[QUOTE=NickvG;1822077]Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!
Bij bol is de datum inmiddels aangepast naar 23 november
[QUOTE=NickvG;1822077]Bij bol.com/wehkamp wordt op dit moment aangegeven dat hij op
31-12 dit jaar beschikbaar zal zijn !!
Bij bol is de datum inmiddels aangepast naar 23 november
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Tenminste weer wat nieuws. Alles is beter dan 31-12 :P
E1 releaset hem zowaar mét extra's! Zie de website van Wehkamp en FRS.
The future is Blu
Hopelijk zetten ze de nieuwe extra's erop. Ben bang van niet.
Ben al blij als hij 23-11 uitkomt hier.
Hij lag in twee disc editie met volgens de cover ong. 3,5 uur aan extras bij FRS op Utrecht Centraal. Even voor de geinteresseerden.
Hetzelfde geldt overigens voor From Dusk Till Dawn.
The future is Blu
Nice, ben benieuwd naar de reacties / recensies.
Bij BOL worden de volgende extra's vermeld: B-roll footage | Cannes Film Festival | Gouden Palm Speech | Interviews cast & crew | Kijkje achter de schermen | Originele bioscooptrailers | Originele documentaire: The facts | Tarantino special | Verwijderde scenes
Niet veel nieuws onder de zon dus als dit klopt...
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]
Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000
Zag hem liggen in de FRS: op de achterkant staat "ca. 98 minuten"... E1 toch...
Ben echt benieuwd nar de transfer .
Wat waren de prijzen?
Beide staan voor € 17,99 op de website van Free Record Shop, dus ik neem aan dat ze voor die prijs ook in de winkel liggen. Wacht drie maanden en ze zitten in de 2 voor 20 euro-actie, wedden?
Dat denk ik ook wel.
Top, ben al blij dat ze nu wel uit zijn. Heb nog wat Bol.com bonnen liggen. Kan ik ervoor gebruiken :P
Wie durft te testen?
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie