De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het 3e seizoen van The Killing is vanaf 17 december verkrijgbaar in een 4DVD-box

    Het 3e seizoen van The Killing is vanaf 17 december verkrijgbaar in een 4DVD-box



    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Alweer zijn we zowat de enige regio ter wereld waar er geen blu-ray komt. Beschamend.

  4. #4

    Standaard

    Ik zie dat er inderdaad in Engeland zelfs een blu-ray box uitkomt met de eerste twee seizoenen erbij.

  5. #5

    Standaard

    Loopt momenteel op BBC HD met grote Engelse ondertitels. Helaas heeft stroompanne roet in het eten gegooid ...

    Ik contacteerde Lumière maar volgens hen is er geen markt voor blu-ray, daarom verkoopt men waarschijnlijk dvd's aan prijs van blu-ray!

    Blu-ray speler kost nauwelijks meer dan een boxset van Lumière vol artefacten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat er inderdaad in Engeland zelfs een blu-ray box uitkomt met de eerste twee seizoenen erbij.
    Raar dat ze die niet hier uitbrengen..............

  7. #7

    Standaard

    Mensen die Lumière gecontacteerd hebben i.v.m. blu-ray release? (mail, facebook,..)?

    Nog even en de blu-ray spelers zijn goedkoper dan de overprijsde Lumière dvd-boxsets vol artefacten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •