*dubbelpost*
*dubbelpost*
Laatst aangepast door Esteban : 26-08-2012 om 13:57
Fijn om te horen dat iedereen (?) het pakketje goed ontvangen heeft. Ik acht de deal als goed verlopen en afgerond eens een plusje ontvangen werd via de traderslijst.
Info : 2de en 3de lichting
Op dinsdag 28 augustus zal de 2de lichting vertrekken, aangezien ik vanaf woensdag opnieuw afwezig ben. Momenteel blijkt er echter een probleem te zijn met de netbanking-service en kan ik de betalingen (gegevens) niet nakijken. Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost. Echter geen nood : Een 3de lichting vertrekt sowieso op donderdag 6 september.
Beste Sarah,
Gezien het feit dat ik de vraag eerder rechtstreeks aan je gericht had (ivm ontbreken bevestiging), ben ik er (verkeerdelijk?) vanuit gegaan dat je geen uitgesproken interesse had en werd er geen exemplaar voorzien.
Niettegenstaande, een privébericht volgt. Eerst nog heel wat inhaalwerk met de ondertussen binnengelopen PM's.
Laatst aangepast door Esteban : 26-08-2012 om 14:00
* Verlopen update
Laatst aangepast door Esteban : 12-09-2012 om 11:22
Okidoki, thanks.
De verpakking was lastig om op maat te snijden en net op 't randje om het toch onder de 100 gram te houden, maar ik wou absoluut zeker zijn dat de kans op beschadiging zo miniem mogelijk was. Ik heb al slipcovers in stevig karton ontvangen die er na verzending als het middenstuk van een acordeon uitzagen, vandaar.
Dat is een grote 2e lichting Ik kijk er naar uit!
True. Maar de 2de lichting bestaat ook uit verzendingen voor andere fora.
Hij is binnen En geweldig Is verreweg de mooiste Disney slipcover die ik in de kast heb staan Thanks!!
Dat is snel! Blij om te horen, naar mijn mening is het eveneens één van de mooiste die ik in huis heb. Zoniet dé mooiste.
* Verlopen update
Laatst aangepast door Esteban : 12-09-2012 om 11:21 Reden: Update
Betaling ontvangen / Lid onbekend
Beste A.L.J.
De betaling is terecht. Graag had ik echter via privébericht ontvangen welke DVD.nl-lid ik hieraan mag koppelen. Mogelijk werd dit vergeten bij de informatie.
Alvast bedankt.
EDIT : In orde.
Laatst aangepast door Esteban : 05-09-2012 om 10:21
Zonet ook per privébericht naar de betrokkenen verzonden:
Betr. 3de lichting
Beste medeleden,
Normaal gezien zou de 3de lichting met uw persoonlijke exemplaar vandaag (6/9) verzonden worden. Helaas heb ik zonet vastgesteld dat een deel van het verpakkingsmateriaal ontbreekt. Mijn voorraad uit een gedeelde ruimte in het gebouw blijkt spoorloos verdwenen.
Zodoende zullen de slipcovers pas morgen (7/9) kunnen vertrekken. Eén dag later dan voorzien.
Waarvoor oprechte excuses.
Vriendelijke groeten,
esteban
Geen probleem, t is t wachten waard
Dat ene dagje, we wachten rustig af
Ontvangen, thx!!
gedateerde update
Laatst aangepast door Esteban : 25-09-2012 om 10:42
Graag zou ik deze powerbuy vóór 1 Oktober 2012 afsluiten.
Een nieuwe powerbuy omtrent andere slipcovers is in overweging.
Wat voor powerbuy is in overweging? Misschien heb ik wel weer interesse.
Daar kan ik helaas nog geen duidelijk antwoord op geven. Het hangt allemaal af van verscheidene factoren. Uiteraard gaat het over Disney Classic slipcovers, maar meer staat voorlopig nog niet vast.
Sowieso zal ik alle leden die deelgenomen hebben aan deze powerdeal tijdig op de hoogte brengen.
Alvast bedankt!
Ik ben heel benieuwd! (:
:: UPDATE ::
(17/1O)
+ Lichting 1 (verzonden op 09/08)
+ Lichting 2 (verzonden op 29/08)
+ Lichting 3 (verzonden op 07/09)
+ Lichting 4 (verzonden op 20/09)
+ Lichting 5 (verzonden op 27/09)
+ Lichting 6 (verzending op 09/10)
? Laatste Lichting - Hieromtrent nog geen duidelijkheid.
:: DEAL ROND :: BEVESTIGING DMV PLUS ONTVANGEN
+ Benjamin Hendricks
+ Lorre
+ Koen Verheyden
+ TylerDurden
+ Erik Onnes
+ Sanderdg
+ Rogue
+ rvvnr1
+ Vampire75
+ Stfn
+ Ralfers
+ Niet DVD.nl-leden (die het topic alsnog gespot hadden)
+ Xmariskax
+ Sander_Hurk
+ Toky
+ Bluraydvdcollector
+ Jorpor
+ Joopjes
+ Beusie
+ Stefan8
:: DEAL LOPENDE :: BEVESTIGING DMV PLUS (NOG) NIET ONTVANGEN
/
:: IN BEHANDELING :: EERSTVOLGENDE ZENDING, BETALING (NOG) NIET TERECHT
? DeTuinman
:: DEAL VERLATEN * ::
- Ingrid89
- Sarah 2703
* Leden die de deal alsnog verlaten nadat een item gereserveerd werd op hun naam, komen bij eventuele toekomstige deals niet in aanmerking om een exemplaar te reserveren. Niettegenstaande kunnen zij dit item alsnog bekomen indien er nadien nog beschikbaar blijken te zijn. Dank voor begrip.
Laatst aangepast door Esteban : 22-10-2012 om 10:30
Beste DeTuinman,
Graag zou ik duidelijk vernemen of het gereserveerde exemplaar al dan niet nog beschikbaar moet blijven. De betalingen zouden zo snel als mogelijk voltooid worden, maar op de laatste privéberichten volgde geen antwoord. In de vergetelheid geraakt? Misschien is de betaling fout gelopen? Verlos me van de onwetendheid. Het is geen enkel probleem ze alsnog te versturen.
Alvast bedankt.
Laatst aangepast door Esteban : 08-10-2012 om 18:42
Gereserveerde exemplaren blijven beschikbaar tot en met 31 oktober. Indien niet afgerond tegen die datum, hou ik deze niet langer aan de kant.
Binnekort, ik schat volgende week, komt er een topic met andere (voornamelijk US) Disney (ea.) slipcovers in het "TKA"-subforum. Het kan ook later zijn, wegens tijdsgebrek.