Hilarische trailer:
http://io9.com/5890410/watch-the-sim...=gameofthrones
Hilarische trailer:
http://io9.com/5890410/watch-the-sim...=gameofthrones
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
ik heb de uk box met bonus disc gisteren binnen gekregen!
Erg mooie box, gelijk aan de us versie.
Ben er erg blij mee.
Nu gaan herkijken de serie voordat seizoen 2 begint in de US
I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.
134 Blu ray's laatste aanwinst: Sherlock Holmes
Ook binnen, en hij ziet er prachtig uit. Zover ik kan beoordelen, is de box, zoals Bettine zegt, qua uiterlijk hetzelfde als de US box.
Even een paar stukjes gekeken, en wat een genot, dat beeld!
Komt dat zien....
Wehkamp geeft een releasedatum aan van 18 april... What's up with that?
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
En weer een trailer voor het nieuwe seizoen dat in april van start gaat.
"It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis
Voor wie het mocht aanbelangen: op de Blu-raydisk staan zes easter eggs.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Wat een super trailer zeg....toff!
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..
Net de eerste episode van seizoen 2 bekeken met onze Carice
Goed begin weer en kan niet wachten op de rest van het seizoen.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Heb de serie ook ontdekt. Gatverdamme al dat naakt moet dat nou....
Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....
Geweldige opening weer ja..
Direct weer een prima aflevering, vloog echt voorbij. Zal nooit fan van Carice worden vrees ik, misschien storen niet-Nederlanders zich minder aan haar accent.
Op fok! trouwens wel een leuk stukje over seizoen twee, zeker goed om door te lezen om er weer even in te komen. Niet lezen als je het eerste seizoen niet hebt gezien, begint met een beste spoiler! Klik
Aflevering 2 ook al gezien, echt top!
Wij zijn ook op aanraden van vrienden deze serie gaan kijken en ik moet echt zeggen: WAUW !!
Season 1 hadden we zo gehad,2 weekjes of zo.....
Gisteravond 1e deel van season 2 gezien en vanavond deel 2!!!
this is my boomstick!!!
Deel 2? Waar kun je die nu al zien dan?
oo oke, mmm ik heb geen HBO go
Nieuwsgroepen........
this is my boomstick!!!
Na aflevering twee stoorde het accent van Carice mij al stukken minder. Tot nu toe vind ik de opening nog niet heel spannend, maar zeker niet slecht. Einde van aflevering 2 was wel erg voorspelbaar.
Kwalitiet van de HBO Go aflevering was zo zo, schokkerig op sommige momenten, vast gestreamd.
SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1
Ha Hbo go kwaliteit was niet erg goed, Wacht wel op een betere versie. Carice wel meteen naakt (lol)