Pagina 21 van 26 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 642 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gstarmen Bekijk bericht
    @ dominique van den hoek heb je de 16 daagse autoreis gedaan? Heb je zelf gereden en was het druk op de wegen om te rijden? Hoeveel kostte de rondreis en was het mooi? Wat was de temperatuur daar?
    Ik heb de western classic gedaan, met op het einde nog 5 dagen LA.
    Wij hebben zelf gereden, wegen kunnen erg druk zijn ( halen ook rechts in, afrit kan links zitten), maar over het algemeen rijden de Amerikanen vrij rustig.
    Op sommige wegen, meer in de woestijnen, kom je soms urenlang niemand tegen, maar zijn er wel mooie landschappen te zien.
    Zitten wel ritten van 4 uur bij met uitschieter van 7 uur, maar je ziet wel veel.

    Wij waren 4200 kwijt, dat is inc autohuur ( Dodge Charger ) hotels en de vliegtickets.
    Tanken daar is ongeveer 3.80 dollar per gallon ( ongeveer 4 liter ) dus dat is zeker te doen.

    Het weer, tja, dat kan natuurlijk veranderen, maar in de woestijnen moet je rekening houden met 40-50 graden, erg droge hitte.
    Veel drinken en het moet goed komen! neem in de auto dan ook een koelbox mee, deze zijn te koop in elke supermarkt, wij kochten deze in een vestiging van Ralph's in Palm Springs.

    De reis was enorm mooi, zou het zo weer overdoen!

  2. #502

    Standaard

    Waar zijn de woestijn gebieden? En je moet dus wel 5000 euro per persoon hebben om de reis te doen? Hoe heb je de extra overnachtingen geboekt? Ben je al vaak in Amerika geweest?
    Heel erg bedankt voor je info!!

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gstarmen Bekijk bericht
    Waar zijn de woestijn gebieden? En je moet dus wel 5000 euro per persoon hebben om de reis te doen? Hoe heb je de extra overnachtingen geboekt? Ben je al vaak in Amerika geweest?
    Heel erg bedankt voor je info!!
    4200 was totaal voor 2 personen! daarbij komt natuurlijk wel je zakgeld wat je meeneemt.
    Wij hebben 3500 euro samen verbruikt, dat is wel inc tanken, uit eten, shoppen. Maar je kan het natuurlijk net zo gek maken als je wilt.

    Woestijngebieden om er een paar op te noemen:

    Palm Springs
    Las Vegas
    Death Valley


    De extra overnachtingen zijn ook via het reisburo gedaan, kies een hotel uit en ze boeken het voor je.

    Dit was mijn 3e keer in Amerika.
    Laatst aangepast door dominique van den hoek : 10-07-2012 om 10:58 Reden: typo

  4. #504

    Standaard

    3,80 de gallon valt mee. Zie je grote prijsverschillen?

    Heb wel gehoord dat hoe dichter je bij Yosemite komt, de prijs per Gallon wel hoger wordt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    3,80 de gallon valt mee. Zie je grote prijsverschillen?

    Heb wel gehoord dat hoe dichter je bij Yosemite komt, de prijs per Gallon wel hoger wordt.

    Zijn zeker wel prijsverschillen te zien, ook of je cash of creditcard betaalt soms 10 cent.
    Hou er rekening mee dat in natuurparken/omgeving natuurparken het wel aanzienlijk duurder is, ook te maken met schaarste in de omgeving.

    ik tankte meestal voor 27 dollar ( halve tank van een 3.5 liter v6, hier reed ik iets meer dan 400 km mee )
    Laatst aangepast door dominique van den hoek : 10-07-2012 om 10:57 Reden: typo

  6. #506

    Standaard

    kun je overal zelf tanken of heb je in de VS nog bediende pompen?


    enne is cash voordeliger of juist de betaling met de creditcard?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    kun je overal zelf tanken of heb je in de VS nog bediende pompen?


    enne is cash voordeliger of juist de betaling met de creditcard?
    Heb overal zelf getankt, maar weinig bediende pompen.
    Cash is voordeliger

  8. #508

    Standaard

    waar heb jij de auto geboekt, en welke klasse ?

    Wil ook wel een Charger haha
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #509
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De laatste keer dat ik via een reisbureau heb geboekt is heel wat jaartjes terug. Tegenwoordig doe ik alles zelf via internet. Zelf je hotels uitzoeken via bijv. Expedia.nl. Maar ook bij hotels zelf. Kan je echt tot in de details zelf jouw ideale hotels uitzoeken. Werkt echt super en zeer soepel. Veelal betere deals dan via de reisbureau en uiteraard veel meer keuze ook. Via tripadvisor kun je globaal afgaan van meningen van andere. Daar mot je dan een beetje doorheen prikken! Je loopt het hotel binnen en alles is geregeld.

    Ook qua vluchten kan je dan wel ergens voor jouw de beste deal vinden. Vorige keer ben ik met Arkefly naar Florida gevlogen. Dat was de enigste rechtstreekse vlucht. en wellicht iets duurder, maar ook dat heb je volledig zelf in de hand. Wel kost alles geld, tot het vastzetten van je stoelnummers, je televisie pretpakket, food enz. Maar door die optie heb je gegarandeerd goede plekken en omdat die optie er is blijkt de kans groot dat er geen gezamelijke stoelen meer vrij zijn. Maar uiteraard voor ieder wat wils. Eén tip het aanbod van vluchten variëert dagelijks en veel zoeksites gebruiken uiteindelijk dezelfde engine.

    Auto huren kan uiteraard ook vanuit online bookings zoals Expedia e.a. Alleen ben ik er nog niet echt uit of je dan ook echt goedkoper uit bent. Wel zou ik altijd op een vliegveld je auto afhalen, ondanks dat er soms in de buurt van je hotel een filiaal is. OP zo'n vliegveld is het aanwezige aanbod echt veel groter dan in zo'n klein filiaal waardoor je soms in een bepaalde klasse een minder keus krijgt. Maar uiteraard kan het op zo'n vliegveld weer erg druk zijn bij al die bali's. Echter vind je dan altijd wel iets. En ook al reserveer je een bepaalde klasse zullen ze je altijd proberen te upgraden. Navigatie is ook altijd wel prettig om mee te huren. Kan je lekker met je verstand op nul toeren. Ze zijn vaak zelf in het nederlands in te stellen.

    Persoonlijk vond ik het rijden in Amerika wat saai. Het is best heel mooi maar er veranderd weinig na vele kilometers rijden. Zeker in Florida. Maar van L.A. naar Vegas, Death valley, Yosemiti naar SF is wel veel leuker. Nog steeds eindeloze woestijnvlaktes maar wel meer afwisselend. ZEker van Vegas naar Yosemiti is Amercan country op en top. Aanrader is Bishop, met een nederlandse bakker. Wat ik wel weer leuk vond van het rijden zijn die roadstops met lekkere eettentjes. Chili is mijn ding. Zag ik een Chilli's sign dan sprong ik op de rem.

    Ik ben het wel eens dat L.A. wat tegenvalt. Hollywood en Beverly Hills and the beaches moet je natuurlijk gezien hebben. Bij voorkeur een filmje pakken in Grauman Theatre en de Walk of Fame aflopen. Een dagje Universal die weliswaar mooier is dan Orlando, maar wel maar uit één park bestaat. En geen Harry Potter. Maar voor de rest vind ik het nooit leuk om daar lang te zitten.

    San Francisco vond ik de eerste keer wel leuk, mar na een paar dagen heb je dat gezien. En de tweede keer vond ik het toch minder. En het is daar meestal fris. Niet voor niets luid een gezegde daar "The best summer was the winter in San Francisco"

    Death Valley is ook fantastisch en down the valley ook echt fantatsisch heet. over de 50 graden was het toen ik er was. Alsof je in een pizza oven rondloopt, maar wel droog, dus meer dan 5 liter water bij je hebben is een must! Maar zoals gezegt vind je dat overal. Behalve als je het niet hebt, maar wel nodig.., enz. Zabriski's Point, Artist palet zijn toppers. maar als je daar rijdt is alles zo uit de indianen film ontsnapt. Adem benemend! Ik heb daar in een eenzaam en achteraf blijkt heel bekend hotelletje geslapen op Death Valley Junction. Letterlijk een T-splitsing van twee eindeloze wegen in the middel of f***' nowhere. Amargosa Opera House
    Het was dat seizoen zo heet geweest dat overal waar je reed je alleen maar overhitte overleden autobanden zag liggen. Leek wel een banden Graveyard! Dan kijk je af en toe toch eens fronsend naar de temperatuur meter. Hmm.. 48 graden and rising.

    Grand Canyon hoeft verder geen woord aan vuil gemaakt te worden. Evenals Monument Valley. Maar dat ligt wel wat afgelegen.

    In Yosemiti moet je geluk hebben dat er een goede winter is geweest anders raken de watervallen snel uitgeput. Want in vol ornaat is dat echt een sprookje. Maar dan nog. Je ziet natuur, sowieso watervallen, Echt enorm grote bomen, beren, deer en eekhoorntjes bij de fleet. Echt een must.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    waar heb jij de auto geboekt, en welke klasse ?

    Wil ook wel een Charger haha

    Bij Alamo.

    Ik had een intermediate, echter is deze hier niet te boeken. Ik heb daar een upgrade gedaan en kon deze auto kiezen.
    Kostte me wel 553 dollar extra

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik via een reisbureau heb geboekt is heel wat jaartjes terug. Tegenwoordig doe ik alles zelf via internet. Zelf je hotels uitzoeken via bijv. Expedia.nl. Maar ook bij hotels zelf. Kan je echt tot in de details zelf jouw ideale hotels uitzoeken. Werkt echt super en zeer soepel. Veelal betere deals dan via de reisbureau en uiteraard veel meer keuze ook. Via tripadvisor kun je globaal afgaan van meningen van andere. Daar mot je dan een beetje doorheen prikken! Je loopt het hotel binnen en alles is geregeld.

    Ook qua vluchten kan je dan wel ergens voor jouw de beste deal vinden. Vorige keer ben ik met Arkefly naar Florida gevlogen. Dat was de enigste rechtstreekse vlucht. en wellicht iets duurder, maar ook dat heb je volledig zelf in de hand. Wel kost alles geld, tot het vastzetten van je stoelnummers, je televisie pretpakket, food enz. Maar door die optie heb je gegarandeerd goede plekken en omdat die optie er is blijkt de kans groot dat er geen gezamelijke stoelen meer vrij zijn. Maar uiteraard voor ieder wat wils. Eén tip het aanbod van vluchten variëert dagelijks en veel zoeksites gebruiken uiteindelijk dezelfde engine.

    Auto huren kan uiteraard ook vanuit online bookings zoals Expedia e.a. Alleen ben ik er nog niet echt uit of je dan ook echt goedkoper uit bent. Wel zou ik altijd op een vliegveld je auto afhalen, ondanks dat er soms in de buurt van je hotel een filiaal is. OP zo'n vliegveld is het aanwezige aanbod echt veel groter dan in zo'n klein filiaal waardoor je soms in een bepaalde klasse een minder keus krijgt. Maar uiteraard kan het op zo'n vliegveld weer erg druk zijn bij al die bali's. Echter vind je dan altijd wel iets. En ook al reserveer je een bepaalde klasse zullen ze je altijd proberen te upgraden. Navigatie is ook altijd wel prettig om mee te huren. Kan je lekker met je verstand op nul toeren. Ze zijn vaak zelf in het nederlands in te stellen.

    Persoonlijk vond ik het rijden in Amerika wat saai. Het is best heel mooi maar er veranderd weinig na vele kilometers rijden. Zeker in Florida. Maar van L.A. naar Vegas, Death valley, Yosemiti naar SF is wel veel leuker. Nog steeds eindeloze woestijnvlaktes maar wel meer afwisselend. ZEker van Vegas naar Yosemiti is Amercan country op en top. Aanrader is Bishop, met een nederlandse bakker. Wat ik wel weer leuk vond van het rijden zijn die roadstops met lekkere eettentjes. Chili is mijn ding. Zag ik een Chilli's sign dan sprong ik op de rem.

    Ik ben het wel eens dat L.A. wat tegenvalt. Hollywood en Beverly Hills and the beaches moet je natuurlijk gezien hebben. Bij voorkeur een filmje pakken in Grauman Theatre en de Walk of Fame aflopen. Een dagje Universal die weliswaar mooier is dan Orlando, maar wel maar uit één park bestaat. En geen Harry Potter. Maar voor de rest vind ik het nooit leuk om daar lang te zitten.

    San Francisco vond ik de eerste keer wel leuk, mar na een paar dagen heb je dat gezien. En de tweede keer vond ik het toch minder. En het is daar meestal fris. Niet voor niets luid een gezegde daar "The best summer was the winter in San Francisco"

    Death Valley is ook fantastisch en down the valley ook echt fantatsisch heet. over de 50 graden was het toen ik er was. Alsof je in een pizza oven rondloopt, maar wel droog, dus meer dan 5 liter water bij je hebben is een must! Maar zoals gezegt vind je dat overal. Behalve als je het niet hebt, maar wel nodig.., enz. Zabriski's Point, Artist palet zijn toppers. maar als je daar rijdt is alles zo uit de indianen film ontsnapt. Adem benemend! Ik heb daar in een eenzaam en achteraf blijkt heel bekend hotelletje geslapen op Death Valley Junction. Letterlijk een T-splitsing van twee eindeloze wegen in the middel of f***' nowhere. Amargosa Opera House
    Het was dat seizoen zo heet geweest dat overal waar je reed je alleen maar overhitte overleden autobanden zag liggen. Leek wel een banden Graveyard! Dan kijk je af en toe toch eens fronsend naar de temperatuur meter. Hmm.. 48 graden and rising.

    Grand Canyon hoeft verder geen woord aan vuil gemaakt te worden. Evenals Monument Valley. Maar dat ligt wel wat afgelegen.

    In Yosemiti moet je geluk hebben dat er een goede winter is geweest anders raken de watervallen snel uitgeput. Want in vol ornaat is dat echt een sprookje. Maar dan nog. Je ziet natuur, sowieso watervallen, Echt enorm grote bomen, beren, deer en eekhoorntjes bij de fleet. Echt een must.

    Ook in Bishop geweest, vanuit Death Valley.
    Heel apart plaatsje wat ineens opduikt, zeer vriendelijke mensen daar!

    Ik heb wel de upgrade gedaan mbt auto.
    Gaven aan dat de gehuurde auto wel kon, maar gezien de afstand en bagage niet ideaal was, wat overigens wel klopte zag ik later.
    Dus maar de upgrade naar een grotere auto gedaan, geen moment spijt gehad!

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    Bij Alamo.

    Ik had een intermediate, echter is deze hier niet te boeken. Ik heb daar een upgrade gedaan en kon deze auto kiezen.
    Kostte me wel 553 dollar extra

    welke klasse valt een Charher, standard class?

    ik heb ook bij Alamo gehuurd nu !
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    welke klasse valt een Charher, standard class?

    ik heb ook bij Alamo gehuurd nu !
    Charger is volgens mij idd standard. Hadden zelf economy, volgens mij geboekt en kregen toen gratis upgrade naar standard.

  14. #514

    Standaard

    charger valt onder intermediate.

    verwacht geen ultrabak, is gewoon een 4 deurs sedan, alleen 300 PK

  15. #515

    Standaard

    maar de reis al geboekt le-nnart?

    Wat gaat het worden?

  16. #516

    Standaard

    wij hebben geen pakketreis geboekt maar alles online via bookingssite's.

    29 aug-29-sept west coast USA.

    Vliegen met United via Frankfurt naar San Francisco , blijven daar 4 dagen en gaan dan rondrijden.
    Auto geboekt via Carrentels (traveljigsaw) moederbedrijf van booking.com
    Standaard class geboekt, ben wel benieuwd wat we meekrijgen.
    Hopelijk een beetje knappe wagen natuurlijk

    komen bij nappa - lake tahoe - yosemite - death valley - Las Vegas - Bryce -Zion - Monument valley - Grand Canyon - Yoshue Tree - San Diego - LA - San Francisco
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gstarmen Bekijk bericht
    @ stephan wat was je route van je rondreis en deed je alles per bus, taxi of heb je een auto gehuurd?
    http://www.exit-reizen.nl/reizen/cal...Treasures.html

    Dit was het reisprogramma. Alles met een huurauto gedaan, een chevrolet tahoe:



    Heerlijk wagentje

    Wij hebben wel destijds het gold pakket genomen. Dan zit je vaak in betere hotels en direct in het centrum (wij zaten in las vegas in Planet Hollywood ipv een hotel dat kortbij de hooverdam ligt). De onkosten die je vaak bij een silverpakket (openbaar vervoer, of meer benzine vebruik) maakt zijn ongeveer dan hetzelfde als de meerkosten voor een goldpakket.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #518

    Standaard

    planet hollywood in las vegas kan je ook zeer goedkoop direct boeken.
    in las vegas zijn de vrijdag en zaterdagavond duur(scheelt soms 100en dollars per nacht)de andere nachten in planet hollywood had ik de laatste keer voor 60 dollar p nacht,inclusief gratis fles drank per dag dat je verbleef!

    dure hotels zijn palazzo,bellagio,venetian en uiteraard the wynn,de meeste andere hotels zijn echt erg goed te betalen,vaak goedkoper als een ibis hier....

    let op als je de nieuwste,vdara en die daaromheen boekt.het city center ligt wel aan de strip op de kaart,maar t is toch een beetje een complex op zich,waarbij je best ver van de strip afzit.
    aan de strip hebben ze een winkelpromenade,de hotels liggen wat verder...

    Tip over t navigatiesysteem:Vaak vragen ze voor huren 10 dollar per dag of meer.

    Je kan een nieuwe tomtom halen voor nog geen 100 dollar,bij iedere wal-mart.deze kan je ook gewoon op nederlands instellen,en je hebt voor hier thuis een tom tom die je goed kan verkopen of zelf gebruiken...

    heeft lijkt me altijd de voorkeur boven huur waar je met 10 dagen al break-even speelt...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #519

    Standaard

    We hebben met onze 2 roadtrips door de USA (2010 en 2011) de vluchten en de auto`s vooraf geboekt en de eerste hotels zodat we uiteraard een slaapplek hadden na aankomst. Verder hadden we wel de route redelijk uitgestippeld (dus wel hoe we wilden rijden maar niet precies in welke plaatsen) en dus werd het daarna op de bonnefooi rijden. We wisten ongeveer hoe lang we overal wilden blijven maar daar kon wel wat verschil in zitten in vergelijking met wat we vooraf bedacht hadden. Dat was fijn want zo konden ergens langer blijven als het ons daar beviel of juist eerder weg gaan als dat niet zo was. Niet alles was tot in de puntjes vooraf geregeld en dat was erg fijn

    Niets via reis bureau`s maar alles zelf uitzoeken en regelen. En dan gewoon daar naar een stad of dorpje gaan en als we daar wilden rusten en overnachten zochten we er een hotel op en vroegen we gewoon of ze nog kamers vrij hadden. Hebben maar één keer gehad dat dit niet zo was.
    Dat is meestal ook goedkoper dan t vooraf boeken.

    Als je naar de Grand Canyon gaat kan ik je van harte aanbevelen om in het plaatjes Williams te verblijven. Ligt op ongeveer 45 minuten rijden van Grand Canyon, is een heel klein maar wel super gezellig plaatsje waar de "grote hoofdweg" de Route 66 is. Is echt zo`n typisch Western stadje, geweldig.


    Zou zo terug gaan om `t opnieuw te doen! Maar als we nog een keer gaan dan gaan we een roadtrip langs de eastcoast doen: New York, Washington Boston en dan naar onder. Maar of dat er nog ooit van komt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Persoonlijk vond ik het rijden in Amerika wat saai. Het is best heel mooi maar er veranderd weinig na vele kilometers rijden. Zeker in Florida.
    Saai? serieus? Florida was idd minder afwisselend dan de westkust, wat ik een echte belevenis vond en toch echt dat "echte road trip gevoel" kreeg maar saai was t nergens. Was toch echt overal genoeg te zien en te beleven.

    Aanrader is Bishop, met een nederlandse bakker.
    Het zal vast aan mij liggen maar dit snap ik nooit. Ga je helemaal naar de andere kant van de wereld om daar dan naar een NEDERLANDSE toko te gaan?
    als ik naar een ander land ga, zeker zo ver weg, dan wil ik de cultuur van daar beleven en ga ik geen tentjes uit m`n eigen land opzoeken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #521

    Standaard

    voor de Yosemite mensen, zie je daar echt Beren of moet je geluk hebben?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    voor de Yosemite mensen, zie je daar echt Beren of moet je geluk hebben?

    Het kan, maar je moet wel erg veel geluk hebben.
    In de nacht ( bij overnachting ) heb je wel veel kans, de beren komen dan op het voedsel af.
    Park rangers zijn aanwezig om de beren weg te jagen.

  23. #523
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je geluk heb zie je geen Beren.
    Ik ben er twee geweest en 2x bingo
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #524

    Standaard

    zo zie je maar dat de ervaringen erg kunnen verschillen

  25. #525

    Standaard

    Ik heb één beer gezien, een zwarte beer, die in de verte liep terwijl ik aan het wandelen was door het park. Ik had ook zoiets van, loop jij maar de andere kant op beer, want die kunnen je flink te grazen nemen. Moest ook verplicht een film kijken bij het inchecken in het hotel (middenin het park) over beren en spullen in je auto. Alles moest eruit want als ze ook maar iets ruiken, dan slopen ze je auto. Je zag beelden van een beer die gewoon heel het portier omvouwde en op zijn gemak de auto inging. Sta je toch raar te kijken als je bij je auto komt.

    Verder zie je heel veel eekhoorntjes daar, ook van die grote dikke haha. Verder in Zuidwesten coyote gezien, condor en veel herten.

Pagina 21 van 26 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •