Pagina 39 van 64 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1594 worden weergegeven.

Discussie: !!!Newsflash!!! (2)

  1. #951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Zo dan, die willen graag een extra cijfertje op hun telefoon.
    Welk ander bedrijf kan dit ? Een product minimaal verbeteren en maximaal uitmelken elk jaar ?
    Niks mis mee, ik ben blij voor Apple, ik snap hun klanten alleen niet zo goed.
    Ter verduidelijking, ik bezit een Nokia uit 1999, hij belt en kan gebeld worden, ideaal!
    Bellen? Wat is dat? Telefoons zijn toch om te interneten

  2. #952

    Standaard

    Japanse kok vervolgd om serveren eigen genitaliën

    TOKIO - Een Japanse man die zijn eigen genitaliën kookte en serveerde tijdens een diner, wordt waarschijnlijk aangeklaagd voor openbare schennis van de eerbaarheid.

    Foto: Thinkstock
    Dat heeft de politie van Tokio dinsdag bekendgemaakt.
    Behalve de 23-jarige man heeft justitie nog drie mensen in het vizier die hielpen het diner te organiseren. Volgens de politie hebben de vier samengespannen om ''openlijk het afgehakte mannelijke geslachtsdeel te tonen aan de 71 verzamelde gasten''.
    De Japanse justitie kan niet strafrechtelijk optreden tegen het opdienen van het geslacht op zich. Het land heeft namelijk geen wet tegen kannibalisme.

    Aseksueel

    De man heeft bekend dat het diner heeft plaatsgevonden. Volgens hem is het etentje gehouden om ''bewustwording te creëren over seksuele minderheden''. De 23-jarige illustrator beschrijft zichzelf als aseksueel.
    Zijn geslachtsdeel is in maart chirurgisch verwijderd en ingevroren. Voordat hij het in mei liet opdienen in een muziekclub in Tokio, is het bovendien onderzocht op ziektes. Een portie kostte 20.000 yen (194 euro).

  3. #953

    Standaard

    Complete idioten, die Apple fans.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Complete gekte bij Apple Store Oberhausen

    Oberhausen - Bij de Apple Store in de Duitse stad Oberhausen zouden vrijdagochtend mensen met elkaar op de vuist zijn gegaan in afwachting van de nieuwe iPhone 5. Ook zijn er mensen flauwgevallen. Twitteraars melden dat de politie de verkoop stil gaat leggen als er geen einde komt aan het geduw en getrek in de enorme massa.

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/129...-Store___.html

  4. #954

    Standaard

    Een man uit het Amerikaanse Duluth heeft zijn vriendin gedwongen om een ritje te maken op het dak van zijn auto. Een ruzie tussen de twee liep volledig uit de hand. Dankzij een groep samenwerkende automobilisten werd een tragedie uiteindelijk voorkomen.
    De bestuurders van de andere auto's op de snelweg waar Jonathan Salas (29) reed, konden hun ogen niet geloven. Een van hen maakte een foto als bewijs en meteen daarna belde de man de politie. "Toen zag ik dat ze huilend op de voorruit aan het bonken was. Ze smeekte hem om te stoppen met rijden", vertelt hij aan WSB-TV.
    De ooggetuige wist dat hij de vrouw moest helpen en dus zette hij de achtervolging op Salas in. Gelukkig was hij niet de enige. "Een andere automobilist liet aan me zien dat hij foto's maakte. Ik gebaarde naar hem dat ik 911 aan de lijn had." Na een paar kilometer reden er vier auto's om de wagen van het wrede vriendje heen. "We gingen steeds langzamer rijden, zodat hij uiteindelijk niets anders kon doen dan stoppen."
    Wonder boven wonder raakte de arme vrouw niet gewond, maar ze was wel in shock. "Het is het meest gestoorde dat ik ooit heb gezien", laat de nobele automobilist weten. Salas hangt een flinke straf boven het hoofd. Het is niet duidelijk hoe hij zijn vriendin op het dak gekregen heeft

  5. #955

    Standaard

    Rare jongens, die Amerikanen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Een man uit het Amerikaanse Duluth heeft zijn vriendin gedwongen om een ritje te maken op het dak van zijn auto. Een ruzie tussen de twee liep volledig uit de hand. Dankzij een groep samenwerkende automobilisten werd een tragedie uiteindelijk voorkomen.
    De bestuurders van de andere auto's op de snelweg waar Jonathan Salas (29) reed, konden hun ogen niet geloven. Een van hen maakte een foto als bewijs en meteen daarna belde de man de politie. "Toen zag ik dat ze huilend op de voorruit aan het bonken was. Ze smeekte hem om te stoppen met rijden", vertelt hij aan WSB-TV.
    De ooggetuige wist dat hij de vrouw moest helpen en dus zette hij de achtervolging op Salas in. Gelukkig was hij niet de enige. "Een andere automobilist liet aan me zien dat hij foto's maakte. Ik gebaarde naar hem dat ik 911 aan de lijn had." Na een paar kilometer reden er vier auto's om de wagen van het wrede vriendje heen. "We gingen steeds langzamer rijden, zodat hij uiteindelijk niets anders kon doen dan stoppen."
    Wonder boven wonder raakte de arme vrouw niet gewond, maar ze was wel in shock. "Het is het meest gestoorde dat ik ooit heb gezien", laat de nobele automobilist weten. Salas hangt een flinke straf boven het hoofd. Het is niet duidelijk hoe hij zijn vriendin op het dak gekregen heeft

  6. #956

  7. #957

    Standaard

    Het blijkt dus dat zij zelf op het dak van de auto is geklommen! Zo wilde zij hem laten stoppen, wat hij dus niet heeft gedaan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht

  8. #958

    Standaard

    [QUOTE=mercapto;1894638]
    Welk ander bedrijf kan dit ? Een product minimaal verbeteren en maximaal uitmelken elk jaar ?
    /QUOTE]

    Volkswagen! Zie de 'nieuwe' versie van de VW Golf...

  9. #959

    Standaard

    Ah ok.
    Ik was de extra uitdaging vergeten : ...en deze steeds weer verkopen aan dezelfde mensen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #960

    Standaard

    Een Roemeense vrouw, die verbazingwekkend veel weg heeft van actrice Angelina Jolie, is opgepakt nadat ze een taxichauffeur te lijf ging die orale seks met haar weigerde. Het bleef overigens niet bij één poging. Voor de politie de 30-jarige Luminita Perijoc kon oppakken, had ze de arme man al twee keer tot seks gedwongen.Angelina's lookalike Luminita Perijoc.© Facebook Luminita Perijoc.
    Taxichauffeur Nicolae Stan claimt dat de vrouw hem met een list haar appartement inlokte door te vragen haar bagage naar boven te tillen. Klantvriendelijk als hij is, was hij daarmee akkoord gegaan. Eenmaal boven kwamen Perijocs ware plannen aan het licht, en dwong ze de man seks met haar te hebben.

    'Ze was duidelijk niet gewend dat een man niet inging op haar voorstel, want toen ik weigerde, barstte ze in woede uit', zegt Nicolae. 'Ze zwaaide vervolgens met een mes in mijn richting, en dwong me mijn kleren uit te trekken.'

    'Het is verschrikkelijk'
    Nicolae, die het hele verhaal liefst zo snel mogelijk wil vergeten, werd na het incident met snijwonden naar het ziekenhuis gebracht. 'Het is verschrikkelijk', zegt hij. 'Ik ben de nieuwe plaatselijke ster. Iedereen praat over mij.' Tot overmaat van ramp wordt hij geplaagd door vrienden die maar niet begrijpen dat hij niet op de avances van zo'n knappe vrouw is ingegaan.

    'Ze moeten eens weten hoe het voelt om bedreigd te worden door een woeste vrouw met een mes', verdedigt Nicolae zichzelf. De politie meent dat de Roemeense Angelina-lookalike, die volgens vrienden dagelijks haar uiterste best doet om voor de actrice door te gaan, ten tijde van het voorval onder invloed was van medicijnen.

  11. #961

    Standaard

    Kippenmoordenaar in Amsterdam blijkt wasbeer



    In het Amsterdamse stadsdeel Noord werden de laatste tijd opvallend veel kippen verslonden, maar van de dader ontbrak ieder spoor.
    Tot op de dag van vandaag stonden de inwoners voor een raadsel. Een man in Amsterdam Noord heeft dat zo meldt AT5. Niet een vos, maar een wasbeer blijkt de dader te zijn van de slachtpartijen. De buurtbewoner kwam erachter nadat hij een beveiligingscamera in zijn tuin had gezet.
    filmpje:
    http://www.at5.nl/gespot/87313/kippe...blijkt-wasbeer

  12. #962

    Standaard

    Bijna sneller bezorgd dan Zavvi.com.

    Toch grappig dat zon flesje helemaal die kant op dobbert.


    Engelse flessenpost reist de halve wereld over

    Een brief in een fles die begin dit jaar in de zee werd gegooid, heeft een bijzondere reis achter de rug. De fles was via het Engelse Kanaal de Atlantische Oceaan opgedreven en spoelde uiteindelijk aan de andere kant van de wereld aan.
    De Engelse Jasmine Hudson was met haar familie op vakantie in het Engelse Bournemouth. Vanaf de pier gooide ze begin dit jaar een brief in een fles de zee in. De brief was bedoeld voor haar tante die op het eilandje Guernsey woont, zo'n 160 kilometer verderop.
    Maandenlang kreeg de vierjarige Jasmine geen antwoord op haar brief. Ze dacht dat de fles was opgegeten door een haai. De verrassing was dus des te groter toen ze half september alsnog een brief terug kreeg, en niet van haar tante.
    16.000 kilometer

    De fles had in vijf maanden tijd 16.000 kilometer afgelegd en spoelde uiteindelijk aan op het strand van Largs Bay in Zuid-Australië. Daar werd de brief gevonden door Barbara Richard die samen met haar broer een strandwandeling maakten. Nadat ze het adres op de brief had gecheckt, schreef ze de Engelse kleuter terug.
    De brief:

    Lieve Jasmine,
    Alsof het zo bedoeld is, leren wij elkaar kennen via jouw flessenpost. Bournemouth lijkt me een erg interessant plaats. Ik heb op internet gezocht wat ik kon doen. De pier bleek te bestaan en je adres ook. Je brief heeft er vijf maanden over gedaan om aan te spoelen op het strand van Largs Bay in Zuid-Australië.
    Mijn naam is Barbara. Mijn broer Colin en ik waren aan het wandelen langs het strand, op zoek naar schelpen en terugdenkend aan onze kindertijd. Toen zagen we je fles liggen. Ik nam de fles mee naar huis en maakte hem open. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ontzettend blij was om een brief in een fles te vinden.
    Ik hoop dat je deze brief in goede gezondheid ontvangt en dat je blij bent dat jouw brief op 13 september bij mij terecht kwam. Als je het leuk vindt, kunnen we contact blijven houden via Facebook of met elkaar schrijven. Laat je het weten als je mijn briefje goed hebt ontvangen? Tot die tijd wens ik je het beste.
    Veel liefs, Barbara Richards


  13. #963

    Standaard

    DigiD-codes in verkeerde handen

    AMSTERDAM - Reclamebureau Digi-D uit Waalwijk heeft de persoonlijke inlogcodes en wachtwoorden van duizenden Nederlanders in zijn bezit.

    Dat meldt het AD. De gegevens zijn naar het bureau gestuurd door nietsvermoedende burgers die dachten hun gegevens naar DigiD te sturen.

    Digi-D voert zijn naam sinds 2003 en kwam met de overheid niet tot een oplossing voor naamsverandering na invoering van het digitale paspoort DigiD in 2005. De rechter oordeelde dat de handelsnamen Digi-D en DigiD naast elkaar kunnen bestaan, maar het reclamebureau krijgt dagelijks tientallen vertrouwelijke mails binnen. De overheid weet daarvan maar het verantwoordelijke ministerie van Binnenlandse Zaken onderneemt geen actie.

    Het reclamebureau lanceert donderdag de site zuinigopuwdigid.nl.

  14. #964

    Standaard

    Spannend !

    Mars Curiosity Rover Checks Out Strange Shiny Objects

    The rover got distracted today while in the middle of her sand-scooping mission, stopping to investigate a strange shiny object in the sand.
    The NASA rover team believes the shiny object may be a piece of the rover, or a previous lander. Because of this, they are stopping to investigate, because there could be more debris in the sand that could potentially mess up the scooping mission if it gets into the rover’s machine
    nog een paar Mars fotos hier:
    http://www.powned.tv/nieuws/foto/201...mars_ooit.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-10-2012 om 08:32

  15. #965

    Standaard

    14.30 uur

    De Oostenrijker Felix Baumgartner hoopt dinsdag te zorgen voor de hoogste en snelste vrije val in de geschiedenis

    http://www.youtube.com/watch?v=vkJ5ItzEq3M

    cam

    'Fearless Felix' wil van een hoogte van 37 kilometer springen. Daarmee zou hij het record van Joe Kittinger verbreken, die in 1960 van een hoogte van 31 kilometer sprong. Baumgartner kan de eerste mens ooit zijn die zonder voertuig door de geluidsmuur breekt. Daarvoor zou hij een snelheid moeten bereiken van 690 mijl of 1.110 kilometer per uur.
    De Oostenrijker zal in Roswell (New Mexico) op 37.000 meter boven de grond springen uit een speciale capsule. Zijn parachute opent hij pas op 1.500 meter hoogte. De vrije val daarvoor zou vijf en een halve minuut duren. Voor zijn recordpoging zal de man een pak dragen dat is aangepast aan de druk en beschermt tegen een temperatuur van -70 graden.
    wat andere sprongen van hem:
    http://www.youtube.com/watch?v=3_Io1DgObCs
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-10-2012 om 12:05

  16. #966

    Standaard

    http://www.youtube.com/redbull

    Paar keer uitgsteld.
    Momenteel zijn ze met de ballon bezig.

    De Oostenrijker Felix Baumgartner moet in ieder geval nog een dag wachten om als eerste parachutist door de geluidsbarrière te gaan vanaf 37 km hoogte. De vlucht met zijn luchtballon is voor vandaag geannuleerd vanwege te harde wind.
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-10-2012 om 20:56

  17. #967

    Standaard

    Het glimmende voorwerp op Mars dat werd aangetroffen toen het Nasa-voertuig Curiosity dit weekeinde zijn eerste bodemmonster nam, is inderdaad zeer waarschijnlijk een stuk kunststof dat van het wagentje zelf afkomstig is.


    ja,ja dat moeten we maar dan weer aannemen van NASA

  18. #968

    Standaard

    [zet aluhoedje op] Aliens, zeker weten[aluhoed af]

  19. #969

    Standaard

    Gevalletje Foutje Bedaaaankt :

    Telefoonrekening van 11,7 biljard euro



    Een vrouw in Frankrijk heeft een telefoonrekening gekregen van ruim 11,7 biljard euro. Ze had vervolgens de nodige moeite om dit bij telefoonbedrijf Bouygues Telecom terug te draaien.

    Solenne San Jose uit Pessac bij Bordeaux geloofde haar ogen niet toen ze de envelop openmaakte en een rekening van 11.721.000.000.000.000 euro ontwaarde. Ze kreeg het helemaal Spaans benauwd toen een medewerker van de telefoonfirma meldde dat de computergestuurde rekening niet meer kon worden teruggedraaid en dat ook de incasso bij haar bank niet meer viel te wissen.

    Pas na herhaaldelijk (telefonisch) aandringen erkende Bouygues Telecom dat de rekening slechts 117,21 euro was. Om de schrik te verZezachten, hoeft ze dit bedrag niet te betalen. Een drukfout en vervolgens een misverstand bij het call center waren volgens het bedrijf de oorzaak.

    Bron : Telegraaf.nl

  20. #970

    Standaard





    Asteroïde scheert lang aarde

    Toegevoegd: zaterdag 13 okt 2012, 08:13

    Een asteroïde is vannacht langs de aarde geschoten. Het stuk ruimtepuin kwam zo dichtbij dat hij tussen de maan en de aarde doorvloog. Dat gebeurde op ongeveer een kwart van de afstand naar de maan, 95.000 kilometer.
    NASA had asteroïde 2012 TC4 9 dagen geleden ontdekt. Volgens de ruimtevaartorganisatie was het stuk ruimtepuin ongeveer 17 meter lang. Angst dat de asteroïde de aarde zou raken, was er nooit.
    Astronomen konden het voorbijgaan op de voet volgen. Twee observatoria boden via internet live beelden aan van hun telescoop. Bovendien was de ruimterots zelfs met een amateurtelescoop te zien.
    2012 TC4 is niet de enige asteroïde die deze week tussen de maan en de aarde doorvloog: afgelopen zondag kwam een 32 meter grote rots op zo'n 255.000 kilometer voorbij

  21. #971

    Standaard

    96-jarige Indiër wordt weer vader



    Een 96-jarige boer in India is opnieuw vader geworden en heeft daarmee zijn eigen wereldrecord scherper gesteld. Ramajit Raghav uit een regio bij New Delhi was 2 jaar geleden al de oudste vader ter wereld van een pasgeboren baby.

    Zijn 52 jaar oude vrouw heeft 5 oktober opnieuw een zoon ter wereld gebracht, hun tweede. Na twee kinderen is het gezin wel groot genoeg, zei de hoogbejaarde man dinsdag tegen de krant Times of India. Om nog wel seks te kunnen hebben, vindt hij dat zijn vrouw zich moet laten steriliseren.

    De bijna 100-jarige zei dat hij altijd vrijgezel was en celibatair leefde, tot hij 12 jaar geleden zijn vrouw leerde kennen. Zijn grote potentie is volgens hem te danken aan het feit at hij zijn leven lang geen vlees eet en geen alcohol drinkt.

    Gerelateerde artikelen : Hoogbejaarde (94) wordt vader

    Bron : Telegraaf.nl

    Vind dit niet meer normaal, vreselijk dat je dat je kind aandoet.

    Maar ja, verstand zal er wel niet zijn, en die vrouw brrrrr

  22. #972

    Standaard Rabobank stopt met sponsoring wielerploeg

    Rabobank stopt met sponsoring van de wielerploeg. Dat maakte de bank vandaag officieel bekend. De beslissing is genomen naar aanleiding van het rapport van USADA. De bank stopt per 31 december 2012 met zowel de mannen als de vrouwen. Het blijft wel verbonden aan het veldrijden en de opleidingsploeg.

    Volgens Bert Bruggink, lid van de raad van bestuur, sprak het USADA-rapport boekdelen en was dit besluit onvermijdelijk voor de bank: ''Het gaat met pijn in het hart, maar voor onze bank is het een onvermijdelijke beslissing. Wij zijn niet meer overtuigd dat de internationale professionele wielerwereld in staat is om een schone en eerlijke sport mogelijk te maken. Wij hebben niet het vertrouwen dat dit op afzienbare termijn ten goede zal keren'', zo luidt het besluit.

    Zeventien jaar geleden stapte Rabobank in de wielersport. In die tijd groeide de ploeg uit tot een compleet pakket en stond Rabobank synoniem aan wielerminnend Nederland. Waar in het begin de ploeg enkel bestond uit een heren afdeling, kwamen daar in de jaren ook een jeugdopleiding, een afdeling veldrijden en sinds vorig jaar een damesprofploeg bij. Dit ten alle tijde met volle overtuiging en een missie. Die missie is nu ten einde.

    ''Wielrennen is een prachtige sport waaraan miljoenen Nederlanders plezier beleven en een groot deel van die Nederlanders is klant van de Rabobank. Maar ons besluit staat vast: we trekken ons terug uit de professionele wielersport. Het is pijnlijk, niet alleen voor de Rabobank, maar vooral voor de liefhebbers en de sporters die geen blaam treft'', zo sluit Bruggink af.



    GITZWARTE DAG VOOR HET NEDERLANDSE WIELRENNEN DIT!! en nu??

  23. #973

    Standaard

    en nu gaan er meer bedrijven uit de topsport stappen. Sneeuwbal effect.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #974

    Standaard

    Lance Armstrong is hier verantwoordelijk voor.

  25. #975

    Standaard

    Niet alleen Lance natuurlijk, al valt niet te ontkennen dat hij hier een grote kluif in is. Het blijkt maar weer dat deze mooie sport dood en doodziek is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 39 van 64 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •