Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als ik het zo zie, krijgen we na 3D edities de pedoversie..... Zien we hoe de kleine Luc misbruikt werd door z'n Vader.

  2. #27

    Standaard

    @theThinWhiteDuke: de huidige paus lijkt meer op een Sith-lord dan de vorige...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Als 2 druppels water.... :toppie:

  4. #29

    Standaard

    Zal Mr. Lucas Ian McDiarmid gaan vervangen voor een nieuwe herbewerking op blu-ray






  5. #30

    Standaard

    Klopt het dat deze 3D versie in slechts onderstaande bioscopen zal worden vertoond? Ik kan helemaal geen info vinden over vertoning in meer bioscopen.

    Amsterdam: Pathe de Munt

    Den Haag: Pathe Spuimarkt

    Rotterdam: Pathe de Kuip

    Tilburg: Euroscoop Tilburg

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Klopt het dat deze 3D versie in slechts onderstaande bioscopen zal worden vertoond? Ik kan helemaal geen info vinden over vertoning in meer bioscopen.

    Amsterdam: Pathe de Munt

    Den Haag: Pathe Spuimarkt

    Rotterdam: Pathe de Kuip

    Tilburg: Euroscoop Tilburg
    Bij ons in Zaandam hangen er wel grote posters van de film, dus ik vermoed dat hij daar ook wel gaat draaien.

  7. #32

    Standaard

    pathe rembrandt in utrecht in de poster ook...
    T2: I'll Be Back!

  8. #33

    Standaard

    Toch wel grappig om al die opmerkingen te lezen over uitmelkerij etc. Ik bedoel: we zitten hier op een forum waarop regelmatig blijkt dat mensen er absoluut niet mee zitten om voor de zoveelste keer een film te doubledippen omdat er een betere versie is uitgekomen...

    Maar goed: kan me er wat bij indenken. Maar we moeten ook niet doen alsof we verplicht worden te gaan kijken en later die BR of dvd weer te kopen. Die films worden echt niet uitgebracht in 3d als men niet het idee heeft dat er vraag naar is hoor. Dat risico is veel te groot. Er zijn zat mensen die die films in 3d willen zien en die zich graag een poot laten uitdraaien. En als men zelf daarmee instemt is het meteen ook geen poot uitdraaien of uitmelkerij meer. Dan is het gewoon een kwestie van vraag en aanbod. GL is er gewoon een meester in om zn Star Wars producten te verkopen. Niets mis mee: je kunt het nl. als klant ook 'in de schappen laten liggen'.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die Sjors Lukas....wat een lamlul. Star Wars-reeks uitmelken deeltje 88.

    Hoeveel Blu-Ray boxen zullen er straks komen? Uiteraard verspreid uitgebracht over 5 jaar....heel handig verzonnen om de consument zoveel mogelijk poten uit te draaien.
    je kiest er uiteindelijk toch zelf voor wat je wel of niet koopt, volgens mij heb je met de 2 starwars boxen die nu in de winkels liggen op bluray het best in huis

  10. #35

    Standaard

    Ik heb er zin in hoor! Ga samen met het zeven jarige zoontje van mijn vriendin, en die vind de films op DVD al geweldig, moet je na gaan hoe het zal zijn in de bioscoop. Volgende week is het zo ver!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik heb er zin in hoor! Ga samen met het zeven jarige zoontje van mijn vriendin, en die vind de films op DVD al geweldig, moet je na gaan hoe het zal zijn in de bioscoop. Volgende week is het zo ver!
    Was de minimum leeftijd niet 12 jaar ?
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Zal Mr. Lucas Ian McDiarmid gaan vervangen voor een nieuwe herbewerking op blu-ray





    Het enige verschil tussen de twee is dat Ratzinger maatjes met Hitler is geweest.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gideon Markus Bekijk bericht
    Was de minimum leeftijd niet 12 jaar ?
    Ja, maar dan mag je met begeleiding wel naar binnen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ja, maar dan mag je met begeleiding wel naar binnen.
    Niet bij elke bioscoop. Heb bij de bijvoorbeeld Harry Potter heel wat gezinnen gezien die niet naar binnen mochten omdat hun kinderen te jong waren.

  15. #40

    Standaard

    Ik ga er morgen naar toe in Almere. De trailer vond ik wel tegenvallen, was niet veel 3D aan eigenlijk dus ik vrees het ergste.
    Ikran is not horse!

  16. #41

    Standaard

    Ben afgelopen nacht naar de middernachtvoorstelling gaan kijken in Kinepolis Antwerpen. Ik vond het 3D-effect niet storend, vooral, gelukkig, meer diepte en niet van die cheesy popout effectjes. Vooral Watto kwam extra goed uit de verf vond ik, en de laatste battle was ook wel gaaf, pod race sloeg me dan weer tegen, had ik toch wat meer van verwacht. Om nou echt te zeggen dat dit een fantastische 3D ervaring was is wat overdreven, maar het blijft natuurlijk sowieso leuk om een Star Wars film in de bios te zien.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ben afgelopen nacht naar de middernachtvoorstelling gaan kijken in Kinepolis Antwerpen. Ik vond het 3D-effect niet storend, vooral, gelukkig, meer diepte en niet van die cheesy popout effectjes. Vooral Watto kwam extra goed uit de verf vond ik, en de laatste battle was ook wel gaaf, pod race sloeg me dan weer tegen, had ik toch wat meer van verwacht. Om nou echt te zeggen dat dit een fantastische 3D ervaring was is wat overdreven, maar het blijft natuurlijk sowieso leuk om een Star Wars film in de bios te zien.
    Geen extra changes aan de film gespot?

