Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 214 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik heb de mijne dicht gelaten en open gesneden om de disc te bekijken ik denk dat ik het zo maar laatvoor de foto kijk ik wel op deze site bedankt Frank

  2. #177

    Standaard

    Gister bekeken en vond het een goede film, spannend.

    Alleen zoals al meerdere aangaven waren de donkere scene's onzichtbaar en moeilijk te zien / volgen, jammer.
    Misschien dat er ooit eens een nieuwe transfer komt met beter beeld ?

  3. #178

    Standaard

    Nou jullie moeten niet zo zeuren want ik heb de film gezien en het ziet er gewoon goed uit.
    Nergens last van gehad. Wat hebben jullie een zwaar leven zeg, op elk detail letten en er vervolgens dagen lang over discussiëren.

    En ik heb geen problemen met de pop-up, heb dat ding al 20x geopend zonder problemen. Maar ja, misschien trekken jullie het gewoon open. Je moet het rustig doen .

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nou jullie moeten niet zo zeuren want ik heb de film gezien en het ziet er gewoon goed uit.
    Nergens last van gehad. Wat hebben jullie een zwaar leven zeg, op elk detail letten en er vervolgens dagen lang over discussiëren.

    En ik heb geen problemen met de pop-up, heb dat ding al 20x geopend zonder problemen. Maar ja, misschien trekken jullie het gewoon open. Je moet het rustig doen .
    Vind ik ook ik heb ook niks gezien en dat zelfs op een 50inc.
    Het kan ook zijn dat de film misschien in 3D is opgenomen want ik zag bij de nederlandse Fright Night ook in het donker spook beelden en vermoeden al dat het een 3D film was en ik had gelijk dus ik heb hem toen uit de UK besteld in 3D. Ik geloof dat ik ergens las dat deze film ook in 3D geschoten of voorbereid was of zo iets maar dat ze hem niet uit brengen in 3D maar wel zo kunnen maken.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Nou jullie moeten niet zo zeuren want ik heb de film gezien en het ziet er gewoon goed uit.
    Nergens last van gehad. Wat hebben jullie een zwaar leven zeg, op elk detail letten en er vervolgens dagen lang over discussiëren.

    En ik heb geen problemen met de pop-up, heb dat ding al 20x geopend zonder problemen. Maar ja, misschien trekken jullie het gewoon open. Je moet het rustig doen .
    Prima hoor, maar dan hoef jij ook niet te zeuren dat het zo perfect was, wat een zwaar leven zeg.

    IK vindt het beeld in het donker gewoon erg matig en niet van een goede kwaliteit, en IK ben helemaal niet iemand die op elk details let.. ik kijk graag films en let nooit nergens op, alleen als de special effects niet anno 2012 zijn dan hoor je mij zeuren.. dus laat deze zeur ook eens ergens om zeuren, in dit geval de donkere onduidelijke scenes.


  6. #181

    Standaard

    ik herinner me wel dat het in de bioscoop (ben 'm twee keer gaan zien) ook niet altijd even simpel was om te zien wat er gaande was in bepaalde donkere scenes ...

  7. #182

    Standaard

    Gisteren gezien. De film vond ik al niet heel goed, maar die blu-ray was echt om te huilen! Nu heb ik er allemaal niet heel veel verstand van, maar vooral in de donkere scenes zag je gewoon constant blokjes. Dat kan toch niet?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Gisteren gezien. De film vond ik al niet heel goed, maar die blu-ray was echt om te huilen! Nu heb ik er allemaal niet heel veel verstand van, maar vooral in de donkere scenes zag je gewoon constant blokjes. Dat kan toch niet?
    Dat mag inderdaad niet. Dat is macroblocking. Maar dat gaf ik ook al aan op de 1e pagina dat dit probleem zich voordoet.

  9. #184

    Standaard

    The Danish blu-ray was used for the video stream, it offered a 32 Mbps video stream opposed to 24 Mbps on the US/CAN blu-rays.
    Deze bluray gedownload en totaal geen problemen met beeld. Dat word dus deze Deense bd in huis halen

  10. #185

    Standaard

    Even een vraagje, ik zit er aan te denken om de engelse uitgave aan te schaffen bij Amazon UK.

    Is dit een betere uitgave dan de nederlandse, waarin macroblocking te zien is, of is het dezelfde transfer en uitgever?

    Hopelijk kan iemand me dit vertellen, alvast bedankt

  11. #186

    Standaard

    Is een andere transfer en uitgever, maar wel zonder NL subs.
    Maar wel beter in beeld.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-11-2012 om 20:10

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is een andere transfer en uitgaver, maar wel zonder NL subs.
    Dat is me bekend, maar ik kan me goed redden met engelse subs hoor.

    Maar deze transfer heeft de macroblockings problemen dus niet?

    Bedankt voor de info kerel

  13. #188

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Even een vraagje, ik zit er aan te denken om de engelse uitgave aan te schaffen bij Amazon UK.

    Is dit een betere uitgave dan de nederlandse, waarin macroblocking te zien is, of is het dezelfde transfer en uitgever?

    Hopelijk kan iemand me dit vertellen, alvast bedankt
    De vraag is of macroblocking je überhaupt opvalt. 8 van de 10 ziet het namelijk helemaal niet, of omdat ze op de juiste kijkafstand zitten te kijken of omdat ze dermate in de film meegezogen worden dat het niet opvalt.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De vraag is of macroblocking je überhaupt opvalt. 8 van de 10 ziet het namelijk helemaal niet, of omdat ze op de juiste kijkafstand zitten te kijken of omdat ze dermate in de film meegezogen worden dat het niet opvalt.
    Ik wil geen olie op het vuur gaan gooien, maar het hoort er gewoon uberhaupt niet in te zitten.

    Ze moeten gewoon de film op schijf zetten met een probleemloze Mastertape, en niet eentje die op momenten gebreken vertoont.

    Maar deze discussie wil ik achterwege laten, en ik hoop volgende week hem binnen te hebben.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik wil geen olie op het vuur gaan gooien, maar het hoort er gewoon uberhaupt niet in te zitten.

    Ze moeten gewoon de film op schijf zetten met een probleemloze Mastertape, en niet eentje die op momenten gebreken vertoont.

    Maar deze discussie wil ik achterwege laten, en ik hoop volgende week hem binnen te hebben.
    Ben ik met je eens. het hoort er niet in te zitten, en sommige mensen hebben ook andere problemen met de DFW versie dat ze alleen schaduwen zien in donkere scenes.
    Een blu-ray transfer moet er gewoon goed uitzien zonder macroblocking.
    Ook al ziet de helft van de mensen het niet omdat ze ver van de TV zitten.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De vraag is of macroblocking je überhaupt opvalt. 8 van de 10 ziet het namelijk helemaal niet, of omdat ze op de juiste kijkafstand zitten te kijken of omdat ze dermate in de film meegezogen worden dat het niet opvalt.
    Nou, de transfer van de Nederlandse versie is echt heel erg slecht...het beeld is echt verre van perfect. En het valt zeer zeker heel erg op. De film is ook ruk dus qua inhoud en presentatie is het schijfje bagger. Dat kinderachtige uitklaphoesje probeert volgens mij te verdoezelen hoe ruk het allemaal is. Een soort verwoede poging om de BD nog een beetje elan te geven. Maar ook al draagt een aap een gouden ring.....

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nou, de transfer van de Nederlandse versie is echt heel erg slecht...het beeld is echt verre van perfect. En het valt zeer zeker heel erg op. De film is ook ruk dus qua inhoud en presentatie is het schijfje bagger. Dat kinderachtige uitklaphoesje probeert volgens mij te verdoezelen hoe ruk het allemaal is. Een soort verwoede poging om de BD nog een beetje elan te geven. Maar ook al draagt een aap een gouden ring.....
    Dat bedoelde ik maar te zeggen.

  19. #194

    Standaard

    Weet iemand of DFW bezig is met een betere of normale BD-uitgave van deze film, want ik heb deze nog nergens gezien in de winkels. :P

  20. #195

    Standaard

    ik denk dat je dat op je buik kan schrijven ... ik heb voor de zekerheid de nieuwe versie van de Engelse blu-ray gekocht.

  21. #196

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Nieuwe versie?
    Ik denk dat ie bedoelt dat ie de betere versie heeft gekocht uit Engeland, UK versie is beter dan de nederlandse transfer.

  23. #198

    Standaard

    Soms lijkt het wel of sommigen gewoon verkeerde stekertjes ofzo gebruiken, of de verkeerde kijkafstand in acht nemen.

    Want zelf heb ik niet vaak de problemen die hier worden besproken, en heb ik zelf bij iedere uitgave als ik voor mijn TV ga staan dat het licht vlekkerig oogt. Maar vanaf een correcte kijkafstand helemaal nergens last van.

    De discussies zijn altijd moeilijker als mensen die de NL versie hebben gaan praten met mensen die alleen maar de US of UK versie hebben. Je kunt ze over de chat niet vergelijken. Alleen sites die beide versies in hun bezit hebben kunnen wat mij betreft een goede beoordeling geven over verschillen tussen uitgaven.

    Cabin in the Woods, was een prima uitgave (NL) en donker is ie zeker, maar toen ik hem in Bali op TV zag was die net zo donker.

    Maar koop vooral de uitgave waar je je het prettigst bij voelt, en over de verpakking kan ik duidelijk zijn: ik vind hem cool! En ook hier weer, als ik soms de unboxings op Youtube kijk vraag ik me wel eens af dat er niet meer uitgaven kapot gaan
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik denk dat ie bedoelt dat ie de betere versie heeft gekocht uit Engeland, UK versie is beter dan de nederlandse transfer.

    in Engeland was er eerst ook een slechte versie uit (freezes), maar daar heeft de uitgever daarna wél een goeie versie uitgebracht.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    in Engeland was er eerst ook een slechte versie uit (freezes), maar daar heeft de uitgever daarna wél een goeie versie uitgebracht.
    Ik heb in ieder geval deze : http://www.amazon.co.uk/Cabin-Woods-...6788338&sr=1-1 nu in huis.

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •