Dat is hetzelfde als tijdens de special features het maken van de special effects door middel van modellen laten zien, en dan vervolgens de film met daarin de CGI versie tonen .
Nee, ik ben er klaar mee. Elke keer moet Lucas weer wat aanpassen, zelfs aan de prequels (waar hij toch zo'n beetje alles kon doen en laten wat hij wilde) moet hij sleutelen. Nu is dat blijkbaar zijn goed recht als bedenker en maker (al vind ik het zelfs dan eigenlijk niet kunnen) maar zelfs de originelen uitbrengen kan hij niet.
Masters van meerdere jaren oud opnieuw gebruiken, zeggen dat bepaalde dingen opgelost zijn maar die niet doen, wéér onnodige dingen aanpassen (ik wil het geen verbeteren noemen) en dat bovenop de eerdere onnodige aanpassingen... Inmiddels moet je óf dolblij zijn dat Lucas weer iets 'verbeterd heeft', óf om de zoveel minuten je ogen en oren dichthouden omdat er weer een tenenkrommend moment voorbijkomt. Zo wil ik geen film kijken, dus ik hoop dat hij zich ooit bedenkt, en de originele versies de uitgave geeft die ze verdienen, en zo niet hou ik het bij de fanedits. Het is eigenlijk van de zotte dat mensen achter hun pc'tje betere dingen kunnen doen dan Lucasfilm, maar goed.