  18. #43

    Standaard

    Ik lees hier dat veel mensen zich storen, omdat de reeks weer 'uitgemolken' wordt.
    Nu verzamel ik al 5 jaar films, en ik heb al een aardige collectie, alleen vermeide ik de Star Wars films altijd omdat het zo nep overkwam. Een week geleden toch maar besloten om de Blu-Ray boxset te kopen en de films te bekijken. Gisteren heb ik het 'laatste' deel gezien (deel 3, ik heb de films in volgorde van release gekeken).

    Ik vond alle films geweldig! Ik vond het zelfs jammer dat er een einde aan kwam. Net als de meesten vond ik episode 1 het minste deel, die heb ik dan ook het laagst beoordeeld met een 7.0. De rest heeft een 8.0 of hoger.

    Nu vind ik dat George Lucas gewoon goed bezig is. Hij heeft prachtige films gemaakt en hij wilt er zoveel mogelijk geld aan verdienen. Zoals eerder is gezegd: je bent als consument niet verplicht om zijn producten te kopen. Als ik George Lucas was zou ik ook proberen om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de SW reeks. Hij weet dat er heel veel SW fans zijn en dat die geld voor zijn films/merchandise e.d. over hebben en hier maakt hij gewoon gebruik van. Zouden jullie dat niet doen in zijn situatie? Ik i.i.g. wel. Ik ontken ken het niet, want ik heb geen zin om de moraalridder uit te hangen.

    Ik hoop dat ik in de toekomst een kans krijg om iets te hebben of te maken waar ik zoveel geld en bekendheid aan kan verdienen. Ik ben pas 18 jaar oud, dus er is nog heel veel mogelijk .

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Geen extra changes aan de film gespot?
    Zou ik ook wel eens willen weten.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Zou ik ook wel eens willen weten.
    Ik lees in ieder geval op IMDB dat er in de scene waarin de Naboo-onderzeeër wordt achtervolgd door een vis, er nu een 3e vis is die de 2e vis opslokt . Geen idee of dat waar is.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik lees in ieder geval op IMDB dat er in de scene waarin de Naboo-onderzeeër wordt achtervolgd door een vis, er nu een 3e vis is die de 2e vis opslokt . Geen idee of dat waar is.
    Aha. Die zal dan wel speciaal voor het 3D effect zijn toegevoegd vermoed ik.
    Jammer, dit was toch wel een kans om een soort van Director's Cut ofzo van deze film uit te brengen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik lees in ieder geval op IMDB dat er in de scene waarin de Naboo-onderzeeër wordt achtervolgd door een vis, er nu een 3e vis is die de 2e vis opslokt . Geen idee of dat waar is.
    Ik ben er net geweest en ik heb geen andere vissen gezien dan degene, die we al gezien hebben in de normale versie . Ik heb nog niet heel aandachtig de Blu-Ray versie bekeken van deze film, maar volgens mij is het dezelfde versie, die nu in 3D in de bioscopen draait.

    Er zijn me wel kleine dingetjes opgevallen, die ik me nooit eerder zijn opgevallen. Bijvoorbeeld dat de Bongo beschadigd is na de aanval van de eerste vis . Of een extra battle droid, die voor het beeld langs liep.

    Het 3D effect is niet overdreven aanwezig (gelukkig heeft GL zich niet laten verleiden om allerlei onzin uit het scherm te laten springen), wat je ook niet echt mag verwachten misschien van een film, die niet in 3D geschoten is, maar op de een of andere manier is het toch een speciaal gevoel om een Star Wars film in de bioscoop te zien. Dat brengt toch herinneringen terug uit 1999 (en 1998 toen de hype begon op te bouwen) toen de eerste Star Wars film na 16 jaar in de bioscoop ging draaien. Ook al is dit de slechtste van de hele serie, toch vond ik de film in de bioscoop wel weer redelijk te pruimen.

    Ik ben benieuwd als Return of the Jedi gaat draaien, aangezien dat de eerste Star Wars fim is, die ik ooit in de bioscoop heb gezien op 8-jarige leeftijd.

    O ja nog iets ... laat iedereen nou eens ophouden over dat uimelk gezeik. Doe er dan niet aan mee zou ik zeggen. Ik ga hier naar toe, omdat Star Wars in de bioscoop nou eenmaal speciale herinneringen oproept. En als ze op Blu-Ray uitkomen zal ik ze waarschijnlijk ook wel weer kopen. Maar alleen omdat IK dat wil en niet omdat iemand mij daar toe dwingt.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 09-02-2012 om 21:27
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #48

    Standaard

    Lucas zegt hier dat het alleen een conversie is van de bluray, dus geen additional "nieuwe" footage..:http://www.hollywoodreporter.com/hea...terview-288523

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Niet bij elke bioscoop. Heb bij de bijvoorbeeld Harry Potter heel wat gezinnen gezien die niet naar binnen mochten omdat hun kinderen te jong waren.
    Ben het even wezen vragen, maar het mocht gewoon. Zondagochtend 11 uur zitten we klaar. Dat moet toch geweldig zijn. Had zelf als kleine Daan ook Star Wars wel in de bioscoop willen zien!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ben het even wezen vragen, maar het mocht gewoon. Zondagochtend 11 uur zitten we klaar. Dat moet toch geweldig zijn. Had zelf als kleine Daan ook Star Wars wel in de bioscoop willen zien!
    Helaas denkt Pathe Eindhoven niet zo...
    Ivm het risico op controle's en boete's laten ze geen kinderen onder de 12 toe. Ook niet met begeleiding.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •