Super! Hoop dat de ING zijn best doet en dat het voor de 9e op je rekening staat
Super! Hoop dat de ING zijn best doet en dat het voor de 9e op je rekening staat
Muhahaha, die P1/2 is of ie komende week verstuurd zal worden, of na 28 augustus
Kan niet wachten
Duurtijd betalingen vanuit NL
Omdat ik nu niet echt de tijd heb om iedereen afzonderlijk op de hoogte te brengen, dit algemeen bericht. Ter informatie :
Betalingen uit NL die vrijdag (3/8) uitgevoerd werden, zijn vandaag terecht gekomen. Dat schept een idee van de duurtijd, 3 tot 4 dagen.
Voor leden die vandaag (of later) vanuit NL een betalingsopdracht uitvoeren, staat het dus zo goed als zeker vast dat hun exemplaar pas in de week van 27 augustus kan vertrekken.
Morgen gaat de eerste lichting op de bus. Wil je weten of je erbij bent : Zie openingspost.
Van de leden waarbij geen vermelding te vinden is, heb ik nog geen antwoord (of anders) nav. het instructie-bericht ontvangen.
Laatst aangepast door Esteban : 08-08-2012 om 22:15
Wij gaan nu in spanning naast de brievenbus zitten wachten.
Ik geloof het.
Mochten er nog vragen volgen, ik ben opnieuw bereikbaar vanaf 27 augustus.
Elk afzonderlijk veel plezier met jullie exemplaar en nogmaals bedankt.
Geen PB voor mij?
Gezien de openingspost staat er een vraagteken achter je naam en heb je denk ik nooit aangegeven mee te willen doen aan de power buy. Esteban is op vakantie volgens mij dus je kan hem het beste denk ik een PM sturen met je vraag. Komt hij er na zijn vakantie denk ik wel op terug....
Hij heeft blijkbaar nooit een bevestigingsbericht ontvangen? Zelfs hierboven bevestig je niets in je antwoord, maar geef je alleen aan dat je geen bevestigingsbericht hebt gestuurd..
Heb m vandaag (gister eigenlijk al ) ontvangen en hij ziet er echt fantastisch uit.
Bedankt!!
Die van mij is ook binnen. Top verpakt. Ziet er heel mooi uit. Plusje gegeven!
Die van mij is ook binnen. Bedankt ^^
Gosteren ontvangen en WOW, wat is ie mooi! Bijna zonde om er een bluray in te doen... Plus is onderweg!
Vandaag gaan afhalen. Wat een mooie slipcover zeg! Geweldig!
Toch even komen piepen (McDonalds Frankrijk, free WiFi) of het allemaal wat in orde gekomen is. Blij om te lezen dat het allemaal vlot lijkt te gaan. Fjieuw, toch wel een opluchting. Nu kan ik met een gerust hart verder genieten van 't zwembad en de 33 graden in de schaduw.
Ook hier binnen. In goede staat ontvangen, ziet er mooi uit! Bedankt.
Die van mij staat al weer enkele dagen in de kast, hij is prachtig! Bedankt, ik ben er heel blij mee!
Kan iemand mij helpen? Ik probeer met ING het geld over te maken maar bij Bank Ontvanger staat alleen Nederland en ik kan deze ook niet veranderen..
Eindelijk kunnen ophalen bij het postkantoortje.
Hij is echt prachtig!
Steven, bedankt voor al de tijd en moeite die je hierin gestoken hebt!
thx, hij wilde het land niet veranderen naar Belgie, inmiddels met ASN overgemaakt hoor, dus hopelijk van de week in huis! (:
Dan heb je toch echt iets niet goed gedaan. Met een Buitenland betaling kan je geld oevrmaken naar alle landen ongeveer... Maar goed, goed dat het gelukt is!