Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Ik weet niet wat je bedoeld, maar dacht dat je op dit forum veel meer mag en kan zeggen dan op het HT forum waar je bijna struikelt over de sponsers
Ben echt benieuwd wat je met je opmerking bedoeld.....
Mijn speler komt overigens ook bij JvB vandaan, persoonlijk afgehaald.
Ook dit forum kent veel Oppo gebruikers/eigenaren denk dat je kan vragen wat je wilt en dat je altijd een eerlijk antwoord krijgt, maar dat wil dan nog niet zeggen dat er hier momenteel al veel 103 gebruikers zijn, de speler is immers nog betrekkelijk "vers"
Laatst van iemand nog een vraag gekregen waarom ik een Oppo had aangeschaft, daar gewoon eerlijk op geantwoord en voor de goedkoopte hoef je het niet te doen
Gezien de 3 gelijke prijzen lijkt het mij dat er hier prijsafspraken gemaakt zijn.... dus ja, waar je hem nu koopt...... of je nu door hond gebeten of de kat gekrabt wordt, het blijft ca 850 euro
, maar dacht dat JvB de zone en regiovrij optie verzorgt.... en je eventueel nog een kleine korting kan geven, hij doet wel eens iets met "powerbuys" of zoiets
Heb bij JvB altijd zeer snel antwoorden op vragen gehad en heb dat altijd wel kunnen waarderen, ook mijn AB is een beetje een traag geval, van hem ook het aanbod gehad hem dan eens op te sturen zodat hij eea zou kunnen controleren, heb er ondertussen mee leren leven, maar ook dat aanbod was netjes, nu maar hopen dat de service in geval van een onverhoopt defect net zogoed zal zijn