Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Niets is nog zeker, maar er gezien eerdere uitgaves van andere titels kwam het wel eens voor. Zelf dacht ik dat het de 5 maand niet waard was om het vervolgens uit te laten lopen in een Anti-Klimax. Meestal zijn de FOX titels wel wereldwijd hetzelfde, maar er zijn ook verschillen, zoals recent met From Hell (geen DTS en het ontbreken van wat extra's)

    Hij is inderdaad niet goedkoop, hij staat bij ons ook in het systeem voor 46 Euro, (dat is meer dan 100 gulden) Maar met een fikse korting, kon ik er wel mee leven en hield ik ongeveer een standaard DVD prijs over. Maar vond em meer dan de moeite waard.

  2. #27

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    beter helemaal geen subs...........als je daarom een film niet koop omdat er geen NL subs zijn, dan ben je c-ker erg dom ......... maarjah die mensen heb je ook he

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad, ik heb bijna altijd de Engelse ondertitels aanstaan, meestal erger ik mij alleen maar aan de NL subs, want in 9 van de 10 keer is het erg slecht gedaan. Zeker met Engelse humor die echt niet te vertalen is, zoals met Python, wordt een grote zooi.

    Afgelopen week met 2 Towers ook, wat een film maar hadden ze de film niet beter Engelse Subs kunnen geven, ik mij er echt gruwelijk aan geergerd.

    Maar dat het dom is, dat wil ik nou even net niet zeggen, er zijn nou eenmaal mensen onder ons die de NL subs nodig zijn, ik heb het geluk dat mijn Engels goed genoeg is, maar als ze het dan toch doen doe het dan alsjeblieft wel goed.

  6. #31

    Standaard

    oplossing.........gewoon geen subs lezen ....... bij mij staat het altijd gewoon uit ......... in de bios lees ik het ook niet .....

  7. #32

    Standaard

    Als je nou iedereen goed kon verstaan, maar dat is niet het geval. Er wordt nogal vaak gemompeld en daardoor wordt het verhaal moeilijker te volgen. De oplossing die ik heb is inderdaad ideaal, gwoon Engelse Subs aan, en het voordeel daarvan is dat mijn geschreven Engels (zeker mbt nieuwe slang) ook op pijl blijft,

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GiLa
    beter helemaal geen subs...........als je daarom een film niet koop omdat er geen NL subs zijn, dan ben je c-ker erg dom ......... maarjah die mensen heb je ook he
    Nederlandse of engelse subs maakt mij niet uit als er maar een van de twee op staan want er bestaan ook mensen die slechthorend zijn zoals ik... Die mensen heb je ook he

  9. #34

    Standaard

    Daar heb je helemaal gelijk in ......... maar da staat gelukkig voor jouw dan op elke dvd .

  10. #35

    Standaard

    Gezien bij EzyDVD, de R4 Minority Report, deze heeft DTS en volgens MichaelDVD ook Nederlandse Subs en is tevens R2 gecodeerd.

    In Australie komt hij al op 22 januari uit, hier pas op 15 april.

    Omgerekend kost hij (pre-order) inclusief verzenden ongeveer €21,50 !

    Volg deze link naar Minority Report bij Ezy

  11. #36

    Standaard

    Ik wacht toch nog even op de nieuwe site van DeVoteD; ff kijken wat zij gaan doen qua prijs...
    Arrivederci

  12. #37

    Standaard

    Bij Altantic DVD preorder voor AUD 31,77 (ca. € 17,50) excl. verzendkosten.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ik wacht toch nog even op de nieuwe site van DeVoteD; ff kijken wat zij gaan doen qua prijs...
    €19,34 excl verzenden dus.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  14. #39

    Standaard

    Heb hem net besteld bij Play, heb zelf de ondertitels toch altijd uit staan, dus voor mij maakt het niet uit of er wel of niet NL subs op zitten.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mexoi
    Nu 14,99 bij Free Record Shop
    Ook bij de (aan de FRS gelieerde) toko van Sky Radio ; Alleen zit die
    daar in de aktie van 2 voor 25 euro!!! :wink: (zo te zien geen nl-subs)
    http://212.123.210.154/pages/product...oductID=240920


    Gr Vro
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mexoi
    Nu 14,99 bij Free Record Shop
    Helaas betreft het de import-versie ZONDER Ned.subs en DTS!!
    De DTS-versie met nedsubs is nog €29,99

  18. #43

    Standaard

    de UK versie heeft toch DTS? volgens play.com wel geloof ik. of ben ik nou leip?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bing Thio
    Helaas betreft het de import-versie ZONDER Ned.subs en DTS!!
    De DTS-versie met nedsubs is nog ?29,99
    Er is een aparte thread voor de nederlandse versie...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Ook bij de (aan de FRS gelieerde) toko van Sky Radio. Alleen zit die
    daar in de aktie van 2 voor 25 euro!!! (zo te zien geen nl-subs)
    Krijg je daar ook korting met je prijsjerijk.nl bon??

  20. #45

    Standaard

    2-disc, DTS, geen NLO, wel Engels (wordt niet vermeldt op website,maar bevat het wel)

    CDWow.net:
    -11,99
    - 9,99 via 2-eurokortingslink
    - minder via diverse coupons

    Zelf al binnen voor 8,99 euro.

  21. #46

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •