Idem m.b.t. de Bond box. Als er meer gegadigden zijn (in Utrecht) hoor ik het graag.
Gr,
Idem m.b.t. de Bond box. Als er meer gegadigden zijn (in Utrecht) hoor ik het graag.
Gr,
Als dit niet specifiek in één van hun aanbiedingen vermeld staat, kunnen ze dit in principe niet weigeren. (wettelijk bepaald, althans in België)
Niet in Utrecht..... vorige keer ook geprobeerd maar verkoper zei op een 'vriendelijke' wijze NIET VOOR handelaren! Dus niet meerdere van hetzelfde..... heb ook aangekaart dat dat niet vermeld stond in hun actiefolder maar had geen nut...... hangt waarschijnlijk ook van wie je helpt....
Hebben ze ook groot gelijk in. Je gaat als winkel toch niet in je eigen voet schieten.. Zij beslissen of ze iets aan je willen verkopen of niet.
Nu ben jij misschien iemand die iets voor een ander meeneemt voor dezelfde prijs als die in de winkel is betaald. Maar er zijn er ook zat die een aanbieding als deze meerdere malen kopen en die dan voor een x-bedrag meer doorverkopen. En dat kan de bedoeling nooit zijn natuurlijk. Overigens is het natuurlijk heel simpel omzeilen: gewoon een paar uur later (of een dagje later) nog een keer gaan. Met wat geluk heb je een andere verkoper.
Zolang het niet in de voorwaarden van de actie staat, kun je ook voet bij stuk houden....dan moeten ze maar de voorwaarden juist vermelden.
De aanhouder wint meestal .
Ik heb dat gisteren ook besproken met een verkoper, hij zei dat dat waarschijnlijk maar weinig mensen zouden doen, vertelde hem dat je zoiets zou kunnen afspreken op een forum.... hij was er niet echt angstig om
Geloof me, zo makkelijk gaat dat ook niet, heb zelf 2 PM's gehad. 1 ervan wil in persoon gaan ophalen en de ander wil weten of het ook echt gaat lukken, heeft die MM er wel 3 op voorraad was de vraag.
Op deze wijze gaat dat natuurlijk niet lukken, heb het dan ook afgeblazen, voor mij is het dan makkelijker om bij Jan Tran de aankoop te doen, kost het me nog geen tientje meer...... zeker als ik weer naar Cruqius zou moeten rijden, want dat kost me aan benzine waarschijnlijk nog meer dan de pakketkosten.
Toch blijft het een leuke deal bij de MM, had gisteren zelf:
Total Recall 14,99
Dark Shadows 19,99
Real Steel 14,99 (7.1 geluid) (movieminutes)
Totaal prijs 34,98 is per Blu Ray gemiddeld dan nog geen 12 euro
Was ik deze maand al ruim over mijn budget..... dan mag ik zelfs volgende maand niets meer kopen....
Have fun and enjoy your collection
Heb vandaag zonder enig probleem 3 Indiana jones Blu ray boxen gehaald in MM Rotterdam centrum....
Voor 33.33 per stuk
Liggen nog leuke andere dingen ook voor 4.85 heb daarvan brothers ,Defiance en Frailty in Steelbook of hoe noem je die dingen
dus dat werd 3.25 per stuk geen geld voor een bluray...toch..!!
Laatst aangepast door Driekus : 22-11-2012 om 18:52 Reden: foto
Zou je die foto wat kunnen verkleinen madonnafreak. Hij trekt de lay out nogal uit elkaar
OT:
Ik ga zelf morgen naar de Media Markt. Eens kijken of ik nog iets kan scoren uit die actie.
Gisteravond was er in Mediamarkt Breda nog ruime voorraad van alles. Toen ik met 3x James Bond / 3x Indiana Jones / 3x Avatar 3D en nog een paar andere films aan de balie kwam, heeft diegene eerst naar boven gebeld of het mocht.
Daar gaven ze gelukkig akkoord, dus heb toen bij de kassa alle setjes van 3 apart afgerekend
De prijs hier in Breda was gewoon 149,- euro per boxset. Dus totaal kwam het op 99,33 euro per stuk
Blijkbaar loopt de 3 halen = 2 betalen bij de Media Markt in Zwolle nog door t/m 2 december gezien de nieuwe folder.
Volgens mij ook. Zojuist 't krantje van de Mediamarkt in Eindhoven binnengekregen, hetzelfde verhaal.
En hetzelfde verhaal in MM Alexandrium . Zal dus landelijk zijn.
Hoelang geldt de 3 is 2 aktie nog
Toch moet je goed opletten anders koop je toch een blu ray die je anders niet gekocht zou hebben. MM Eindhoven vind ik bv duurder dan FRS. Veel 3D br zijn bij FRS al een hele tijd 20 euro, bij MM nog 30 euro. Veel br's zijn bij MM nog steeds de introductieprijs terwijl ze bij FRS al 10 euro zijn. Let dus goed op bij de 3 voor 2 actie!
Van 31 december t/m 6 januari 4 halen, 3 betalen actie (voordeligste artikel is gratis). Alle combinatie's mogelijk Blu-ray's, DVD's, CD's en games.