van 9 tot 12 (!) kaarten halen....maarre....dan werken de meesten toch?
    Is dat normaal bij FCE? (heb zelf een seizoenskaart van PSV en haal alleen voor de beker en europacup losse kaarten; deze kan ik bij de primera 'om de hoek' gewoon op elke dag halen)
    (overigens is t (volgens de site) handjevol kaarten dat over is vlak voor aanvang van t duel te halen. maw: op de bonnefooi er heen en hopen dat er wat over is......(wat ik dus niet ga doen))

    t is nu net of FCE geen rekening houdt met de personen die overdag werken. (ik ga hier toch een grap over maken: volgens mij hoeven ze dat ook niet; 99% van de supporters heeft AOW )
    (kun je wel hebben schat ik in)
    Ik weet niet wie dat nu weer bedacht heeft, en om wat voor reden. Het lijkt wel een risicowedstrijd, terwijl voor ik weet de sfeer rondom de wedstrijden steeds goed is geweest (ik herinner me niet veel meer dan wat kolderieke beledigingen). Er heeft lange tijd enige wrok geleefd onder Eindhovensupporters jegens PSV omdat men het gevoel had dat het rijke PSV het armlastige EVV in de steek liet, maar daar heb ik de laatste tijd niet zo veel meer van gemerkt. Ik kom ook niet meer tweewekelijks op het stadion, ik woon al jaren niet meer in Eindhoven, en ik heb niet altijd zin op op een gure zaterdagavond het warme huis voor het koude stadion te verruilen. Ik word inderdaad een jaartje ouder (al ben ik nog niet aan mijn pensioen toe)

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik altijd een groot fan ben geweest van Van Nistelrooy (mede vanwege zijn persoonlijkheid), maar hoe hij de laatste maanden is omgegaan met zijn club en de fans (HSV) én dat hij vervolgens niet zijn woord houdt en terugkeert bij PSV, dat valt mij vies tegen. Wel te begrijpen, maar desalniettemin een tegenvaller.
    Maar misschien komt hij in de winter alsnog naar Eindhoven als hij het bankzitten beu is ....
    lol. Hij is inmiddels al 35. Nou is dat een geweldige leeftijd maar als voetballer ben je dan over je top.
    Alleen al daarom hoef ik (en tig andere supporters) hem niet meer te zien.
    Hij had 2 (?) jaar geleden (toen hij voor HSV koos, volgens mij 2 jaar terug) naar PSV moeten komen; dan hadden we er wat aan gehad.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Volgens mij komt het nog wel regelmatig voor in Engeland dat jongens een hele lange tijd bij 1 club spelen, Arsenal, Manchester United, soms vanaf de eigen jeugd.
    Klopt: Scholes en Giggs (Man Utd) zijn recente voorbeelden.
    Bij Barcelona heb je Xavi weer.

    Denk dat bij die gasten meespeelt dat de club waar ze zitten al wereldtop is; hogerop kan niet. Dan heb je al niet veel redenen meer om weg te gaan.

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik weet niet wie dat nu weer bedacht heeft, en om wat voor reden. Het lijkt wel een risicowedstrijd, terwijl voor ik weet de sfeer rondom de wedstrijden steeds goed is geweest (ik herinner me niet veel meer dan wat kolderieke beledigingen). Er heeft lange tijd enige wrok geleefd onder Eindhovensupporters jegens PSV omdat men het gevoel had dat het rijke PSV het armlastige EVV in de steek liet, maar daar heb ik de laatste tijd niet zo veel meer van gemerkt. Ik kom ook niet meer tweewekelijks op het stadion, ik woon al jaren niet meer in Eindhoven, en ik heb niet altijd zin op op een gure zaterdagavond het warme huis voor het koude stadion te verruilen. Ik word inderdaad een jaartje ouder (al ben ik nog niet aan mijn pensioen toe)
    Zaterdagavond? Je bedoeld vrijdagavond

    Op de hoofdtribune is overigens 2/3 niet beschikbaar omdat daar sponsoren etc zouden zitten. right.

    Van die wrok etc weet ik. FCE/EVV is Eindhoven, PSV is Philips.....volgens de FCE supporters.

  20. #1895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zaterdagavond? Je bedoeld vrijdagavond

    Op de hoofdtribune is overigens 2/3 niet beschikbaar omdat daar sponsoren etc zouden zitten. right.

    Van die wrok etc weet ik. FCE/EVV is Eindhoven, PSV is Philips.....volgens de FCE supporters.
    Vrijdagavond, inderdaad. Voor mij is voetbal nog altijd onbewust verbonden met de zaterdag (of eventueel zondagmiddag).

    Ja, dat idee heeft altijd geleefd onder veel EVV-supporters (voor mij blijft het ook altijd EVV). Ik denk dat het iets van (veel) vroeger is, in de tijd dat beide clubs nog topclubs waren, toen had PSV veel supporters in wijken waar veel Philipsmedewerkers woonden, vooral in het noorden van de stad en de randgemeenten, en EVV meer in het centrum en zuiden van de stad (Stratum enzovoorts). Zo is het me weleens verklaard door mijn vader en zijn broers. Of het klopt is dan weer een tweede, want zij waren weer verdeeld: mijn vader was een rood-witte, de meeste van zijn broers ook, maar er was ook een blauw-witte. Die grote glorietijd van EVV is voor mij ook enkel geschiedenis. In mijn belevenis hoort EVV thuis in de eerste, en PSV in de eredivisie.

  21. #1896

    Standaard

    Een deel van het dak van het stadion van FC Twente is ingestort. Er liggen nog mensen onder het puin.

    Onduidelijk is of er mensen gewond zijn geraakt bij het ongeluk. De politie bevestigt dat er 'iets gaande is' bij de Grolsch Veste maar kan nog niet bevestigen dat het om een ingestort dak gaat.
    Nu.nl





    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 07-07-2011 om 11:41

  22. #1897

    Standaard

    ja de ambulances/brandweer/politie rijden op en af hier

  23. #1898

    Standaard

    Las ergens dat ze spreken over twee doden (Dacht dat Tubantia daar over sprak).

    Trouwens wel raar dat er op de site van Twente niks staat

  24. #1899

  25. #1900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Nu staat er dus wel wat, straks (Half uur geleden) nog niet

Pagina 76 van 78 EersteEerste ... 266672737475767778 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •