Pagina 19 van 36 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 892 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Vijf posters Star Wars: The Phantom Menace 3D

    Enige tijd terug zagen we al een eerste poster en de teaser trailer voorbijkomen van Star Wars: Episode I The Phantom Menace 3D. Hieronder zie je vijf - toch redelijke fraaie - nieuwe posters van de 3D re-release, geregisseerd door George Lucas, die vanaf 9 februari 2012 in de Nederlandse bioscoop verschijnt. Naar verwachting gaan ook de andere Star Wars films in 3D uitkomen.







    In The Phantom Menace ontstaat een handelsdispuut tussen de handelsfederatie en de planeet Naboo. Jedimeester Qui-Gon Jinn en zijn leerling Obi-Wan Kenobi worden erop uitgestuurd als onderhandelaars. Ter plekke blijkt de blokkade van oorlogsschepen van de federatie slechts dekmantel voor een op handen zijnde invasie.

    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #452

    Standaard

    Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.
    Maar vandaag zag ik voor het eerst deze reclame op tv voor Volkswagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=FCDKQaH2-_s

    Heb hem ook nog niet kunnen vinden hier, maar zal ongetwijveld geplaatst zijn

    Maar voor diegene die hem nog niet kennen zoals ik tot nu net: veel plezier.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #453

    Standaard

    Die 3D films zijn een mooie kans om mijn 10 jarige neefje eens kennis te laten maken met Star Wars op het witte doek. Hij heeft de films natuurlijk al eens gezien maar in de bioscoop is toch een andere beleving.
    Hier nog even mijn lijstje:

    Favoriete episode: Episode V

    Favoriete scene: Einde Episode V - Luke's redding uit Bespin t/m aftiteling

    Favoriete gevecht: AT-AT/Snowspeeder gevecht Hoth

    Beste acteur/actrice: Harrison Ford

    Favoriete character algemeen: Darth Vader

    Favoriete Jedi: Luke Skywalker

    Favoriete held: Han Solo

    Favoriete sith: Count Doocu (Christopher Lee)

    Favoriete schurk: Admiral Piett (Kenneth Colley)

    Favoriete alien: Jabba

    Favoriete droid: EV-9D9

    Favoriete schip: TIE Fighter

    Favoriete landvoertuig: Speeder bike

    Favoriete planeet: Hoth

    Favoriete personage die zo enorm kort in beeld is dat je hem/haar bij 1x knipperen mist: Eehm...

    Favoriete Bountyhunter: Boba Fett

  4. #454
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.
    Maar vandaag zag ik voor het eerst deze reclame op tv voor Volkswagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=FCDKQaH2-_s

    Heb hem ook nog niet kunnen vinden hier, maar zal ongetwijveld geplaatst zijn

    Maar voor diegene die hem nog niet kennen zoals ik tot nu net: veel plezier.
    Everything Star Wars, en wat je er altijd over kwijt wou, maar nooit kon!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #455

    Standaard

    Meer nieuws inzake de serie: http://www.digitalspy.co.uk/ustv/new...-steroids.html

    Mijn mening:
    Het schiet niet op. Begin 2007 interviewde ik McCallum via de telefoon en toen sprak hij over een datum eind 2008......inmiddels zijn we dik 3 jaar verder en zou de serie pas over een aantal jaar uitkomen.
    Nu spreekt men over CGI personages die bakken met geld kosten......en wordt JarJar als voorbeeld genomen. Lekkere uitspraak, daar JarJar nou niet een ''fan favorite'' is en de fans de Yoda pop prefereren boven de CGI Yoda....
    Waarom digitaal werken? Een SW TV serie zou juist perfect zijn om CGI-light te zijn.
    Ik heb het al eerder gezegd: als men een zgn '' Anthology serie'' wil maken: neem de 3 verhalenbundels van mid jaren 90 (Tales from the Mos Eisley Cantina, Tales from Jabba's palace en tales from the Bountyhunters.....en je bent klaar. Deze zijn simpel te maken voor relatief weinig geld en de meeste fans vinden deze bundels ook goed.
    De meeste fans zien denk ik liever een ''pipo in een pak" dan een CGI creatuur die zich gedraagt als pipo (JarJar anyone?).

    Verder is Lucas ''al'' 67 en vraag ik me af of hij als 70+er nog veel energie kan steken in SW en of hij het tzt aan iemand anders over wil laten (dat laatste zou (in het geval ik hem 1 vraag kon stellen mijn vraag zijn.....iets waar blijkbaar niemand op komt om hem te vragen, maar dat terzijde).

    Buiten de TV serie is het niet alleen mbt de wereldeconomie crisis; ook in SW is de crisis toegeslagen. Verschraling mag je het ook noemen.
    Het afgelopen jaar zijn veel verzamelaars afgehaakt daar er veelal troep wordt uitgebracht. Op (non-fictie)boekgebied is er niets noemenswaardigs uitgekomen bijvoorbeeld. Het enige dat op de agenda staat is de 2013(?) release van J Rinzlers ''The Making of ROTJ" en daarmee heb je het gehad.
    Ja, er is in 2011 een gimmick-boek verschenen: the Jedi Code. Fraaie verpakking, dat wel, maar verder nietszeggend. Binnenkort verschijnt een Sith-versie, die ik ook oversla.
    De nieuwe comics en romans hou ik niet allemaal meer bij, dus daarover oordelen doe ik niet.
    Qua merchandise (de plastic pupkes) hoor ik ook veel gemor over rereleases; de Star Wars Lego is volgens mij het enige waar men vrijwel wel unaniem positief over is.
    Videogames vind ik ook lastig oordelen (heb afgelopen jaar alleen Star Wars Lego III: Clone Wars gespeeld en deze scoorde een krappe voldoende).

    Een ander mooi voorbeeld is het officiele blad Star Wars Insider. Ooit een geweldig blad, nu niet meer dan een vod dat voor 80% uit plaatjes bestaat, 20% tekst.....en dan tekst die:
    1) nauwelijks wat nieuws bevat
    2) voornamelijk over Clone Wars gaat
    3) van een zeer bedenkelijk niveau is
    Enorm triest, want (met name in de jaren 90) was dit blad zo enorm goed, bevatte het unieke informatie en was het erg professioneel.
    Ik wijt dit aan de nieuwe uitgever en redactie.

    Het lijkt er steeds meer op dat men de OT wil ''doen vergeten".
    De bluray uitgave bevatte zeker enkele positieve dingen (met name de deleted scenes!!!) maar de originele versies ontbraken en er was weer digitaal aan gesleuteld.
    De box art sloeg nergens op (leuk detail: in de laatste Star Wars Insider staan interviews met de makers van de broddelwerken die als artwork gebruikt zijn. Humor ten top.)

    Verder krijgt een draak als Clone Wars enorm veel aandacht terwijl (top)animatieseries als Droids en Ewoks nog steeds niet volledig op DVD/BR zijn verschenen (als men wil cashen kan men handig alle afleveringen op schijf gooien en uitgeven).

    Nee, het gaat naar mijn mening niet goed met Star Wars. De franchise heeft een kwaliteitsinjectie op diverse gebieden nodig.

    "Gelukkig" komt komende maand SW terug in de bios. Episode I verschijnt in 3D glorie......
    Onbegrijpelijk. Ik ben zelf totaal geen liefhebber van 3D (leuk voor attractieparken met attracties als Muppets 3D, Captain EO etc maar niet voor speelfilms) en ben benieuwd hoe de minst favoriete SW film het gaat doen.
    Het zal zeker winstgevend zijn (dat is SW eigenlijk altijd) maar daarmee zal vrees ik alles gezegd zijn.

    Voor nu is het wachten op "A New Hope"; een lichtpunt voor de SW toekomst.


  6. #456

    Standaard

    Het reclamespotje van Volkswagen voor de Superbowl aanstaande zondag heeft een Star Wars-tintje. Ik vond de teaser voor dit reclamefilmpje leuker.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #457

    Standaard

    TPM 3D op Bluray:
    The website TechRadar is reporting a very interesting rumor today: later this year, Panasonic may be packaging a 3D Blu-ray version of Star Wars Episode I: The Phantom Menace with its entertainment products. Check out this excerpt from the story:

    Star Wars: Episode 1 – A Phantom Menace is currently in cinemas in its 3D state and a source has revealed to TechRadar that the 3D Blu-ray will be launched as soon as the spring - though we reckon it looks more like a September launch - and Panasonic will bundle the Blu-ray with its home cinema setups – much like what it did with the recent Blu-ray releases.

    If true, this rumor would indicate that Lucasfilm is eying an accelerated home video release schedule for the 3D versions of the Star Wars movies. Fans have long been wondering whether Lucasfilm and 20th Century Fox would release each 3D [COLOR=blue !important][COLOR=blue ! important]movie [COLOR=blue ! important]in [/COLOR][COLOR=blue ! important]theaters[/COLOR][/COLOR][/COLOR] and on Blu-ray in the same year, or wait until the entire saga had been re-released in theaters and do a 3D box set.
    En AOTC 3D over 6 maanden al in de bios?
    Yesterday we posted news of a very interesting rumour that surfaced on Twitter via our buddy Stephen over at Cinema Geek. The rumour was that "According to a UK Fox Rep, we MAY be seeing Attack of the Clones 3D August 2012 followed by Revenge of the Sith Feb 2013."
    We've got a bit more info regarding the rumour - and we can't stress enough, it is ONLY a rumour - from Stephen.
    A month or so ago I was talking to a Colleague in the Cinema industry re. TPM 3D and the subsequent movies coming out every 12 months. To which my colleague mentions that a Fox Rep here in the UK said that Lucasfilm plan on releasing them every SIX months, to which I responded, “are you sure?”. My Colleague replied, “Well, that’s what she told me!!”…So until I know different, I’m going to stick with every 12 months and will LOVE it if it turns out to be every 6 and not 12 months.
    You're not wrong Palpy, a 3D Star Wars film every 6 months, that would certainly hit the spot.

    Source: Cinema Geek

  8. #458

    Standaard

    "and Panasonic will bundle the Blu-ray with its home cinema setups"

    Bedoelen ze hiermee dat deze titel een Panasonic exclusive word net als bij Avatar 3D?




    - Edit: word dus gewoon voor iedereen verkrijgbaar:

    http://www.3dtvmagazine.nl/2012/02/p...-ray-systemen/
    Laatst aangepast door Onkyo : 26-02-2012 om 17:09

  9. #459

    Standaard

    Fraaie posters Star Wars tentoonstelling

    Misschien geen filmnieuws, maar onderstaande posters van de Star Wars Identities tentoonstelling zijn toch de moeite waard om te plaatsen. De tentoonstelling van Montreal's X3 Productions focust zich op personages uit de Star Wars franchise, en bekijkt zich vooral de individuele persoonlijkheden. De tentoonstelling zal niet naar Nederland komen, hij opent namelijk op 19 april in Montreal en zal op 27 oktober in Edmonton, eveneens in Canada, te zien zijn.








    Bron : Filmtotaal.nl

  10. #460
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel apart.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #461

    Standaard

    Star Wars op hilarische wijze herverteld

    Disclaimer: dit is geen actueel filmnieuws maar een filmgerelateerd artikel ter vermaak.

    Hieronder een video waarin enkele van Amerika's bekendste stemacteurs een eigen versie van het scenario van Star Wars voorlezen. Ze pakken het heel grappig aan; ze lezen het scenario namelijk voor met de stemmen waarin ze al jaren voorzien. Daardoor horen we bijvoorbeeld de stem van Bubbles uit de Powerpuff Girls, maar ook Batman uit de Batman: Arkham spellenserie. Dat levert vrij hilarische situaties op, die allemaal hieronder te zien zijn.

    Filmpje!

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-06-2012 om 15:55

  12. #462

    Standaard

    Sex pest Star Wars dwarf actor Nicholas Read faces jail for 'flashing' on a train



    A Star Wars actor is facing jail after he admitted exposing himself on a train for the second time.

    Nicholas Read, 41, flashed at a student on a train to Manchester and took a picture of her horrified pal using a mobile phone.

    At the time of the offence the 4ft 5in star had just enrolled on a sex offenders’ treatment programme for a similar crime.

    Read – who appeared as an Ewok in Return of the Jedi, and a goblin in Harry Potter and the Philosopher’s Stone, has now been warned he could be locked up. He admitted exposure on January 21, at a Manchester Crown Court plea hearing.

    The court heard that back in October 2010, Read sat next to a schoolgirl on a London to Leicester train and performed a sex act under a juggler’s hat for half an hour.

    His latest offence puts him in breach of the 20-week suspended sentence he was given for that offence.

    He is now at risk of going to jail for the 20 weeks, in addition to the punishment for his latest offence. He will be sentenced on July 13.
    Judge Roger Thomas QC, warned him: “The bottom line is you are in breach of a suspended sentence. The normal consequence of that is to prison you go and that may well have to be the outcome.

    “But this is an unusual sort of case and the judge will be informed by the Probation Service about what’s been going on over the last 12 months, and what sort of risk you pose hereafter.”

    The judge refused a request by Rachel Faux, defending, for a psychiatric report to be prepared on Read, saying there was ‘very little’ evidence of mental illness in his case.

    But the probation service will prepare a report before Read is sentenced and there may yet be a psychiatric report if it is found to be necessary following that interview. Read is barred from using the rail network except for the purposes of attending court or visiting his solicitor.

    He was ordered to sign the sex offenders’ register on the date of his last conviction for exposure.

    Read, of Wade Close, Cheadle, Staffordshire, has a number of sex offences on a criminal record dating back to 1995.

    He has previously been convicted of making lewd phone calls to women.

    Bron : Menmedia.co.uk

  13. #463

    Standaard

    Star Wars muziek kalmeert baby

    Dit moet wel de jongste Star Wars-fans zijn. De muziek kalmeert deze kleine spruit in een mum van tijd.

    FILMPJE!

    Bron : Telegraaf.nl

  14. #464

    Standaard

    Episode 1 is underrated.
    Ik zag laatst Episode 1 en vind echt wel een goed deel.leuke sfeer en komische karakters.Ijzersterke rol van Liam en coole schurk Darth Maul.

    De lightsaber gevechten zitten goed in elkaar.Vooral het eind gevecht met de 2 jedi's en de sith.
    Anakin wordt erg goed neergezet.Beter dan de latere anakin in deel 2 en 3.Ik vind Episode 2 namelijk de zwakste van de reeks.Simpelweg de saaiste eigenlijk.

    De oude Trilogie is natuurlijk fantastisch.Een top sfeer en mysterieus.Top acteerprestaties en fantastische karakters.Zowat helemaal perfect eigenlijk.Niks is perfect vind ik eigenlijk dus zelfs niet de SW saga.

    Al bij al een top saga.Waar ik nog steeds met plezier na kijk.

  15. #465
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb nooit moeite met E1 gehad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #466

    Standaard

    Ik vind Darth Maul 1 van de meest geweldige schurken in de Star Wars universum. Had ook graag gewild dat hij nog een rol had in deel 2 en niet zijn bijdrage beëindigd was in deel 1.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #467
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar straks wel weer in The Clone Wars. seizoen 4 op bd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind Darth Maul 1 van de meest geweldige schurken in de Star Wars universum. Had ook graag gewild dat hij nog een rol had in deel 2 en niet zijn bijdrage beëindigd was in deel 1.
    Inderdaad.z'n rol was veels te klein.weinig woorden.maar die vechtstijl alleen al is episch.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar straks wel weer in The Clone Wars. seizoen 4 op bd.
    Gaat dat gewoon door?
    Ik heb s1 en 2 op Blu Ray, maar vind het eigenlijk vrij kinderachtig. Of ligt dat aan mij
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #470

    Standaard the clone wars echt onderdeel v/d SW saga ???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar straks wel weer in The Clone Wars. seizoen 4 op bd.
    Dat heb ik nooit begrepen , wat SW fans zien in die Clone Wars tekenfilms,
    mijn insziens enkele dingen die absoluut niet kunnen, Anakin krijgt in de clone wars wel een padawan leerling en daardoor is hij dus een master maar in revenge of the sith krijgt hij vd jedi council geen master titel(om het even zo kort door de bocht te noemen) mdat hij nog niet geschikt is. Ik ken de clone wars totaal niet heb soms enkele verhaallijnen gelezen, maar er zijn andere Sith lords, Anakin heeft meerdere gevechten komt bounty hunters tegen . de broer van Darth maul komt ook 1 keer voor? en ga maar door, ga maar door.
    dit strookt toch totaal met de verhaal lijn v/d de films (I t/m VI)?
    Lucas doet copy/paste wat al in de films deels is verteld om een jonger publiek aan SW te binden. Niks mis mee, maar houd je aan de verhaal lijnen.
    Diegene zoals ik die opgroeide met IV, V + VI. De force is duidelijk, jedi ridders zijn telepatisch en hebben telekinese. Obi Wan komt na zijn dood terug om Luke te helpen. daarvoor heb ik geen uitleg nodig van midi chlorianen.
    Om de politieke opkomst van palpatine te vertellen heb je geen jar jar binks nodig, het enige doel van Jar Jar was= kijk eens hoe goed ILM is.
    dat wist ik al, ILM rocks maar daarvoor behoefde geen jar jar in episode I.
    waarom niet begonnen met de echte oorsprong, waar komen de sith vandaan, de afsplitsing v/d jedi, de 1e maal de uitroeing v/d Sith door de Jedi, dit had veel beter in episode I gepast

  21. #471
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja gaat gewoon door. Het is wat kinderachtig. Maar dat ben ik ook al heel wat jaartjes...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Gaat dat gewoon door?
    Ik heb s1 en 2 op Blu Ray, maar vind het eigenlijk vrij kinderachtig. Of ligt dat aan mij
    Ligt niet aan jou. Ik vind de serie verschrikkelijk. (enige goede zijn de stemacteurs)
    Seizoen 1 en 2 heb ik nog gehaald voor de collectie, maar 3 en 4 haal ik pas als ze extreem goedkoop zijn.
    Droids en Ewoks was echt zoveel beter...

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Dat heb ik nooit begrepen , wat SW fans zien in die Clone Wars tekenfilms,
    mijn insziens enkele dingen die absoluut niet kunnen, Anakin krijgt in de clone wars wel een padawan leerling en daardoor is hij dus een master maar in revenge of the sith krijgt hij vd jedi council geen master titel(om het even zo kort door de bocht te noemen) mdat hij nog niet geschikt is.
    Je hoeft geen Jedi Master te zijn om een leerling te hebben.
    Anakin is een Jedi Knight ten tijde van Clone Wars (en heeft Ahsoka als leerling); Obi-Wan was (toen hij op het eind van Episode I Anakin als leerling kreeg) net een Jedi Knight (en dus ook geen Jedi Master)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik ken de clone wars totaal niet heb soms enkele verhaallijnen gelezen, maar er zijn andere Sith lords, Anakin heeft meerdere gevechten komt bounty hunters tegen . de broer van Darth maul komt ook 1 keer voor? en ga maar door, ga maar door.
    dit strookt toch totaal met de verhaal lijn v/d de films (I t/m VI)?
    Lucas doet copy/paste wat al in de films deels is verteld om een jonger publiek aan SW te binden. Niks mis mee, maar houd je aan de verhaal lijnen.
    Diegene zoals ik die opgroeide met IV, V + VI. De force is duidelijk, jedi ridders zijn telepatisch en hebben telekinese. Obi Wan komt na zijn dood terug om Luke te helpen. daarvoor heb ik geen uitleg nodig van midi chlorianen.
    Om de politieke opkomst van palpatine te vertellen heb je geen jar jar binks nodig, het enige doel van Jar Jar was= kijk eens hoe goed ILM is.
    dat wist ik al, ILM rocks maar daarvoor behoefde geen jar jar in episode I.
    waarom niet begonnen met de echte oorsprong, waar komen de sith vandaan, de afsplitsing v/d jedi, de 1e maal de uitroeing v/d Sith door de Jedi, dit had veel beter in episode I gepast
    Het klopt dat diverse zaken in Clone Wars niet kloppen met de bestaande Star Wars canon. Zeer, zeer jammer.
    Mbt de setting van de serie ben ik het met je eens. Ik heb ergens hier op het forum al eens gepost dat een serie die zich (ver) voor TPM, na ROTJ of tussen ROTS en ANH veel boeiender geweest zou zijn qua verhaalmogelijkheden.

  24. #474

    Standaard

    Wat mij betreft mag iemand die een normaal bod uitbrengt mijn 1e en 2e seizoen van The Clone Wars kopen op BLu Ray. Mits redelijk bod
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #475

    Standaard

    Vind Clone Wars ook behoorlijk slecht.

Pagina 19 van 36 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •