De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beauty and the Beast 3D Diamond Edition: geen bonus features...

    Hey allen,

    ik heb gisteren de 3D Diamond Edition van Beauty and the Beast gekocht, en voor het eerst bekeken vandaag, maar... Ik vond nergens de bonus features!
    (PS: gekocht in Media Markt Oostakker België)

    Volgens de kaft zou de documentaire van Beyond Beauty er moeten opstaan, en volgens de disc zélf ook (hij verwijst naar disc 2 die je moet insteken voor de documentaire).
    Maar in onze NL editie zitten maar 2 blu-rays: de 2D en de 3D film, maar dus geen blu-ray met bonus features.

    Even checken of iemand dit nog voor heeft? Ik vermoed van wel, want de kaft spreekt (ondanks de extras) wel maar van een 2disc blu-ray, dus het is volgens mij wel normaal dat er maar 2 inzitten.

    Ik zou liefst naar Disney (of wie geeft de dvd's daarvan uit in NL en België?) mailen en gearrangeerd krijgen dat ze mij zo'n bonus-features blu-ray schijf opsturen. Dat is een van de grootste redenen dat ik de film kocht op blu-ray. Zou hem liefst niet zomaar retourneren en geld terugvragen want dan moet ik de 3D versie missen, en die oude 2D Diamond Edition is nogal moeilijk te krijgen nu (oftewel aan zeer dure prijzen). En aangezien de kaft het mij belooft, buitenlandse edities de documentaire wel hebben, zou ik gewoon willen vragen voor die Bonus Features Blu-Ray.

    Als iemand zeker de juiste contactgegevens weet, is dat zeker welkom (ik doe morgen sowieso nog een Google Search), en ik wou deze topic ook aanmaken zodat toekomstige kopers misschien gewaarschuwd zijn.

  2. #2

    Standaard

    Dit had toch gewoon in het disney topic gekund?

    Maar het klopt dat er over het algemeen geen bonusdiscs bij 3d versies zitten. Met extra's is disney sowieso karig. Brave is een uitzondering. Daar zit een extra disc bij.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #3

    Standaard

    Op jouw vraag kan ik niet antwoorden maar ik ben wel benieuwd hoeveel je nog betaald hebt ervoor want voor zover ik weet zit BATB terug in de vault bij Disney & ik zoek die nog voor een schappelijke prijs

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Dit had toch gewoon in het disney topic gekund?

    Maar het klopt dat er over het algemeen geen bonusdiscs bij 3d versies zitten. Met extra's is disney sowieso karig. Brave is een uitzondering. Daar zit een extra disc bij.
    Ik zou niet denken dat het in een topic van 100 pagina's zou opvallen, en op deze manier is het misschien iets gemakkelijker te zoeken in de toekomst voor iemand die hetzelfde probleem heeft.

    En qua die bonusdiscs en extra's: het gaat om een making of van 2,5 uur tot 4 uur (afhankelijk van welke opties je kiest) en volgens de hoes staat hij er op, dus wil ik hem gewoon.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Op jouw vraag kan ik niet antwoorden maar ik ben wel benieuwd hoeveel je nog betaald hebt ervoor want voor zover ik weet zit BATB terug in de vault bij Disney & ik zoek die nog voor een schappelijke prijs
    Net omdat die BATB terug in de vault zit, was ik zo blij dat ik deze vond. Ik vermoed door de 3D release, die een apart nummer heeft als de 2D release. Het was toch een vrij dure aankoop, 27 euro.

  5. #5

    Standaard

    Beauty and the Beast blu ray gewone versie zag ik laatst nog bij BART SMIT, dus misschien nog wel bij andere filialen in ons land.

  6. #6

    Standaard

    Wij hebben hetzelfde probleem. Hij vraagt naar een disc die er niet is. Dus wij hebben de bnus van de DVD maar bewaard. Mail even naar info@disney.nl (of.be als die bestaat). Laat even weten hoe ze het afhandelen, want wij missen hier thuis de extra's ook waar hij om vraagt in menu.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Wij hebben hetzelfde probleem. Hij vraagt naar een disc die er niet is. Dus wij hebben de bnus van de DVD maar bewaard. Mail even naar info@disney.nl (of.be als die bestaat). Laat even weten hoe ze het afhandelen, want wij missen hier thuis de extra's ook waar hij om vraagt in menu.
    Heb ik gisterenavond gedaan. Ik hou je op de hoogte!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb beide Beauty and the Beast, nl. de 3 disc versie ( blu ray, bonus disc en de dvd in 1 verpakking ) en daarnaast nog de 3D versie apart gekocht.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb vrij snel mail terug gehad van Disney:

    "Beste Mathieu,

    Bedankt voor je mail.
    Vervelend om te horen dat de blu-ray niet naar behoren werkt.
    Ik heb het voor u nagekeken en dit is helaas een drukfout geweest op de
    o-ring van de dvd, dit probleem is inmiddels verholpen.
    Het is vervelend dat u alsnog een oude blu-ray in bezit heeft, terwijl deze
    een belofte doet, die wij helaas niet waar kunnen maken.
    Ter compensatie bied ik u een blu-ray naar keuze aan. Deze verstuur ik
    vervolgens meteen naar het opgegeven adres.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    The Walt Disney Company"

    Ik had eerst gevraagd voor de reguliere Diamond editie van Beauty and the Beast, maar ze zeiden dat die niet meer beschikbaar was (dankjewel langejan voor je tip, ik heb hem op de webshop van Bart Smit nog kunnen vinden en besteld!). Dus heb ik de 2disk Blu-ray van Wall-E besteld.
    Ik kreeg nu al mail dat hij op de post is.
    Al bij al zeer correcte service van Disney.

  10. #10

    Standaard

    Eigenlijk best raar, dat je 2 keer Beauty and the Beast moet aankopen om tot het beloofde resultaat te komen, maar toch goed afgelopen.

  11. #11

    Standaard

    Wel netjes, maar hoe kan je die extra Beyond Beauty wel bekijken? Staat die bijvoorbeeld wel op de DVD? Of op de 2D versie van Beauty and The Best (Blu Ray)? Want heb hem nog nooit gezien en wil hem wel zien...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Wel netjes, maar hoe kan je die extra Beyond Beauty wel bekijken? Staat die bijvoorbeeld wel op de DVD? Of op de 2D versie van Beauty and The Best (Blu Ray)? Want heb hem nog nooit gezien en wil hem wel zien...
    Bij de gewone versie Belle en het Beest hebt je 3 discs, en de 2de disc is de bonus disc en daarop staat bij de uitgebreide making of, Beyond Beauty

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij de gewone versie Belle en het Beest hebt je 3 discs, en de 2de disc is de bonus disc en daarop staat bij de uitgebreide making of, Beyond Beauty
    Waarom kan Disney die dan niet naar je sturen? Hij is in de kluis (?), maar Disney heeft 100% zeker back-up exemplaren. En anders vergoeden ze toch de BartSmit.com aankoop?

    Dit is ook wel netjes, maar heb je nog niet wat je wil met 1 keer geld uitgeven :P

  14. #14

    Standaard

    Wel, ik vond het ook vreemd dat Disney zelf daar geen backup van heeft.
    Op de dvd editie stond die docu niet, naar mijn weten.

    En ik heb nu de oude editie via Bart Smit besteld, en ik ga mijn nieuwere 3D versie bij Media Markt terugbrengen en mijn geld terugvragen.
    Voor mij is die 3D editie niet zo belangrijk.

    Maar voor mensen die zowel 3D als bonus willen, is het een dubbele en dure aankoop.

  15. #15

    Standaard

    Even nog een kleine update: gisteren bij Bart Smit online besteld, vandaag al verzonden. Dus (er vanuit gaande dat ik de juiste editie krijg, die ze op hun webpagina hier zetten: http://www.bartsmit.com/bd-belle-en-...dvd-combopack-), voor de mensen die er nog naar op zoek zijn: Bart Smit dus!
    Met dank aan langejan voor de tip van Bart Smit.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere Bekijk bericht
    Even nog een kleine update: gisteren bij Bart Smit online besteld, vandaag al verzonden. Dus (er vanuit gaande dat ik de juiste editie krijg, die ze op hun webpagina hier zetten: http://www.bartsmit.com/bd-belle-en-...dvd-combopack-), voor de mensen die er nog naar op zoek zijn: Bart Smit dus!
    Met dank aan langejan voor de tip van Bart Smit.
    Graag gedaan Mathieu, en nog veel plezier ermee, want het is een zeer goede en uitgebreide blu ray van Beauty and the Beast.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij de gewone versie Belle en het Beest hebt je 3 discs, en de 2de disc is de bonus disc en daarop staat bij de uitgebreide making of, Beyond Beauty
    Hier?

    http://www.bartsmit.com/bd-belle-en-...dvd-combopack-

    Want de cover spreekt van 2 disks, of zit ik nou fout?

    Edit: beter lezen Beschrijving zegt 3
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 28-03-2013 om 21:44

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Hier?

    http://www.bartsmit.com/bd-belle-en-...dvd-combopack-

    Want de cover spreekt van 2 disks, of zit ik nou fout?

    Edit: beter lezen Beschrijving zegt 3
    In de omschrijving staat duidelijk 3 discs, en ik heb deze blu ray versie ook met 3 discs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •