Beste,
Sinds kort hebben wij interactieve tv van KPN. Hierbij wordt de decoder Motorola vip1853 geleverd. Op de slaapkamer hebben wij een tv aan de muur hangen waarbij de scartkabel in de muur is weggewerkt. Deze scartkabel heb ik aangesloten op de decoder om tv te ontvangen. Dit werkt. Ik wil nu echter ook de Samsung home cinema set HT-Q20 aansluiten op deze decoder. Ik weet alleen niet hoe. De set heeft een scartaansluiting en een componentuitgang. Ik kan dus momenteel óf tv kijken óf dvd kijken waarbij ik de scart moet wisselen tussen de decoder en de set. Dit wil ik niet, ik zou met de afstandsbediening willen schakelen tussen dvd of tv. Ik heb de rood/witte tulpjes met groene uitgang aangesloten maar dit geeft alleen geluid. De set heeft verder geen mogelijkheden tot aansluiten behalve de scart. Voor de goede orde, in de muur kan niets bij of vervangen worden voor bv HDMI want de scartkabel zit in de muur en in de vloer gefreesd en is zo dichtgesmeerd. Ook kan er niets buiten de muur om want er staat geen kastje of iets onder. Er hangt alleen een tv. Wie kan mij helpen hier een oplossing voor te bedenken.
Ik heb a-technisch, dus graag simpel houden
Graag ontvang ik een reactie.
Groet, Marieke