Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Goed en snel met elkaar communiceren is van groot belang, je mag en kan niet iemand aan het lijntje houden, heb om die reden hier ook al eens iemand boos benaderd.
Het 1 dag niet reageren is een teken van desinteresse, in mijn ogen verlies je dan al heel snel wat "rechten", zeker als je van te voren had kunnen aangeven dat je niet in staat bent om binnen 24 uur weer te antwoorden, ook al kom je zelf om 12 uur midden in de nacht thuis, is dat geen reden om niet te reageren, je belt immers niet bij de persoon aan.
Dan vond ik nog deze reactie:
Van wie kwam toch die opmerking
Ja..... die was van jou......, verplaats je nu ook even in de verkoper met klanten die zomaar een dag in het geheel niet reageren...... moeilijk hé
Je blaast hier wel hoog van de toren...... maar je bent zelf geen haar beter
tongue-047.gif
Hoop dat het nieuwe beoordelingssysteem van de grond gaat komen, er dienen zeker nog aanpassingen voor te komen, kun je dan hopelijk dit soort zaken in kwijt, heb ook een hekel aan trage verkopers, maar je mag zeker als koper de verkoper ook niet aan het lijntje houden, dan krijg je zoiets als de pot die verwijt dat de ketel zwart ziet.
9 dealtjes die beoordeeld zijn.... al die jaren handelen.....
puzzled-2.gif