Je hebt zeker een punt Digi-gek, maar ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat er een behoorlijke historie aan ten grondslag ligt waardoor deze reacties ontstaan. In het oorspronkelijke Dredd topic ging de discussie eigenlijk heel erg naar behoren en presenteerde de_Hollander zijn bevindingen zonder daar verder een waardeoordeel aan te hangen. Mensen gingen in discussie en waren het met hem eens of oneens, maar er werd gediscussieerd op een normale toon. Bij deze review was de toon direct verkeerd; persoonlijk richting Patrick en halsstarrig subjectief, iets waar wij de_Hollander al meerdere malen op gewezen hebben in het verleden. Discussie is nooit verkeerd, maar het gaat om de manier waarop je iets zegt of presenteert waardoor vele leden - waaronder ik - een behoorlijk déjà-vu gevoel kregen bij datgene wat er bij de review geplaatst werd. Er is de laatste tijd veel tijd gestoken om de_Hollander te sturen in zijn manier van posten en dat is lang goed gegaan, maar nu is het opnieuw verkeerd gegaan wat - zoals duidelijk zichtbaar - leidt tot enorm veel frustratie en irritatie. Afgezien van het feit dat ik in het midden laat wie het nu bij het juiste eind heeft voor wat betreft deze uitgave (de meningen zijn immers sterk verdeeld), is het gewoon bijzonder jammer dat na alle moeite en tijd die we als crew in deze member hebben gestoken het weer mis is gegaan. De discussie die nu ontstaat of het dan terecht is dat er zo op gereageerd wordt kan ik persoonlijk enkel met 'ja' beantwoorden; het is een typisch voorbeeld van oorzaak en gevolg waarin de_Hollander eigenlijk in twee topics met hetzelfde onderwerp zelf heeft aangetoond dat de manier waarop je post bepalend is voor de manier waarop er op je gereageerd gaat worden.