De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Overval op Videotheek. Wie kent ze?

    In het kader van de "Normen en Waarden" discussie, leek het me geen slecht idee om eens te kijken of we met onze DVD-verslaving ook nog iets voor de maatschappij kunnen betekenen.
    Bron:
    Opsporing verzocht / het Openbaar Ministerie


    Zaterdag 2 november 2002, rond 21.50 uur, is videotheek "See the Movies" aan het Europaplein in Dongen overvallen.
    Vlak voor sluitingstijd, staan er plotseling twee gemaskerde mannen in de videotheek. Zij bedreigen de eigenaresse met een pistool en één van de daders drukt haar op de grond. Terwijl de vrouw wacht tot alles voorbij is, worden DVD's en computerspelletjes in drie vuilniszakken gestopt en doet één van de daders een graai in de kassa. Daarna wordt de vrouw met tape vastgebonden en vluchten de daders via de achteruitgang weg, in een gereedstaande auto, in de richting van de Trappistenstraat. Een bewakingscamera heeft van de overval videobeelden kunnen maken.

    De daders hebben ruim 1.500 DVD's, een behoorlijk aantal "Playstation" spellen en geld meegenomen.

    Ondanks dat er 45 tips zijn binnengekomen, waarbij diverse namen van mogelijke verdachten zijn genoemd, zijn de daders nog niet bekend.
    Uit het videoverslag op de site:
    Het vermoeden bestaat dat de DVDs via de zwarte markt of het internet (hiero dus?) zullen worden verhandeld.

    Meer over deze zaak op de site van:
    Opsporing Verzocht: Gewapende overval op videotheek

  2. #2

    Standaard Re: Overval op Videotheek. Wie kent ze?

    Originally posted by Alex van den Berg
    [BTerwijl de vrouw wacht tot alles voorbij is, worden DVD's en computerspelletjes in drie vuilniszakken gestopt en doet één van de daders een graai in de kassa.
    Als je dus DVD's met krassen krijgt, dan weet je wie het gedaan heeft.

  3. #3
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    eens kijken wie zijn dvd-profiler opeens heel erg groeit...
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Ik heb Remco Out al heel lang niet meer hier gezien. Zal wel geen verband tussen bestaan

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dit is oud nieuws
    Dat is me bekend... Het leek me alleen wel een poging waard om eens te kijken of die schoften, want dat zijn het, misschien via dit forum in de kraag kunnen worden gevat.

    45 tips en 2 maanden verder.... Iemand moet toch iets weten??

  7. #7

    Standaard

    je hebt er best kans van inderdaad dat die gasten op een van de sites gaan verkopen, als we nou allemaal een oogje in het zeil houden.

  8. #8

    Standaard

    psssssssssst iemand goedkope dvd'tjes hebben?

    3 topdvd's voor 30€. hoesje heeft alleen sticker erop met "dagfilm"


    nee het is inderdaad triest dat veel mensen niet meer met hun klauwen van andermans spullen af kunnen blijven. van mij mogen ze levenslang krijgen. voor zo'n klein vergrijp al ja!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    psssssssssst iemand goedkope dvd'tjes hebben?

    3 topdvd's voor 30€. hoesje heeft alleen sticker erop met "dagfilm"
    Pssssssssssst, er zitten helemaal geen hoesjes bij.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat is me bekend... Het leek me alleen wel een poging waard om eens te kijken of die schoften, want dat zijn het, misschien via dit forum in de kraag kunnen worden gevat.
    45 tips en 2 maanden verder.... Iemand moet toch iets weten??
    Hoezo schoften????? hebben ze jouw (illegale markt) verstierd??

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat is me bekend... Het leek me alleen wel een poging waard om eens te kijken of die schoften, want dat zijn het, misschien via dit forum in de kraag kunnen worden gevat.

    45 tips en 2 maanden verder.... Iemand moet toch iets weten??
    Was er hier niet iemand die vroeg hoe je het makkelijkst stickertjes van een disc kon halen ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Pssssssssssst, er zitten helemaal geen hoesjes bij.
    uit een andere videotheek misschien

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    uit een andere videotheek misschien
    Dus als je een bericht tegenkomt waarin te lezen valt dat er ruim 1500 DVD hoesjes gestolen zijn, weet ik genoeg?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Dus als je een bericht tegenkomt waarin te lezen valt dat er ruim 1500 DVD hoesjes gestolen zijn, weet ik genoeg?
    yup, dan hoeven hier ook nooit meer mensen te vragen waar ze online dvd-hoesjes kunnen kopen.


    maaruh, bij mij in de videotheek zitten die dvd's gewoon nog in het hoesje vandaar dat ik het dacht. maar 1 lade meenemen met 1500 dvd's erin is iets makkelijker

  15. #15

    Standaard

    Ik zit me af te vragen of ik ook zo'n draad zal starten, aangezien 1,5 jr geleden bij 390 cd's en (toen) 10 dvd's zijn gestolen Ook nooit meer terggezien

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam

    <scheur> maar 1 lade meenemen met 1500 dvd's erin is iets makkelijker
    vuilniszak schijnt ook makkelijk te zijn

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat is me bekend... Het leek me alleen wel een poging waard om eens te kijken of die schoften, want dat zijn het, misschien via dit forum in de kraag kunnen worden gevat.

    45 tips en 2 maanden verder.... Iemand moet toch iets weten??
    Alex van den B. alias Peter R. de Vries

    Wellicht een nieuwe hobby gevonden die Alex

  18. #18

    Standaard

    Ik neem aan dat als er iemand op het veiling-forum 1500 dvd's aanbied dit wel IEMAND zou moeten opvallen.

    Ik vraag me af of dat soort grote aantallen nog wel verhandelbaar zijn, vooral ook omdat er geen hoesjes meer bijzitten. Ik betwijfel het eigenlijk: volgens mij liggen ze allang op de bodem van een een-of-ander kanaal.

  19. #19

    Standaard

    ik denk dat ik zo eens 15 LotR's en 28 Harry Potters in de veiling ga gooien...
    3d

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    ik denk dat ik zo eens 15 LotR's en 28 Harry Potters in de veiling ga gooien...
    alweer?! schavuit

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    ik denk dat ik zo eens 15 LotR's en 28 Harry Potters in de veiling ga gooien...
    Hey john ik heb je die kopieen van die hoesjes vandaag op de post geduwt oke?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Hey john ik heb je die kopieen van die hoesjes vandaag op de post geduwt oke?
    is goed
    zie ik ze v/d week wel
    3d

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •