Pagina 27 van 100 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 2482 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de film niet gezien (ook geen behoefte aan eigenlijk), maar de steelbook van Play.com is wel verdomd mooi:

    Snow White & The Huntsman.
    is trouwens geen play.com exclusive :P

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de film niet gezien (ook geen behoefte aan eigenlijk), maar de steelbook van Play.com is wel verdomd mooi:

    Snow White & The Huntsman.
    Vind hem persoonlijk niet zo mooi of bijzonder, mis ook de titel op de voorkant. Ikzelf verwacht binnenkort deze binnen te krijgen vanuit Canada (futureshop exclusive, shop only):


  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Vind hem persoonlijk niet zo mooi of bijzonder, mis ook de titel op de voorkant. Ikzelf verwacht binnenkort deze binnen te krijgen vanuit Canada (futureshop exclusive, shop only):

    Ieder zijn eigen smaak he.
    Ik hou meer van metaal kleurig zoals Paul (DE), Smokin' Aces (DE) en nu ook Snow White and the Huntsman.

  4. #654

    Standaard

    De Duitse Titanic steelbook ziet er wel mooi uit:



  5. #655

    Standaard

    [QUOTE=Cyan;1894672]De Duitse Titanic steelbook ziet er wel mooi uit:

    Dit moet dan de MM-exclusive zijn, komt officieel de 24e uit. Heb deze in de pre-order staan, misschien morgen toch maar eens een ritje MM Herzogenrath.

    Enne, is inderdaad een mooie steel .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #656

    Standaard

    [QUOTE=Seus;1894698]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    De Duitse Titanic steelbook ziet er wel mooi uit:

    Dit moet dan de MM-exclusive zijn, komt officieel de 24e uit. Heb deze in de pre-order staan, misschien morgen toch maar eens een ritje MM Herzogenrath.

    Enne, is inderdaad een mooie steel .
    als je daar toch komt.... kun je misschine ook 2 exemplaren voor me meenemen......

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ieder zijn eigen smaak he.
    Gelukkig wel

  8. #658

    Standaard

    Even een algemene vraag: kopen jullie steelbooks nu omdat het steelbooks zijn, ongeacht de film, of doet de film er ook nog wat toe? Ik krijg soms de indruk dat bepaalde liefhebbers alleen maar verzamelen, de verpakking nooit openmaken, laat staan de film bekijken. Of het nu een goede film of een flutfilm is, als de verpakking maar een steelbook is, wordt deze aangeschaft. Of vergis ik mij? Ik verbaas me nameijk zo nu en dan om de aankoopargumenten.

    Ik geef toe: ik heb me onlangs laten verleiden tot de aanschaf van de Play-steelbook van "Saving Private Ryan" omdat die er op de afbeelding er heel fraai uit zag. Maar in werkelijkheid viel die erg tegen en bevatte bovendien maar 1 disc i.p.v. de standaard 2. Om die reden heb ik ook van de op zich fraaie Play-steelbook van "Forrest Gump" afgezien, om teleurstelling te voorkomen. Dat is namelijk ook maar de 1-disc uitgave.

  9. #659

    Standaard

    Ik koop alleen een steelbook als ik én de film goed vind én de steelbook prachtig. Als derde speelt prijs nog een rolletje maar ik ben dus erg kieskeurig wat steelbooks betreft en wil voor mezelf alleen de állermooiste

  10. #660

    Standaard

    Hallo Marcel
    ik heb nu een bescheiden verzameling steelbooks: Iron Man 1&2 , captain america,Thor, The incredible Hulk, The Avengers, Tron legacy, Transformers, harry potter and the half blood prince, Terminator 2, Batman Begins , the dark knight, saving Private ryan.
    Ik heb deze gekocht ,omdat ik als 1e de films (super) goed vind, en een steelbook mooier vind dan de gewone amaray(blauwe) doosjes.
    Ik zelf koop niet een steelbook om deze in de kast te zetten, ik weet dat er forum leden hier zijn die dit doen of misschien zelfs dubbele exemplaren kopen, 1 voor in de kast, 1 voor te kijken, wat ik wel eens gelezen heb hier.

    ik koop ook niet klakkeloos alle steelbooks, zo heb ik laatst van Jaws de digibook gekocht, vond deze mooier eruit zien dan de steelbook(een beetje de motivatie die jij bij saving private ryan aangaf, je hebt alleen de film versie maar geen making of disc)

    Voor mij is dus in 1e instantie de motivatie: vind ik de film goed, en weet ik dat ik deze meerdere keren zal kijken in de loop der tijd dat ik de blu ray /steelbook heb.
    Bijvoorbeeld voor enkele films uit de Marvel reeks, heb ik gekeken heeft de steelbook ook de 3D versie.
    dat is voor mij ook weer een afweging, is het een 3D film, is er een steelbook van + heeft deze ook de 3D uitgave, ja ,dan koop ik de steelbook, anders gewoon de boxversie(amaray)

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Vind hem persoonlijk niet zo mooi of bijzonder, mis ook de titel op de voorkant. Ikzelf verwacht binnenkort deze binnen te krijgen vanuit Canada (futureshop exclusive, shop only):

    Die is ook erg fraai inderdaad. Leuk ook wanneer je Regio A discs af kan spelen.

  12. #662

    Standaard

    Zojuist terug van de MM Herzogenrath, gekocht voor 29,- de MM exclusive steelbook van Titanic.

    Bevat de 3D-versie (verdeeld over 2 schijven), 2D-versie en een extra disc met 2 nieuwe docu's en meer dan 6 uur aan extra's .

    Steelbook heeft ook inside-art (afgebeeld over beide zijden, hoe kan het anders: de Titanic).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #663

    Standaard

    Vele steelbooks gezien bij Saturn Bocholt. The Avengers ook maar 28,- vond ik toch wel wat aan de prijs.

  14. #664

    Standaard

    Bestaat er ergens op dit forum een plek waar je specifiek de subs kan raadplegen van buitenlandse steels vooral uit de UK?

    Ik weet wel dat dit bestaat voor UK versies in het algemeen maar niet voor steels.

  15. #665

    Standaard

    Pas op met kopen via Play.com mensen.

    De prijzen zijn opeens verhoog, maar dit zie je niet in de lijst.

    Steels van 14,99 zijn nu 15,99
    Steels van 13,49 zijn nu 14,99
    Prometheus is van 30,99 naar 34,99 gegaan

    Dit is voor ALLE producten zo.

    En ze combineren vanaf nu pakketjes waardoor je bijna 100% zeker import kosten enz. moet bijbetalen.

    Ik koop er i.i.g. niets meer .

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Pas op met kopen via Play.com mensen.

    De prijzen zijn opeens verhoog, maar dit zie je niet in de lijst.

    Steels van 14,99 zijn nu 15,99
    Steels van 13,49 zijn nu 14,99
    Prometheus is van 30,99 naar 34,99 gegaan

    Dit is voor ALLE producten zo.

    En ze combineren vanaf nu pakketjes waardoor je bijna 100% zeker import kosten enz. moet bijbetalen.

    Ik koop er i.i.g. niets meer .
    Gewoon per stuk bestellen en de volgende pas bestellen als de vorige net is verzonden! Dan blijf je over het algemeen onder de 22 euro voor importheffing.
    En dat alles duurder is geworden bij Play komt doordat de britse pond flink duurder wordt ten opzichte van de euro. In Britse Ponden blijven de prijzen namelijk wel gelijk.

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bestaat er ergens op dit forum een plek waar je specifiek de subs kan raadplegen van buitenlandse steels vooral uit de UK?

    Ik weet wel dat dit bestaat voor UK versies in het algemeen maar niet voor steels.
    Ik gebruik dit forum:
    http://www.hidefninja.com/forums/forumdisplay.php?f=39

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik koop er i.i.g. niets meer .
    Benieuwd of je je aan je woord houdt als de euro opeens 2x meer waard zou worden...

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Bestaat er ergens op dit forum een plek waar je specifiek de subs kan raadplegen van buitenlandse steels vooral uit de UK?

    Ik weet wel dat dit bestaat voor UK versies in het algemeen maar niet voor steels.
    Ik gebruik www.bluray-disc.de, redelijk betrouwbare site waar je naast subs ook regio etc kunt opzoeken.

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Benieuwd of je je aan je woord houdt als de euro opeens 2x meer waard zou worden...
    nou dat zie ik niet zo snel gebeuren

  21. #671

    Standaard



    Ook te pakken gekregen bij FRS voor een tientje.

  22. #672

    Standaard

    Flink aantal steelbooks op play in de aanbieding:
    http://www.play.com/Search.html?searchstring=&searchtype=allproducts&s earchsource=2&searchfilters=ae212{648591}%2bc{600} %2b&utm_source=ExactTarget&utm_medium=email&utm_ca mpaign=GI_2012_SEP_27_VOL9_PRICECRASHMSGS&utm_cont ent=&WT.tsrc=ExactTarget&WT.mc_id=GI_2012_SEP_27_V OL9_PRICECRASHMSGS&WT.dscvid=12961641&_$ja=tsid:35 626

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Flink aantal steelbooks op play in de aanbieding:
    http://www.play.com/Search.html?searchstring=&searchtype=allproducts&s earchsource=2&searchfilters=ae212{648591}%2bc{600} %2b&utm_source=ExactTarget&utm_medium=email&utm_ca mpaign=GI_2012_SEP_27_VOL9_PRICECRASHMSGS&utm_cont ent=&WT.tsrc=ExactTarget&WT.mc_id=GI_2012_SEP_27_V OL9_PRICECRASHMSGS&WT.dscvid=12961641&_$ja=tsid:35 626
    Niet echt aanbiedingen. Dat zijn de gewone prijzen voor die Steelbooks


  24. #674

    Standaard

    Die MM exclusive heb ik toevallig nog te koop liggen (Net als the dictator )

    Baal wel enorm dat ik geen exemplaar heb kunnen bemachtigen van The raid

  25. #675

    Standaard

    Unboxing van The Terminator Steelbook: http://www.youtube.com/watch?v=xIScQsOoVuM
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Pagina 27 van 100 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •