Pagina 8 van 87 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 2175 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Nee ik wil het niet goed praten... zeker niet!
    Maar een minuut stilte van Sjakie onderbreken vind ik net zo erg. Daarom zeg ik: zijn geen haar beter en dat vind ik geen ongelijke paralellen trekken....

    Volgens mij waren dat maar een paar mensen die dat deden en zijn ook gestraft, en volgens mij heeft meer dan 90 procent van het uitvak zich wel met veel respect gedragen.

    Terwijl het dit weekend meer dan 90 procent van het uitvak zich massaal liet gaan.

    Vergelijkingen gaan totaal mank.

  2. #177

    Standaard

    Prima....
    Ik denk er iets anders over.
    The Garage

  3. #178

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Prima....
    Ik denk er iets anders over.
    Daarom ben je ook ajacied

    De wolfs actie was (meen ik) een reactie op dit: (niet dat ik hiermee dat van wolfs goedkeur btw!!!!!)
    (bericht is al van een paar jaar geleden!)
    De Eindhovenaren hebben een onderzoek gestart naar de vernielingen die Ajax-fans woensdagavond in en rondom het Philips Stadion aanrichtte. Tientallen Ajax-supporters forceerden een vluchtdeur in het stadion zodanig, dat deze open ging. Stewards die de fans tegen probeerden te houden werden vervolgens het slachtoffer van mishandelingen. Zo werden een aantal personen met onder meer een brandblusser en zwaar vuurwerk bestookt, waardoor er een aantal gewonden vielen.
    Dat vak dat bestookt werd betrof ook nog eens een familievak.......echte helden, die lui van 410 enzo.

    Verder (maar das mijn mening) vind ik iemand dood wensen en een familievak aanvallen erger dan wat gefluit als iemand een hamstringblessure heeft.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 21-09-2011 om 20:36

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht


    Verder (maar das mijn mening) vind ik iemand dood wensen en een familievak aanvallen erger dan wat gefluit als iemand een hamstringblessure heeft.
    Dat lijkt me wel duidelijk. Waarbij dan een familievak aanvallen weer erger is dan iemand doodwensen. Het laatste is eigenlijk gewoon een uiting van gebrek aan fatsoen en opvoeding. Fysiek geweld gebruiken tegen vrijwel weerloze mensen wijst op iets heel anders. Ik zal dat hier maar niet gaan benoemen.

  6. #181

    Standaard

    Als jullie nou allemaal wat gaan zoeken wat weer erger is...
    Bij elke club gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen, maar ga het nou niet vergelijken met iets wat door je 'aartsvijand' is gedaan, kinderachtig gedoe.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #182

    Standaard

    Heb het ook liever gewoon over voetbal. Die randdebielen die het voetbal verzieken krijgen al genoeg aandacht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #183

    Standaard

    idd, voorspellingen ajax-twente?
    hoop op een 2-1 overwinning voor Ajax(2x theo)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    idd, voorspellingen ajax-twente?
    hoop op een 2-1 overwinning voor Ajax(2x theo)
    Mijn voorspellingen:

    Ajax - FC Twente 1-1 (Sigthorson, Janko)
    AZ - Feyenoord 1-2 (Altidore, Cabral, Guidetti)
    PSV - Roda JC 4-1 (Mertens, Wijnaldum, Lens, Toivonen, Vormer)

  10. #185

    Standaard

    ook maar een gokje:
    Ajax - FC Twente 1-1
    AZ - Feyenoord 3-1
    PSV - Roda JC 3-0

  11. #186

    Standaard

    Ik ben een slechte gokker
    Ajax - FC Twente 1-0
    AZ - Feyenoord 2-1
    PSV - Roda JC 1-2
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #187
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik ben een slechte gokker
    Ajax - FC Twente 1-0
    AZ - Feyenoord 2-1
    PSV - Roda JC 1-2
    Met jouw kan ik praten, Jammer dat je bij AZ even de mist in ging.
    Uiteraard gebaseerd op wensen, en niet wat ik denk dat het wordt.

    Ik zie Ajax nog wel door de boot vallen. Die zijn zo nonchalant bezig...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #188

    Standaard

    Ajax - FC Twente 3-1
    AZ - Feyenoord 2-1
    PSV - Roda JC 5-1

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Met jouw kan ik praten, Jammer dat je bij AZ even de mist in ging.
    Uiteraard gebaseerd op wensen, en niet wat ik denk dat het wordt.

    Ik zie Ajax nog wel door de boot vallen. Die zijn zo nonchalant bezig...
    Voornamelijk uitwedstrijden. Thuis is het wel een stuk constanter. Ik zie Ajax wel winnen, PSV ook, AZ-Feyenoord gelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #190

    Standaard

    Afellay scheurt kruisbanden linkerknie op training

    22/09/2011 22:19
    Ibrahim Afellay heeft donderdag op de training bij Barcelona de kruisbanden van zijn linkerknie gescheurd. De verwachting is dat de aanvallende middenvelder van Oranje minimaal een half jaar moet revalideren.

    Vrijdag zal de Afellay een operatie ondergaan. Daarna zal meer duidelijk zijn of de Utrechter in staat zal zijn om deel te nemen aan het EK 2012 in Oekraïne en Polen. Door eerdere blessures kwam Afellay namens Barcelona slechts twee wedstrijden in actie.


  16. #191

    Standaard

    Ajax - FC Twente
    AZ - Feyenoord
    PSV - Roda JC

  17. #192

    Standaard

    Ajax - FC Twente 1-1
    AZ - Feyenoord 3-1
    PSV - Roda JC 2-2
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #193

    Standaard

    Ajax - FC Twente 2-1
    AZ - Feyenoord 2-1
    PSV - Roda JC 3-1

  19. #194

    Standaard

    Ajax - FC Twente 3-1
    AZ - Feyenoord 1-1
    PSV - Roda JC 2-2
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #195

    Standaard

    RKC Waalwijk - NEC 2-1
    Excelsior - Vitesse 2-3
    De Graafschap - FC Groningen 1-1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #196
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    We zullen zien. Op naar de Arena.....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    We zullen zien. Op naar de Arena.....
    Fijne avond Claudio!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    PSV - Roda JC 1-2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    PSV - Roda JC 2-2
    Hopelijk geen geld op ingezet?
    Net terug uit het stadion.....
    7-1 dus, en de 10 had gemakkelijk gehaald kunnen worden (Gini mist een pingel en zijn stift ging nét naast, Matavz binnenkant paal...etc)
    Mertens=God en Strootman een geweldenaar. Geweldige actie van Manolev bij de 6-1 btw.

    @scherpschutter: tijdje terug vroeg je je af hoe het met Reis ging en ik gaf je toen een update.
    Nieuwe update: bij PSV schat men de kans dat hij nog terugkeert inmiddels in op minder dan 50%. Het ziet er zeer somber uit dus.

  24. #199

    Standaard

    Je kunt zeggen wat je wil, Duukie, maar je zat er zelf ook behoorlijk naast...
    Als Roda net zo in de beker speelt, vind ik die loting prima, wat een koekenbakkers..!

    Ow, en werkelijk onbegrijpelijk dat de goal van Vertonghen werd afgekeurd!!! Wat dacht die grens, die speler van Twente staat zo ver van het strafschopgebied af, die tel ik niet mee? Nondeju, die gast zou nooit meer mogen vlaggen of effe een bezoekje aan Hans Anders, Pearle, EyeWish Groeneveld o.i.d. brengen!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #200

    Standaard

    Haha, dat was idd schandalig slecht, die gast stond vlak voor hem bij de achterlijn...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 8 van 87 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •