Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 229 worden weergegeven.

Discussie: Expendables 2

  1. #26

    Standaard

    Christian Slater, leeft die nog..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Christian Slater, leeft die nog..

    (Foto's : Januari 2011)

    Hij leeft nog wel, maar vind hem wel erg oud geworden voor iemand van 42.

    Vind het wel een C acteur persoonlijk, voegt niks toe aan The Expendables.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    (Foto's : Januari 2011)

    voegt niks toe aan The Expendables.
    +1.
    Een C-acteur zou ik hem niet noemen. Zelf vond ik hem in 'The name of the Rose' vrij goed acteren en ook in Broken Arrow was hij best goed terwijl hij ook in 'The Contender' behoorlijk overtuigde.
    Maar zoals gezegd is hij totaal misplaatst tussen kanonnen als Stallone, Willis, Rourke en de anderen in de nieuwe Expendables.

    Overigens moet ik bekennen dat ik de eerste Expendables redelijk overhyped vond. Hij was niet slecht maar de rollen van Willis en Schwarzenegger waren het niet waard te vermelden op de affiche(ok het was een vriendendienst naar Stallone toe maar buiten Mickey Rourke, Dolph Lundgren en de immer ondergewaardeerde Eric Roberts heb ik niet veel 'actiehelden van de eighties' gezien. Jason Statham en Jet Li zijn meer actiehelden van de laatste 15 jaar en Randy Couture en Steve Austin waren worstelaars(of iets in die aard).

    Hopelijk is het gerucht van Chuck Norris waar want dat is nu eens één van mijn eighties-helden. Hoewel ik ook Belg ben, ben ik echter nooit fan geweest van JCVD maar hij past wel in het plaatje gezien zijn toenmalige repertoire. John Travolta juich ik ook toe vermits hij ook een aanzienlijk cv heeft op dit gebied. Anderszijds Zou ook Nick Cage niet misstaan in deze lijst en zo zijn er nog wel een paar die beter passen dan Couture, Austin en zelfs Statham en Li. (Hoewel ik Statham graag bezig zie, hoor.)

    Vriendelijke groet
    G.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  4. #29

    Standaard

    Ik heb het al eerder geroepen : als er een actie acteur er absoluut bij moet dan is het wel Jackie Chan.



    HIER een mooie top 10 van zijn vechtscene's.

    Met Jackie in een film krijgen we tenminste leuke en goede actiescene's.

    Hij heeft misschien veel humor in zijn films, maar vechten kan ie absoluut.

  5. #30

    Standaard

    Idd, Jackie Chan zou ook een mooie toevoeging zijn.
    Hoe kon ik hem vergeten.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  6. #31

    Standaard

    Als Jackie Chan erin hoort zou ik ook Chow Yun Fat er wel in willen zien als slechterik en eigenlijk miste ik in deel 1 al Carl weathers maar eigenlijk zou Samuel L Jackson ook niet misstaan. Misschien zelfs wel Danny Glover.

    Nog wat anderen waarvan ik persoonlijk denk dat ze wel een leuke rol zouden kunnen hebben:
    Michael Douglas, Joe Pesci, Danny deVito, Jeff Bridges, John Goodman, Dwayne Johnson, Vin Diesel.

    Naar mijn idee zouden er een aantal van deze naadloos inpassen en een aantal met een cameo, wie mag je zelf weten. Persoonlijk zou ik wel wat zien in een hyper over the top action flick met al deze namen, een kettingreatcie aan gevechten en explosies, een boterberg one-liners en dat allemaal geregisseerd door Quantin Tarantino met Michael Bay en Steven Spielberg.
    Keep on dreaming.....

  7. #32

    Standaard

    Mr.T, Chuck Norris, Bruce Willis, Arnold en natuurlijk JCVD erbij en dan mogen ze om mij part 3 uur gaan zitten pokeren in die film, want ik ben aan de buis gekluisterd

  8. #33

    Standaard

    Hij leeft nog wel, maar vind hem wel erg oud geworden voor iemand van 42.

    Vind het wel een C acteur persoonlijk, voegt niks toe aan The Expendables.
    Zolang niks meer van hem vernomen, wist niet dat hij nog films maakte. Past totaal niet in een Expenable film, tenzij hij een karakter ala true romance kan neer zetten, datzeflde geldt voor Taylor Lautner.

    Waar blijven de echte aktie helden..Jackie Chan zou inderdaan subliem zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Van Damme en Chuck Norris bevestigd voor The Expendables 2



    Een tijdje terug kwamen voor Simon Wests The Expendables II de namen van onder meer Jean-Claude van Damme en Chuck Norris in beeld. Zij zouden zich gaan voegen bij terugkerende gezichten als Sylvester Stallone, Jason Statham, Dolph Lundgren, Mickey Rourke, Terry Crews en Jet Li.
    Via de officiële website van Millennium Films wordt nu bericht dat Norris en Van Damme definitief deel uit maken van de cast. Het duo staat vermeld tussen alle andere castleden, dus het lijkt erop dat de sequel net als het origineel gaat verrassen met de aanwezigheid van een stel iconische actiehelden.

    Andere namen die de laatste tijd werden verbonden met de film zijn John Travolta, Taylor Lautner, Christopher Lambert, Nicolas Cage en Christian Slater. Hierover is echter nog niets bevestigd.

    De film draait vanaf 17 augustus 2012 in de Amerikaanse bioscopen. De Nederlandse releasedatum is nog niet bekend.

    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #35

    Standaard

    Kijk....dat zijn pas de namen.... Noriis en Van Damme horen er toch echt wel bij....tenminste voor mij, want aan die gasten heb ik toch wel veel jeugd/puberherinnerigen....

  11. #36

    Standaard

    Schwarzenegger en Willis bevestigd voor Expendables 2



    Ze hadden al een bescheiden rol in het eerste deel van The Expendables, maar kijkers hadden wel meer van (voormalig) actiesterren Arnold Schwarzenegger en Bruce Willis willen zien.

    Dat lijkt nu te gaan gebeuren aangezien de twee definitief te zien zullen zijn in The Expendables 2 en daarin ook een grotere rol zullen vervullen. Hoe groot die rollen zijn, is nog niet bekend, maar het zal in ieder geval uitgebreider zijn dan in deel 1.

    The Expendables 2 wordt geregisseerd door Simon West en de voltallige cast, onder wie Sylvester Stallone en Jason Statham, keren terug. Ze krijgen gezelschap van onder andere Chuck Norris en Jean-Claude van Damme. De opnames van The Expendables 2 beginnen in oktober.

    Bron : Filmtotaal.nl

  12. #37

    Standaard

    mooi..mooi!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #38

    Standaard

    nice indeed.....

  14. #39

    Standaard

    The world is gonna explode out of sheer awesomeness...

  15. #40

    Standaard

    Echt wat voor rol gaan ze al die acteurs geven... er is toch geen plek voor zoveel "sterren" in 1 film..! Ben benieuwd, de helft zal zich moeten onderschikken in een bij rol! Silvester zal de hoofdrol wel spelen in iedergeval.

  16. #41

    Standaard

    Steven Seagal mist nog. En een grotere rol voor Arnie en Bruce Willis? Is het mogelijk dan om ze een kleinere rol te geven
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #42

    Standaard

    tja als we toch bezig zijn, waarom niet Lorenzo Lamas, Daniel Bernhardt en Olivier Gruner?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja als we toch bezig zijn, waarom niet Lorenzo Lamas, Daniel Bernhardt en Olivier Gruner?
    Met alle respect maar dat vind ik toch echt geen wereldsterren hoor, vind ik GTST niveau actie acteurs die in de C categorie acteren, en niet thuis horen in een film als deze (persoonlijke mening, no offence ).

    Het zal geen oscar winnende film gaan worden, maar neem aan dat ze wel wat kwaliteit in de film willen hebben.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met alle respect maar dat vind ik toch echt geen wereldsterren hoor, vind ik GTST niveau actie acteurs die in de C categorie acteren, en niet thuis horen in een film als deze (persoonlijke mening, no offence ).
    En toch mag je even je mond gaan spoelen!

    Ondanks dat het maar een scene was van een minuut tussen Arnie en Bruce vond ik het wel een van de hoogtepunten van deel 1.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    En toch mag je even je mond gaan spoelen!
    Ga ik zo doen, ga zo wat thee zetten

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met alle respect maar dat vind ik toch echt geen wereldsterren hoor, vind ik GTST niveau actie acteurs die in de C categorie acteren, en niet thuis horen in een film als deze (persoonlijke mening, no offence ).

    Het zal geen oscar winnende film gaan worden, maar neem aan dat ze wel wat kwaliteit in de film willen hebben.

    misschien kunnen ze heel snel sterven in de film?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #47

    Standaard

    als Stallone, Schwarzenegger, Van Damme, Norris, Willis en Statham al meedoen, waarom zou je er dan nog aan toevoegen?
    als je iedereen een degelijke rol wil geven is dat al meer dan genoeg

  23. #48

    Standaard

    Van mij hoeft alleen nog Steven Seagal erin, en een mini rolletje voor Danny Trejo, van mij part loopt ie van links naar rechts door het beeld, als ie er maar in zit.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht

    Ondanks dat het maar een scene was van een minuut tussen Arnie en Bruce vond ik het wel een van de hoogtepunten van deel 1.
    Idd, en die had van mij nog wel wat langer mogen duren; het was puur genieten en de lol spat van het scherm af...

    Maar Lorenzo Lamas en consorten hoeft voor mij nu ook weer niet... Chuck Norris is op zijn eigen manier echt bekend geworden als B/C acteur van slechte B-actiefilms, maar je moet het nu ook weer niet gaan overdrijven.... Charles Bronson had leuk geweest en eigenlijk hoort Clint er ook in thuis, maar Bronson is onmogelijk en Clint is die status wel een beetje ontstegen....
    Trouwens, Kurt Russel met een cameo als Snake lijkt me wel weer geestig...

  25. #50

    Standaard

    Kurt Russel zou inderdaad wel leuk zijn, net als Danny Trejo. Seagal hoeft van mij niet zo.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •