Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 92 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Grappig dat ze praten over een Extended Cut terwijl er voor de aftiteling een scene ontbreekt die wel in de theatrical cut aanwezig is.
    Ergens aan het begin van de film is ook anders.

  2. #27

    Standaard

    Taiwan zou ook de uncut van Die Hard 4 krijgen in de nieuwe boxset, net als Duitsland.
    In de US is de box reeds uitgekomen. Geen uncut voor Die Hard 4, maar ook niet voor Die Hard 5.
    De box is exclusief voor Wal-mart en bevat niet dezelfde disc zoals de extended cut van Die Hard 5.
    Dus het blijft hopen dat de BENELUX en/of UK dezelfde box krijgen als Duitsland.

  3. #28

    Standaard

    Hier staat dan weer wel dat de box in Saturn komt: http://zalu.be/?p=21236

  4. #29

    Standaard

    Zo te zien komt er ook een steelbook uit.

  5. #30

    Standaard

    Ik zie door het bos van de vele aangekondigde releases de bomen niet meer. Ik ga denk ik even rustig afwachten tot ik precies weet welk product welke versie(s) van de film heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zie door het bos van de vele aangekondigde releases de bomen niet meer. Ik ga denk ik even rustig afwachten tot ik precies weet welk product welke versie(s) van de film heeft.
    In onderstaand persbericht op dvdhome.nl kan je alles vinden over de uitgaves die ze van de film zullen uitbrengen. De 1-5 verzamelbox is alleen bij Media Markt een week op voorhand te verkrijgen.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...-he-&Itemid=54

    Vraag me wel af of die 1-5 box enkel keepcases in een grote slipcase is of een digipack. Mocht het een digipack zijn zou ik nog overwegen om een aan te schaffen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 05-06-2013 om 12:05

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    In onderstaand persbericht op dvdhome.nl kan je alles vinden over de uitgaves die ze van de film zullen uitbrengen. De 1-5 verzamelbox is alleen bij Media Markt een week op voorhand te verkrijgen.
    Ik mis daarin twee dingen: (1) een opsomming van het bonusmateriaal van de eerste vier films, en (2) de cut-status van Live Free Or Die Hard. Ik weet met andere woorden niet of de disks in deze box eenvoudige heruitgaven zullen zijn van de reeds op de markt aanwezige schijven, of nieuwe versies.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    In onderstaand persbericht op dvdhome.nl kan je alles vinden over de uitgaves die ze van de film zullen uitbrengen. De 1-5 verzamelbox is alleen bij Media Markt een week op voorhand te verkrijgen.

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...-he-&Itemid=54

    Vraag me wel af of die 1-5 box enkel keepcases in een grote slipcase is of een digipack. Mocht het een digipack zijn zou ik nog overwegen om een aan te schaffen.
    Overigens staat er ook dat de AR van Die Hard 1,85:1 en dat zou niet moeten kloppen; de OAR is 2,35:1...
    Maar voorderest wel karige specs en een beetje onoverzichtelijk opgesomd. Zelfs Amazon is completer.....

    Maar ik wacht ook wel even af want ik wil eigenlijk wel de box met de "uncut" versie van deel 4...

  9. #34

    Standaard

    Vandaag in Saturn Wilrijk (Antwerpen) België gevraagd. Volgens hun computer-systeem is de box niet leverbaar, maar volgens de verkoper zouden ze hem wel moeten hebben. Hun leverancier zou gezegd hebben dat ze ook de box zullen krijgen. Maar geen verdere details. Dus het zal afwachten zijn tot de release om te weten welke box wij nu zullen krijgen. En ook, indien het hier tegenvalt, of de UK eventueel gelijk zou zijn aan de Duitse release. Indien de Duitse de enige optie zal worden, is het wel jammer van die Duitse vertaling van de titels, ...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Vandaag in Saturn Wilrijk (Antwerpen) België gevraagd. Volgens hun computer-systeem is de box niet leverbaar, maar volgens de verkoper zouden ze hem wel moeten hebben. Hun leverancier zou gezegd hebben dat ze ook de box zullen krijgen. Maar geen verdere details. Dus het zal afwachten zijn tot de release om te weten welke box wij nu zullen krijgen. En ook, indien het hier tegenvalt, of de UK eventueel gelijk zou zijn aan de Duitse release. Indien de Duitse de enige optie zal worden, is het wel jammer van die Duitse vertaling van de titels, ...
    Vraag is nu wanneer de box release is... Volgens persbericht ruim een week voor release losse bd, maar wat is ruim

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vraag is nu wanneer de box release is... Volgens persbericht ruim een week voor release losse bd, maar wat is ruim
    Als iemand de box al ergens tegenkomt, laat het gerust weten hé

  12. #37

    Standaard

    Volgens MM Utrecht komt hij voor 39,95 op 19 juni... niet de week ervoor.

  13. #38

    Standaard

    Hij staat op de mediamarkt website voor 49,99 en komt gwn 19 juni uit . http://m.mediamarkt.nl/shop/nl/NL/ca...-5-Box-714283/

  14. #39

    Standaard

    Aan de prijs te zien, zullen we dus ook een teleurstellende box krijgen. Duitsland krijgt 2 versies en de versie die we allemaal zouden willen is ongeveer 60 euro. De verpakking van de goedkopere Duitse versie lijkt dezelfde van de UK versie, dus voor de UK release belooft dat ook niet veel goeds. De prijs voor de UK box ligt ook in de lijn van de goedkopere Duitse box. In Saturn België sprak hij ook van de 19de.

  15. #40

    Standaard

    Ik denk dat ik voor de losse uitgaves van delen 1 tot en met 3 ga.
    4 vond ik teleurstellend en 5 is zeker niet beter dan de 4, dus dat zijn al 2 overbodige delen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DylanXD13 Bekijk bericht
    Hij staat op de mediamarkt website voor 49,99 en komt gwn 19 juni uit . http://m.mediamarkt.nl/shop/nl/NL/ca...-5-Box-714283/
    Jammer dat MM België geen films op hun webshop heeft staan...

  17. #42

    Standaard

    De UK-box heeft niet de unrated van Die Hard 4. Zie http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=217555&page=5
    Dus wie echt de unrated Die Hard 4 wil, zal het moeten stellen met STIRB LANGSAM Legacy Collection
    via http://www.amazon.de/Langsam-Collect...=stirb+langsam
    Op voorwaarde dat de info die amazon geeft correct is.
    Persoonlijk denk ik te wachten tot iemand dit in bezit heeft en kan bevestigen dat het inderdaad de unrated cut is.

  18. #43

    Standaard

    Die box van 1-5 is nu al in prijs verlaagd . Nu nog maar 39,99

  19. #44

    Standaard

    Was dit al bekend? Primeur voor A Good Day to Die Hard: http://leukesuggesties.nl/recensie-a...et-digital-hd/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Was dit al bekend? Primeur voor A Good Day to Die Hard: http://leukesuggesties.nl/recensie-a...et-digital-hd/
    Jazeker! Binnenkort hier snel ook meer over.

  21. #46

    Standaard

    Heb de box nog nergens tegengekomen... Wel gevraagd aan lokale Saturn om één langs de kant te houden voor me moest ie daar toch binnenkomen maar ze hadden 'm eigenlijk gisteren al verwacht.

  22. #47

    Standaard

    vandaag bij MM breda geweest, hier lagen de DVD en blu-ray steelbook alsook de 1-5 box,
    De box heeft zo ik het kon zien geen extra's en tevens stond op de box dat a good day to die hard
    DTS-HD 5.1 heeft, de steelbook heeft 7.1..... Misschien dat iemand hier wat meer duidelijkheid over kan geven?
    Oja, het is een digi-pack.
    Laatst aangepast door John McClane : 14-06-2013 om 20:32
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    vandaag bij MM breda geweest, hier lagen de DVD en blu-ray steelbook alsook de 1-5 box,
    De box heeft zo ik het kon zien geen extra's en tevens stond op de box dat a good day to die hard
    DTS-HD 5.1 heeft, de steelbook heeft 7.1..... Misschien dat iemand hier wat meer duidelijkheid over kan geven?
    Oja, het is een digi-pack.
    De box heeft wel extra's, want de discs die erin zitten zijn gelijk aan de losse uitgaves en die hebben allemaal extra's. Ze hebben de extra's gewoon niet op de cover gezet. En als de steelbook 7.1 geluid heeft bij DH5, dan heeft de box dat ook. Bij MM Eindhoven zag ik trouwens alleen de box staan.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De box heeft wel extra's, want de discs die erin zitten zijn gelijk aan de losse uitgaves en die hebben allemaal extra's. Ze hebben de extra's gewoon niet op de cover gezet. En als de steelbook 7.1 geluid heeft bij DH5, dan heeft de box dat ook. Bij MM Eindhoven zag ik trouwens alleen de box staan.
    Dan weten we dat ook weer
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  25. #50

    Standaard

    Misschien ligt de steelbook nog in het Magazijn?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •