Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?
Zoals iedereen weet staat het voortbestaan van deze prachtige website op het spel.
Het is nog onduidelijk of de site blijft voortbestaan, maar laten we met z'n allen de moed erin houden.
De huidige eigenaar van de site wil de site verkopen, waardoor misschien een hele hoop info etc zou gaan verdwijnen.
Dat zou erg zonde zijn, omdat we met elkaar deze site hebben gemaakt tot wat ie nu is.
Met elkaar komen we hier om het over van alles en nog wat te hebben op het forum, maar ook hebben we veel aan de recensies, en aan de info die we elkaar als leden geven.
Dat zou toch jammer zijn als dat nu zou verdwijnen.
Veel mensen cq leden zeggen het jammer te vinden als de site zou verdwijnen.
Ik heb daarom deze poll gemaakt, om beetje uit te zoeken of er animo is onder elkaar, om wellicht de site niet verloren te laten gaan.
Wellicht kunnen we met elkaar wat uitleggen, om daarmee wellicht de site te redden, of om wellicht wat financiele basis te krijgen om een eventuele nieuwe site cq forum te starten ivm de kosten die dat met zich meebrengt
Een poll kan nooit kwaad lijkt me, dus ik hoop dat jullie de poll allemaal invullen, en wellicht een reactie hier achter laten.
Ben benieuwd naar de meningen.
''Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?''