Oorspronkelijk gepost door
Davidshadow13
De 6mm2 is een beetje overkill, maar de kabel is heel mooi afgewerkt met een mooie en toch soepele mantel en een goede afscherming binnen in. Plus dat zo'n dikke kabel er gewoon luxe en cool uitziet bij zo'n nieuwe speaker. Plus dat het ook nog iets toevoegt aan het geluid omdat de weerstand kleiner is door de grote koperkern. Verder is het gewoon standaard OFC want ik geloof oof niet echt in kabels dus ik ga ook geen tientallen euro's per meter uitgeven. Maar voor deze prijs wilde ik het voor de "looks" alleen al wel doen.
Verder heb ik vandaag een hele goede dag gehad
Niet alleen was ik de hele ochtend vrij, ik kreeg ook omstreeks 10 uur 's ochtends een telefoontje van Raymond van Botman Audio/Vision in Hoorn dat de speakers binnen gekomen waren.
Dat is in 1,5 week in plaats van de drie weken welke verwacht was weer een meevaller. Verder ga ik Raymond nu een beetje ophemelen want ik vind Botman echt een top zaak. Ze nemen nog de tijd voor je, een luistersessie van ruim een uur was geen probleem en je kon ook gewoon koffie of thee krijgen. Ze nemen zelfs voor bij de goedkopere speakers echt de tijd voor je en wat ik het belangrijkste vind is dat ik serieus genomen word. Ik heb in het verleden vaak genoeg meegemaakt, toen was ik 14-16 jaar oud dat winkels je niet serieus nemen en je pas knap willen helpen als je echt je portemonnee trekt of met je pappa komt. Zo mocht ik geen duurdere recievers bekijken en het aanzetten van een dure tv was teveel moeite, en als verkopers dan iets van onzin uitkraamden verklaarde ze jij gewoon voor ontwetend "omdat je nog veels te jong bent, om daar iets van te snappen" dat is echt te belachelijk voor woorden. Als je iets van Audio of een TV nodig hebt in west-friesland dan zou ik Botman echt van harte aanbevelen. Mooie luisterruimtes, veel merken en veel op voorraad. Een eigenaar met passie voor de zaak en werknemers die echt verstand hebben van Audio en Hifi.
Maar goed nu heb ik de speakers dus al binnen maar nog geen bananenpluggen. Die zijn de 15e verstuurd vanuit Hong Kong dus die verwacht ik tussen nu en zaterdag ook binnen te hebben en dan kan ik opbouwen. Volgende week tentamenweek dus heel weinig les, heb dan tijd genoeg.
Alvast een sneak peak vanuit hoe het geweld uit de auto kwam en nu op mn kamer staat.
1x Dali Zensor Vokal Center Speaker (Black Ash)
2x Dali Zensor 5 (Black Ash)
totaal ruim 35 KG aan speakers!