Voor diegenen die maar geen genoeg kunnen krijgen van de Harry Potter-wereld: er komt een vervolg op het boek Harry Potter Film Wizardry, getiteld Harry Potter: Page to Screen (zie reclamefilmpje)!!
http://www.youtube.com/watch?v=yAkcWRK4hdQ
Voor diegenen die maar geen genoeg kunnen krijgen van de Harry Potter-wereld: er komt een vervolg op het boek Harry Potter Film Wizardry, getiteld Harry Potter: Page to Screen (zie reclamefilmpje)!!
http://www.youtube.com/watch?v=yAkcWRK4hdQ
Dat ziet er mooi uit, wel duur, maar ik heb het op mijn wishlist gezet!
I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.
134 Blu ray's laatste aanwinst: Sherlock Holmes
En zeker bij Amazon. Bij de uitgever zelf betaal je $75,00.
Besteld bij amazin.co.uk
Toch maar besteld.
Blijkbaar worden er in 1e instantie 60,000 exemplaren gedrukt.
Afmetingen zijn: 32,5 cm x 23,5 cm, dus iets groter dan de Film Wizardry. Al met al een lijfig boekwerk!
What leuk de prijs is gedaald en het is ook al aangepast bij mijn online rekening overzicht.
Zo is het boek echt niet duur.
Komt dit boek ook uit in België of moet je het via amazon of dergelijke bestellen? Bij bol.com staat hij nog niet.
Bij PLAY.COM: € 41,99...is dat duurder dan elders....???
Ook maar vast besteld; voor zo'n mooie prijs lijkt het een prachtig boek.
Omgerekent komt dat neer op ca € 30,00 en misschien verzendkosten en inklaringskosten...???
Zeker weten....bedankt
Die vraag heb ik mij ook gesteld, mede omdat er bij de ene versie sprake is van 540 pagina's en bij de andere van 528. Maar volgens mij zijn ze identiek, is de omvang 528 pagina's en is de ene de Amerikaanse uitgave en de andere de Engelse. Het boek wordt namelijk zowel in Amerika en Engeland uitgebracht, echter bij verschillende uitgeverijen. Dat Amazon UK de Amerikaanse uitgave niet levert, lijkt me logisch, omdat deze in de UK immers zelf wordt uitgebracht. Misschien was dat oorspronkelijk niet het geval.
Hier nog een link naar wat voorbeelden van de inhoud en een inhoudsopgave.
Vandaag verstuurd. Ben benieuwd wanneer-ie op de mat ligt.
Waar gekocht?