Pagina 10 van 100 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2482 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ze zijn beiden toch een aantal weken te bestellen geweest op Play.com.
    Nee joh gek :P! Binnen 5 dagen waren ze al uitverkocht!
    Helaas...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    het verbaasde me dat bijvoorbeeld saturn De al een steelbook van Top Gun special edition had liggen, volgens play.com is er nog geen release date bekend
    Dat is toch logisch? Play.com gaat de UK editie verkopen. In Duitsland is er in oktober 2011 een Duitse Steelbook uitgekomen Die je hebt zien liggen is niet dezelfde als die van Play

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat er mensen zijn die er zoveel bestellen en kunnen bestellen, vind ik ongelofelijk en niet kunnen.

Dat zijn geen filmliefhebbers, maar ordinaire geldwolven.

Aan zulke acties moet je echt wat gaan doen als winkel, alleen zullen ze dat niet gaan doen, want ze zijn allang blij dat ze er zoveel kunnen verkopen.

Als ze de steels op een eerlijke manier verkopen, zullen ze heus ook wel verkocht worden.
    Denk dat je niet iedereen over één kam moet scheren. Er zullen vast een aantal personen zijn die om de door jouw genoemde redenen multiple copies bestellen, echter zijn er op forums van Hidefninja en Bluray.com ook gebruikers die 'groupbuys' organiseren voor personen die niet bij Europese shops als Play.com kunnen bestellen. De grootste reden dat die Iron Man steelbooks zo snel uitverkocht waren, is natuurlijk ook omdat de eerder verschenen Iron Man steelbook van Future Shop de meest waardevolle steelbook ter wereld is.
    Laatst aangepast door McMurphy : 06-08-2012 om 07:04

Standaard

Afgelopen weekend voor het eerste keer meegedaan met diverse veilingen op eBay. De steelbooks gaan daar voor vrij veel geld de deur uit zeg, een goeie handel :P. Super 8 UK steelbook voor 16 euro gewonnen en Green Lantern UK steelbook voor 22 euro. Verder ook Shutter Island bij Play.com preordered. En ook Contagion bij Franse Amazon besteld. Jaag nog op Iron man steelbooks, gaat zo te lezen hier niet lukken behalve als ik 50 euro per stuk betaal...

Standaard

Truc is wel dat je er heel vroeg bij moet zijn tegenwoordig! Ik moet zeggen dat ik op dit moment alle uit te komen steelbooks goed in de gaten houd

Ach binnenkort is de steelbookhype weer over z'n hoogtepunt heen en komt er weer wat anders

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Truc is wel dat je er heel vroeg bij moet zijn tegenwoordig! Ik moet zeggen dat ik op dit moment alle uit te komen steelbooks goed in de gaten houd

Ach binnenkort is de steelbookhype weer over z'n hoogtepunt heen en komt er weer wat anders
    Ja inderdaad, je moet er vroeg bij zijn.
    Doordat ik enkel steelbooks met NL ondertitels wil moet ik vaak wachten tot na de release zodat het bekend is of er wel of geen ondertitels in zitten.
    Je kan de aankomende steelbooks checken via HiFi Ninja forums

Deze steelbook hype duurt nu wel al 2 jaar hoor, zie de einde nog lang niet
    Vind het kopen van steelbooks een leuke bezigheid en houdt mij ook tegen om te veel films te gaan kopen.

Standaard

Heb een Iron man steelbook binnen. De rest nog niet helaas. Vind het wel apart dat het er maar een is.

Hij is echt super mooi.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Heb een Iron man steelbook binnen. De rest nog niet helaas. Vind het wel apart dat het er maar een is.

Hij is echt super mooi.
    Hoop dat het goed komt, hoor veel verhalen waarbij het niet goed zit..

Maar goed, ik wil je niet ongerust maken verder

Standaard

Ik ga er vanuit dat ze verstuurd zijn, geld is ook afgeschreven.

Iemand anders al wat ontvangen?
    UltraStarTrader (114)

Standaard

Ja ik heb ze vandaag als het goed is ontvangen.
    Volgens mijn vader was er vandaag voor mij een pakketje van play.com aangekomen en dat is het enige wat ik op het moment van hun verwacht. Ben pas donderdag in staat om ze op te halen (per ongeluk naar billing adress gestuurd ipv van mn huidige adres), dus moet nog even wachten met uitpakken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door ingrid89 Bekijk bericht
    Ja ik heb ze vandaag als het goed is ontvangen.
    Volgens mijn vader was er vandaag voor mij een pakketje van play.com aangekomen en dat is het enige wat ik op het moment van hun verwacht. Ben pas donderdag in staat om ze op te halen (per ongeluk naar billing adress gestuurd ipv van mn huidige adres), dus moet nog even wachten met uitpakken.
    De film gekocht puur vanwege het verzamelen (dus bijv. om het ten toon te stellen samen met de overige Avengers Phase 1 steelbooks), of ook gewoon om te 'unsealen' en te bekijken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De film gekocht puur vanwege het verzamelen (dus bijv. om het ten toon te stellen samen met de overige Avengers Phase 1 steelbooks), of ook gewoon om te 'unsealen' en te bekijken?
    Om in seal te houden en bij m'n Thor (+ helm), Captain America en Incredible Hulk steelbooks neer te zetten. Heb de gewone uitgaven in de kast staan om de film te kunnen bekijken. Why?
    Laatst aangepast door ingrid89 : 07-08-2012 om 07:31

Standaard

Mijn Iron man 2 is onderweg, nog niet binnen.
    Was helaas te laat met Iron Man .

Probeer nu op eBay met veilingen mee te doen, helaas veel te duur.

Standaard

Heb de Play.com Steelbook van Iron Man in eerste instantie gekocht voor eigen gebruik omdat ik mijn Futureshop-versie gesealed wil houden. Nu ze bij doorverkoop echter zo veel opbrengen, twijfel ik of ik er ook niet lekker egoïstisch mijn aankoopprijs mee moet gaan verviervoudigen op eBay... Eerste argumentatie misschien niet te begrijpen voor casual buyers/geldzoekers en tweede argumentatie natuurlijk onbegrijpelijk voor 'échte' verzamelaars...

Standaard

Of je wacht totdat die hele heisa afgelopen is en dan pas aanbieden.... Dan ben je niet meer 1 van de vele

Standaard

Een aantal Ultraviolet steelbooks o.a. I am Legend zijn nu bij Play.com te pre-orderen. Dit ter info mocht jullie dit nog niet weten.
    Voor degenen die nog geen Iron man en Iron man 2 konden bestellen: op eBay samen voor 78 euro excl. verzendkosten, maar wel geopend en zeer kleine beschadiging.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Heb de Play.com Steelbook van Iron Man in eerste instantie gekocht voor eigen gebruik omdat ik mijn Futureshop-versie gesealed wil houden. Nu ze bij doorverkoop echter zo veel opbrengen, twijfel ik of ik er ook niet lekker egoïstisch mijn aankoopprijs mee moet gaan verviervoudigen op eBay... Eerste argumentatie misschien niet te begrijpen voor casual buyers/geldzoekers en tweede argumentatie natuurlijk onbegrijpelijk voor 'échte' verzamelaars...
    Moet je gewoon doen
    Laatst aangepast door eendje : 07-08-2012 om 11:36

Standaard

heb gisteren iron man 2 binnen gekregen en vandaag iron man en serenity.
    Nu wilde ik net er een aantal bestellen die ik mooi vind bij play en krijg nu te zien dat men niet levert naar nederland.

Iemand daar nu ook last van?

Krijg het echt te zien bij alle 7 steelbooks die ik wil bestellen dat men alleen lever in uk

Never mind was vergeten m op euros te zetten
    Laatst aangepast door chev : 07-08-2012 om 13:11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Jaag nog op Iron man steelbooks, gaat zo te lezen hier niet lukken behalve als ik 50 euro per stuk betaal...
    Misschien kun je hier op het forum nog bij roninpacino terecht?
    Die had er een stuk of 12 gekocht van elk geloof ik, misschien wil hij er één aan jou kwijt voor een mooie prijs ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Of je wacht totdat die hele heisa afgelopen is en dan pas aanbieden.... Dan ben je niet meer 1 van de vele
    Tenzij er nog nieuwe releases komen in de tussentijd. Lang was Futureshop-release de enige, maar nu lijkt het hek van de dam qua Steelbook-release-mania (zoals hier al opgemerkt is).
    Hoewel het bij mij nu nog niet het geval is, vraag ik me af of ik het verzamelen van Steelbooks (zeker nu er elke week wel een paar verschijnen/aangekondigd worden) ooit beu zal worden. Eerst verzamelde ik ze o.a. om het feit dat ze op zichzelf al uniek waren. Daardoor zaten er films in mijn collectie waar ik eigenlijk niet veel om gaf, maar de verpakking wel mooi was. Omdat er van elke nieuwe film wel een Steelbook-editie verschijnt, koop ik enkel nog Steelbooks van films die ik erg waardeer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Tenzij er nog nieuwe releases komen in de tussentijd. Lang was Futureshop-release de enige, maar nu lijkt het hek van de dam qua Steelbook-release-mania (zoals hier al opgemerkt is).
    Hoewel het bij mij nu nog niet het geval is, vraag ik me af of ik het verzamelen van Steelbooks (zeker nu er elke week wel een paar verschijnen/aangekondigd worden) ooit beu zal worden. Eerst verzamelde ik ze o.a. om het feit dat ze op zichzelf al uniek waren. Daardoor zaten er films in mijn collectie waar ik eigenlijk niet veel om gaf, maar de verpakking wel mooi was. Omdat er van elke nieuwe film wel een Steelbook-editie verschijnt, koop ik enkel nog Steelbooks van films die ik erg waardeer.
    Dat deed ik al, alleen sommige steelbooks zijn te mooi om te laten gaan. Gelukkig zijn dat er maar een paar in mijn ogen.

Echter heb je gelijk mbt de ''steelbook-boom'' op het moment. Play.com zorgt al voor aardig wat geld wat ik kwijt ben aan pre-orders...

- Iron Man
    - Iron Man 2
    - Ghostbusters
    - Prometheus
    - Forrest Gump
    - Hellboy
    - Watchmen
    Laatst aangepast door refeNsibunA : 07-08-2012 om 21:07

Standaard

Ik heb ze gelukkig ontvangen (IM 1 + 2). Heb wat extra standaards nodig....

Ook de Bourne ontvangen, ziet er ook mooi uit.
    UltraStarTrader (114)

Standaard

Ik heb ze gelukkig ontvangen (IM 1 + 2). Heb wat extra standaards nodig....

Ook de Bourne ontvangen, ziet er ook mooi uit.
    Toevallig een extra exemplaartje Iron Man besteld?
    Anyway, veel plezier met je aankoop, probeer nu Iron Man via eBay te bemachtigen.

Is het niet leuk als iedereen eens een foto van hun steelbook collectie maken en posten?
    Ik wacht nog op een paar steelies, dan zal ik ook ff een foto van posten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Toevallig een extra exemplaartje Iron Man besteld?
    Anyway, veel plezier met je aankoop, probeer nu Iron Man via eBay te bemachtigen.

Is het niet leuk als iedereen eens een foto van hun steelbook collectie maken en posten?
    Ik wacht nog op een paar steelies, dan zal ik ook ff een foto van posten.
    Nee, sorry. Eentje om open te maken en een gesealed te houden.
    UltraStarTrader (114)

Standaard

Is er hier iemand die een steelbook heeft van 2001: A Space Odyssey?

Standaard

Heeft iemand ervaring met deze borden standaard?
    Zoja, welke maat moet ik nemen: 5 cm of 8 cm hoog?

Pagina 10 van 100 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten