De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Complete Saga

    Kan er iemand uit Nederland eens ergens een goedkopere box voor mij opvissen en die dan naar België doorsturen? Hier is werkelijk nergens de box te krijgen voor minder dan 89,99 euro. Alle hulp is welkom.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik ben bang dat je het net te laat vraagt Werner, want die prijs van 69 bij MM was waarschijnlijk alleen vorige week.
    Als het weer het morgen toelaat zal ik wel even naar de MM fietsen en kijken of hij er nog voor die prijs te koop is. Let wel op dat evt. verzekerd verzenden iets van 13 euro is, anders is het iets meer dan 6 euro.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    ik heb nog 1 box liggen. Voor 60 euro exclusief verzending stuur ik hem naar je. Mocht je nog interesse hebben graag een PM.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ik heb nog 1 box liggen. Voor 60 euro exclusief verzending stuur ik hem naar je. Mocht je nog interesse hebben graag een PM.
    Zeker nog interesse! Je krijgt zodadelijk een PM
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Kijk dan blijf ik nog even thuis voordat ik ga werken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •