3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...
Full HD 1080/24p active 3D
Vind ik echt overdreven, een aantal "fucks" en wat digitale bloedspetters die voorbij flitsen vind ik echt geen "drastisch" andere toon geven aan de film.
Grappig dat je de PG13 een gecastreerde versie vind want de Unrated versie duurt juist korter dan de PG13.
Ook ik zie liever de Unrated versie op bluray, maar gezien het feit dat alles achteraf digitaal en via ADR is toegevoegd vind ik het toch allemaal wat gekunsteld overkomen. Wiseman en Willis hadden gewoon de ballen moeten hebben om een R rating door te drukken bij Fox. Maar dat hebben ze niet gedaan, dus we moeten gewoon accepteren dat er wel een Unrated versie is, maar dan op dvd. Punt.
En nu maar hopen dat deel 5 R rated is en blijft. Zullen we het daar weer over hebben? Dat gezeik over deel 4 lijkt me nu wel klaar....
Boeiend dat het PG-13 is..maakt de film echt net slechter..
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..
Sorry hoor maar een Die Hard film moet gewoon R zijn anders is het geen Die Hard film, dus een PG-13 voor A Good Day To Die Hard maakt het voor mij persoonlijk per definitie al meteen slechter.
Niet dat het mij perse om bloederig geweld en grof taalgebruik in het algemeen gaat, maar Die Hard is nu eenmaal gewoon zo en als men daar van af zou gaan wijken dan doet dat afbreuk aan de film en de franchise in zijn geheel.
3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...
Bepaalde dingen uit 4 zijn idd net iets teveel van het goede voor een Die Hard film...
Deel 1 en 2 zijn de beste, daarna 3 en dan 4.
Trailer en TV spots meerdere keren gekeken en ben er nog steeds niet kapot van dat het zich in Rusland afspeelt maar we zullen zien...
en deel 1 had de beste schurk
Topic gaat toch over deel 5?
Ja, en in deel 2 op een vleugel van een vliegtuig...... En in deel 1 bungelend aan een gebouw met een half geknoopte brandslang die bovenin puur blijft hangen door het gewicht van de spoel....
Je zou bijna zeggen dat het fictieve films zijn in plaats van waargebeurde verhalen.
"It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis
En weer een trailer.
"It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis
Gaafe trailer..kan nu helemaal niet meer wachten op deze film...
Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Lijkt erop dat zijn zoon de franchise mag gaan overnemen.
Met John Moore als regisseur en Skip Woods als scenarist verwacht ik er niet al teveel van... maar veel slechter dan deel vier zal het onmogelijk kunnen worden lijkt me.
"All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black