Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Denk dat ik zeer open geweest ben, heb geen geheimen over instellingen, en heb ze allemaal helemaal zelf gemaakt(niks auto en audussy-of hoe het ook heten mag), Gerco mocht allerlei instellingen wijzigen, echter 1 ding was absoluut verboden gebied, de achterzijde van mijn sub, de daar ingestelde waarden zijn heel lastig in te stellen en een sub reageert er heel erg sterk op(ook terugdraaien van een potmeter naar een streepje vind ik geen optie), in ieder geval die van mij, dus dat was absoluut verboden, en in mijn situatie met mijn setup zijn de instelmogelijkheden zodanig dat ik niemand zal toestaan om daar iets aan te wijzigen
, zou toch even lekker worden
heb je de sub optimaal ingesteld naar het uitgangssignaal van de receiver en dan zou een ander dat even willen v.rn..k.n je weet wel
en dat terwijl mijn setup juist alle mogelijkheden bied om iets in te stellen zoals je het zelf helemaal prettig vind.
Gerco was zeer oprecht...... hij vroeg mij of ik nooit de behoefte had gehad om het geluid aan te passen, nee dus, maar ik kon aan hem merken dat hij vond dat dat wel nodig was
Toch vond hij dat mijn Focals wel "potentie" hebben, vond dat ook een mooie uitspraak, van de klank van de SACD kon ik merken dat hij echt onder de indruk was, mocht er niet doorheen praten.... Oh.... aan mijn setup ligt het niet, ik ben de zwakke schakel
Heb nu ook een beamer, subdude, maar...... mis helaas een mooie optimale HT ruimte zoals jij hebt, ach eind augustus krijg ik weer een kans....... en mijn Focals, maar ik ben zo bang
Je hebt toch wel echt de ruimte en de apparatuur om speakers in hun blote kont te zetten, als je begrijpt wat ik bedoel