^^Ik ook verzenden naar filiaal en betaling per CC en ook nog geen geld terug, maar de order is ook pas vandaag daadwerkelijk geannuleerd. Denk dat dat de reden is, maar ik betaal de acceptgiro pas als het geld teruggestort is
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Sommige bestellingen zijn gisteren of vandaag pas geannuleerd, het bedrag van de vooruit betaalde bestellingen wordt gewoonlijk binnen 14 a 30 dagen terug gestort.
We hebben het hier over 2 aparte stromen, de 1e en de 2e order. De 2e orders zijn handmatig in het systeem geplaatst en verzonden.
Indien je ervoor kiest om de 2e order niet te betalen kan het zijn dat er een aanmaning met het terugstorten van je geld van de 1e order kruist, hou daar ajb rekening mee.
Nu we dat weer hebben gehad, veel kijkplezier!
Groet, Steve
Vandaag de box thuisgekregen (had trouwens gekozen voor afhalen bij filiaal...), er zat bij mij geen acceptgiro bij...bij jullie?
Box net ontvangen (Cosmox) maar ook hier geen acceptgiro. Ik ben nu wel een beetje huiverig om de Rocky Blu Ray box uit zijn seal te halen want ik wil eerst met mijn eigen ogen zien dat ik hem voor de 12,99 euro heb gekregen en niet voor de 49,99 euro die ze nu doorberekenen.
Laatst aangepast door Einzelgänger : 21-04-2012 om 10:12
Hey, Einzelgänger, tijd niet gezien op dit forum! Geen vrees, zou ik zeggen. Ik heb alle e-mail correspondentie bewaard, dus ik (en anderen) heb de schriftelijke toezegging dat ik deze voor de 'foutieve' prijs van € 12,50 zou krijgen.
Mis in de box, die een boekvorm met allemaal trays is, wel een inlay of boekje met detailinformatie. Op de achterkant staat wel wat, maar niet bijv. wat er allemaal op de bonus-disc te vinden is. Vooraan in de box is een uitsparing voor een boekje o.i.d., maar daar zat alleen maar een reclame-inlay in. Vreemd. Misschien hoort dat zo en zat er nooit een boekje bij, maar je zou het wel verwachten.
Klopt Marcel, ik heb me een hele tijd op de vlakte gehouden maar post nu af en toe weer eens iets. Ik heb ook alle e-mails van Cosmox bewaard maar daarin worden geen bedragen genoemd, ze praten over de "lage prijs" of "foutieve prijs" en dat is me net iets te vaag.
Edit: postbode net geweest maar ook nu géén acceptgiro, geen Rocky kijken dus.
Laatst aangepast door Einzelgänger : 21-04-2012 om 10:42
Hier ook net geleverd. Als ze 1,95 extra rekenen zal ik het zo ook éénmalig vergeven. Maar dan moeten ze wel een acceptgiro meesturen, want zo betaal ik voorlopig nog niets.
Hier staat een overzicht van de extra's op de bijgeleverd bonus-disc: http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...on_blu-ray.htm
Dat er geen boekje of iets inzit schijnt te kloppen: "What is remarkable about a set titled "Undisputed" is that there is no accompanying booklet – not even an insert (though the back of the slipcover offers some details of what's included in really small font.)"
Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187
Weet iemand als je een bluray/dvd bestel via de website en je haalt deze op in de winkel..kan je vragen of ze deze ook mee willen rekenen in de 2 voor 15 of 2 voor 20? Waarom zijn de prijzen online bij de FRS duurder dan in de winkel?
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..
oke hmm..hoopte eigenlijk dat online prijzen goedkoper zouden zijn..net als bij games..helaas valt dit vies tegen bij de frs..
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..
+1 En in dit geval in positieve zin verrast, aannemende dat ze geen verzendkosten rekenen maar nog een stukje extra service leveren.
En in de correspondentie staat letterlijk 'in de bijgesloten acceptgiro'. Misschien zit ie meegesealed
Maar ik neem aan dat het goed komt.
Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
Receiver | NAD T757(v1)
Output (video) | Panasonic 50PZ800
Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)
Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.
Ik heb hetzelfde, maar ik heb de Rocky Collectie bij Cosmox weggehaald. Inmiddels heb ik de acceptgiro's ook ontvangen
Laatst aangepast door Drikus : 24-04-2012 om 15:05 Reden: Acceptgiro ontvangen;)
Ik heb deze bij cosmox.be besteld gehad en ik heb voorlopig nog niets ontvangen. Ook nog geen mail gekregen waarin aangegeven wordt dat de bestelling reeds zou verzonden zijn.
Ik heb deze box ook bij Cosmox besteld de Nederlandse weliswaar en inmiddels zonder acceptgiro ontvangen. Ik heb echter géén e-mail toegestuurd gekregen dat de box onderweg was dus maak je geen zorgen en anders even bellen. Cosmox reageert meestal pas als je kwaad bent geworden want via de mail krijg je alleen maar ontwijkende en standaard antwoorden.
En vanavond heb ik mijn bestelling van Cosmox.be ontvangen.
Bij mij zat er wel een overschrijvingsformulier in een aparte brief van Cosmox. Ik had er bij de oorspronkelijke bestelling wel voor gekozen om ook dan al via overschrijving te betalen.
Mijn Rocky ook ontvangen van frs.be maar geen overschrijvingsformulier.
Zeker drie keer de doos waar de box inzat buitenste binnen gekeerd maar helaas
niets te vinden.
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Steve,
Klopt het dat FRS-filialen hun prijzen onafhankelijk mogen bepalen?
Toen ik onlangs twee blu-ray titels kocht bij FRS (winkel), merkte ik op dezelfde dag dat beide films elders binnen de 2=20 werden aangeboden. Ik had maar liefst 30€ meer betaald. De twee verschillende filiaalhouders beweerden van elkaar dat deze verkeerde prijzen hanteerden én dat deze bepaald worden door het zogenaamde hoofdbureau. De ene zei dat ze strikte lijsten kregen over nieuwe titels ed. binnen een bepaalde actie en daar niet van af gestapt kan/mag worden. Een ietwat bevriende filiaalhouder van de winkel waar ik gewoonlijk ga bevestigde dat verhaal. FRS (online) beweerde het omgekeerde.
Los van het feit dat ik het absoluut niet kunnen vind dat ik in het éne filiaal 50 € betaal voor wat ik in dezelfde keten een half uurtje verder voor 20 € kan krijgen, zou ik graag eindelijk eens weten hoe het nu eigenlijk zit.
Alvast bedankt.
& ik wil weten waarom de acties die in de winkel zijn niet op de internetwebsite worden gehanteerd evenals de prijzen die een stuk hoger ligt..wel vreemd dat de rondomliggende bedrijven goedkoper zijn met hun producten...(hiermee bedoel ik niet de FRS)...
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..