De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Supernatural UK subtitles

    Heeft iemand season 1 tot 4 in zijn bezit, en weet dus of deze seasons NL subs hebben?
    Zelf heb ik saison 5, en deze heeft NL subs.

    Wie kan helpen?

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1: Ja (volgens http://www.blu-ray.com/movies/Supern...Blu-ray/24296/) Komt overigens pas maandag uit
    Seizoen 2: Nee (volgens http://www.blu-ray.com/movies/Supern...Blu-ray/24295/) Komt overigens pas maandag uit
    Seizoen 3: Nee
    Seizoen 4: Nee
    Seizoen 5: Ja
    Seizoen 6: Ja

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de us-versie van seizoen 1,3,4 en 5. Hiervan zijn 1 en 5 met nederlandse ondertiteling. Van seizoen 2 heb ik de duitse versie en die is ook met nederlandse ondertiteling.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Season 1 ontvangen UK uitgave.
    Deze heeft NL subs

    Alleen is er weer geen kartonnen sleeve omheen.
    Was bij season 5 wel het geval.

    Heeft iemand de sleeve van season1 ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Season 1 ontvangen UK uitgave.
    Deze heeft NL subs

    Alleen is er weer geen kartonnen sleeve omheen.
    Was bij season 5 wel het geval.

    Heeft iemand de sleeve van season1 ?
    Heb gisteren ook seizoen 1 ontvangen; helaas geen slipcover. Bij seizoen 5 was dat wel het geval. Ik ga er van uit dat niemand deze heeft en zonder wordt verkocht.

  7. #7

    Standaard

    Zie bij http://bluray.highdefdigest.com/5889...tural_1-6.html staan dat er een nieuwe verzamelbox komt met nl-ot. Ben benieuwd of de seizoenen 3 en 4 nu wel nl-ot krijgen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zie bij http://bluray.highdefdigest.com/5889...tural_1-6.html staan dat er een nieuwe verzamelbox komt met nl-ot. Ben benieuwd of de seizoenen 3 en 4 nu wel nl-ot krijgen.
    en s2

  9. #9

    Standaard

    Die kans is klein hoor, voor zulke boxen worden zelden de discs geremasterd.

    De opsomming van de ondertiteling is meestal een opsomming van alle ondertitels over de verschillende seizoenen, dutch zal dan ook beperkt zijn tot de al gekende seizoenen.

    Het is afwachten, maar ik geloof er niet in.

  10. #10

    Standaard

    Ik dacht dat we - al geruime tijd - voor alle vragen over ondertitels een specifiek topic op dit subforum hadden?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat we - al geruime tijd - voor alle vragen over ondertitels een specifiek topic op dit subforum hadden?
    Natuurlijk is er een algemene thread voor vragen over nl-subs, heb deze zelf gestart, Maar in dit geval is iets bijzonders aan de hand. Er is een geheel nieuwe verzamelbox met vermoedelijk nl-ot, in de USA, op 2 seizoenen die nergens nog nl-ot hebben. In een algemene thread kun je daar snel overheen lezen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •