Pagina 8 van 38 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 932 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Lees net dat Finnbogason in de belangstelling staat van promovendus Cardiff City (!). Wow! Toppertje in Engeland (niet). Als hij echt weg gaat, dan puur voor het geld, lijkt me. En hoezo, competitievervalsing? SC Heerenveen - Ajax zonder Finnbogason had dan wellicht een heel andere uitslag gehad.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Lees net dat Finnbogason in de belangstelling staat van promovendus Cardiff City (!). Wow! Toppertje in Engeland (niet). Als hij echt weg gaat, dan puur voor het geld, lijkt me. En hoezo, competitievervalsing? SC Heerenveen - Ajax zonder Finnbogason had dan wellicht een heel andere uitslag gehad.
    Zoiets is toch elk jaar zo? Dat spelers tijdens de competitie nog getransfereerd kunnen worden. Stel dat Duarte deze week nog door Heracles verkocht wordt dan is er echt geen PSVer die het over competitievervalsing heeft.

    Verder zou ik Cardiff niet onderschatten. Toegegeven: het is geen Man Utd of Chelsea, maar wél een club waar vele miljoenen gespendeerd kunnen worden (de eigenaar is Vincent Tan, een Maleisische miljardair).
    Man City stelde jaren geleden ook niks voor totdat er oliegeld in de club werd gepompt.
    Los van dat is zo'n club in de PL een enorme stap hoger dan Heerenveen.

  3. #178

    Standaard

    Elke promovendus naar de Premier League vangt sowieso 120 miljoen pond. Het 1e jaar 60 miljoen en als ze degraderen 3 jaar lang nog 20 miljoen, m.a.w. elke club daar heeft een hogere begroting dan Ajax of PSV....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #179
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, met alle respect je gaat de Nederlandse competitie toch niet gaan vergelijken met de Engelse Premier League, wordt een gevalletje appels en peren vergelijken Cardiff City geen topper, tja dan hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Vorig jaar kampioen in de Championship. Zou me benieuwen hoever Heerenveen het daarin zou schoppen net zoals talloze andere NL subtoppers.

    Cardiff was in 2012 ook finalist in de League Cup maar moest het toen wel afleggen tegen Liverpool (ook maar een schim meer van zichzelf). En iets langere tijd terug waren de Welshman ook finalist in de FA Cup in 2008.

    Heerenveen trekt wat +/- 20000 man per thuiswedstrijd, wel Cardiff zit tegen de 28000 aan.


    Ja ja zowaar een klein clubje. Denk dat iedere speler met ambitie liever aantreed in de Premier League dan in de Nederlandse competitie.


    Om het verhaal van Finnbogason af te maken, denk dat ze in Lokeren toch ook wel spijt hebben dat ze hem hebben laten gaan. Of vermoed eerder dat het was met "moeten laten gaan", want Belgische clubs kunnen al helemaal die bedragen niet aan, nee zelfs niet wat Nederlandse subtoppers aan spelers kunnen bieden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #180

    Standaard

    Niet te vergeten: Heerenveen heeft een tekort van 4 mln. Als Sporre idd 10 mln kan vangen en dan een deel (max 3 mln) herinvesteert, dan is Heerenveen dit jaar uit de brand en is er reserve in kas voor winterstop of volgend jaar.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Niet te vergeten: Heerenveen heeft een tekort van 4 mln. Als Sporre idd 10 mln kan vangen en dan een deel (max 3 mln) herinvesteert, dan is Heerenveen dit jaar uit de brand en is er reserve in kas voor winterstop of volgend jaar.
    Mocht Matavz overhoopt gaan, dan is dit toch wel een leuke spits voor PSV. Maar dan zou ik er ook niet meer voor betalen dan wat ze voor Matavz krijgen.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Mocht Matavz overhoopt gaan, dan is dit toch wel een leuke spits voor PSV. Maar dan zou ik er ook niet meer voor betalen dan wat ze voor Matavz krijgen.
    Ik denk dat het voor elke Nederlandse club wel een aardige spits is, Ajax zou hem ook goed kunnen gebruiken. Maar als de Premier League in het verhaal voorkomt, kun je het normaal gesproken schudden. PSV zijnde zou ik Matavz niet koste wat het kost willen behouden. Je moet natuurlijk wel een vervanger op het oog hebben.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat het voor elke Nederlandse club wel een aardige spits is, Ajax zou hem ook goed kunnen gebruiken. Maar als de Premier League in het verhaal voorkomt, kun je het normaal gesproken schudden. PSV zijnde zou ik Matavz niet koste wat het kost willen behouden. Je moet natuurlijk wel een vervanger op het oog hebben.
    Wat ik met een spits voor PSV bedoelde is dat Finbogasson een spits is die maar een halve kans nodig heeft en die ook lekker kan meevoetballen. De kansen zijn er bij PSV steeds wel, maar er wordt te weinig in doelpunten omgezet. Wat dat betreft kan hij de ontbrekende schakel zijn. Maar misschien dat Matavz door het vertrouwen dat ie krijgt ook weer makkelijk gaat scoren. Hopelijk vanavond al...

  9. #184

    Standaard

    De PSV'ers zijn stil, na de 3-0 in Milaan. Begrijpelijk, maar nergens voor nodig. Het zou erg vreemd zijn geweest mocht een jong team dat net is samengebracht het al succesvol had kunnen opnemen tegen een ingespeelde topploeg als AC Milan.

    Niettemin: er waren kansen, en als Wijnaldum ... Maar ja, zo'n kans als die van Wijnaldum mag je op dit niveau niet laten liggen, dat is dodelijk. Het verschil tussen beide ploegen: volwassenheid (en de spitsen van Milan zijn beter).

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    De PSV'ers zijn stil, na de 3-0 in Milaan. Begrijpelijk, maar nergens voor nodig. ...
    Ik vind het jammer dat ze verloren hebben, en vind idd dat ze sommige kansen beter hadden moeten benutten.

    Maar het is geen schande dat deze erg jonge ploeg nu verloren heeft.

    Ze hebben laten zien dat er veel potentie zit in de ploeg, dus mede door deze metingen wordt het team alleen maar sterker.

    Natuurlijk is een Milan volwassener (anderzijds is dat theatraal vallen, en dan doen of ze door een bulldozer geraakt zijn, wel erg kinderachtig zeg en misselijk, ze schreeuwen dan moord en brand pffffffff).

    Die zijn dan beter op hun plaats in een dramatische italiaanse opera vind ik.

    En wat betreft de 1e regel : Ik ga echt niet speciaal de pc aanzetten om een klein stukje neer te zetten, dat doe ik wel wanneer het mij uitkomt.

    Ons team kan uitgroeien tot een ploeg die successen kan behalen, al moet het dan wel meezitten.

  11. #186

    Standaard

    PSV heeft heel volwassen gespeeld, maar verzuimd de kansen te verzilveren. Cocu was ook erg realistisch en dat siert hem. Ik heb persoonlijk erg genoten van Bruma, die mag van mij wel een vaste plek krijgen in het Nederlandse elftal.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    PSV heeft heel volwassen gespeeld, maar verzuimd de kansen te verzilveren. Cocu was ook erg realistisch en dat siert hem. Ik heb persoonlijk erg genoten van Bruma, die mag van mij wel een vaste plek krijgen in het Nederlandse elftal.
    Juiste analyse.
    Maar toch he.....die bal van Wijnaldum moet er gewoon in wil je op dit niveau stunten.
    Verder blijf ik me afvragen wat een fitte Bakkali in 2 duels had kunnen toevoegen.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Juiste analyse.
    Maar toch he.....die bal van Wijnaldum moet er gewoon in wil je op dit niveau stunten.
    Verder blijf ik me afvragen wat een fitte Bakkali in 2 duels had kunnen toevoegen.
    Schei toch uit man, gewoon een kansloze nederlaag! Dan maakt het niet uit dat je 1 of 2 grote kansen hebt gehad, Milan had er 4, 5 meer. Ook Bakkali had niks toe kunnen voegen gisteren, daar had Milan gewoon 2 man op gezet. Cocu heeft zichzelf ook gewoon belachelijk gemaakt door Toivonen in te brengen, die zou toch naar het tweede teruggezet worden als hij niet zou vertrekken of niet zou bijtekenen?!

    Dadelijk naar De Kuip voor het duel tegen Kuban, hopelijk kunnen ze dezelfde passie en strijd als afgelopen zondag in de eerste helft nu 90 minuten laten zien! Las net dat de UEFA morgenochtend gaat loten wie er van de verliezers door mag nav de schorsing van Fenerbache, Mochten we dus niet doorgaan hebben we nog een kans van 1 op 30 om toch de poulefase te bereiken.
    Laatst aangepast door wimv : 29-08-2013 om 16:10

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schei toch uit man, gewoon een kansloze nederlaag! Dan maakt het niet uit dat je 1 of 2 grote kansen hebt gehad, Milan had er 4, 5 meer. Ook Bakkali had niks toe kunnen voegen gisteren, daar had Milan gewoon 2 man op gezet. Cocu heeft zichzelf ook gewoon belachelijk gemaakt door Toivonen in te brengen, die zou toch naar het tweede teruggezet worden als hij niet zou vertrekken of niet zou bijtekenen?!
    Cocu nam nou juist eens het risico om spitsen er vroegtijdig bij te gooien. PSV speelde zeer opportunistisch en persoonlijk houd ik daar wel van. Alles behalve een kansloze nederlaag wat mij betreft. 3-0 doet misschien vermoeden van wel, maar als PSV vlak na rust die 1-1 had gemaakt had ik het nog wel eens willen zien. Dat Milan uiteindelijk makkelijk uitloopt naar 3-0 heeft met ervaring en een stukje vertrouwen te maken, maar PSV hoeft zich niet te schamen voor het optreden in San Siro.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Cocu nam nou juist eens het risico om spitsen er vroegtijdig bij te gooien. PSV speelde zeer opportunistisch en persoonlijk houd ik daar wel van. Alles behalve een kansloze nederlaag wat mij betreft. 3-0 doet misschien vermoeden van wel, maar als PSV vlak na rust die 1-1 had gemaakt had ik het nog wel eens willen zien. Dat Milan uiteindelijk makkelijk uitloopt naar 3-0 heeft met ervaring en een stukje vertrouwen te maken, maar PSV hoeft zich niet te schamen voor het optreden in San Siro.
    Als Milan gewoon voor rust al de 2-0 en 3-0 maakt is de wedstrijd al gespeeld na 45 minuten! Milan had gewoon veel meer en veel betere kansen dan PSV dat alleen maar afstandsschoten had. Balbezit zegt helemaal niks in die wedstrijden, het gaat om de kansen benutten en daarin is Milan veel verder,

    Dat Cocu al vroeg spitsen erin brengt zegt niet zo veel, hij kan moeilijk bij een achterstand en verdediger inbrengen, PSV moest scoren. Dat Toivonen erin komt zegt genoeg over Cocu, wel een grote bek voorafgaande aan het seizoen dat hij in het tweede zou moeten spelen als hij niet bij zou tekenen maar ondertussen wel gewoon al wedstrijden lang een beroep op hem doen, hoe hypocriet kun je zijn!

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schei toch uit man, gewoon een kansloze nederlaag! Dan maakt het niet uit dat je 1 of 2 grote kansen hebt gehad, Milan had er 4, 5 meer. Ook Bakkali had niks toe kunnen voegen gisteren, daar had Milan gewoon 2 man op gezet. Cocu heeft zichzelf ook gewoon belachelijk gemaakt door Toivonen in te brengen, die zou toch naar het tweede teruggezet worden als hij niet zou vertrekken of niet zou bijtekenen?!

    Dadelijk naar De Kuip voor het duel tegen Kuban, hopelijk kunnen ze dezelfde passie en strijd als afgelopen zondag in de eerste helft nu 90 minuten laten zien! Las net dat de UEFA morgenochtend gaat loten wie er van de verliezers door mag nav de schorsing van Fenerbache, Mochten we dus niet doorgaan hebben we nog een kans van 1 op 30 om toch de poulefase te bereiken.

    Mwah. das toch knap: een kansloze nederlaag met kansen .. Op het moment dat PSV in de 1e minuten wel scoort krijg je al meteen een ander wedstrijdbeeld. Cocu heeft zichzelf totaal NIET belachelijk gemaakt. Die besefte gewoon dat alle middelen gelden om toch nog door te gaan. Bovendien maakt Cocu de regels niet bij PSV. Hij is enkel coach van het eerste. Dus als hij Toivonen in zijn groep heeft maakt ie er logischerwijs gebruik van. Cocu krijgt gewoon een groep spelers tot zn beschikking en daar moet ie het mee doen. Hij heeft mi niets te zeggen over contracten of terugzetten oid. Lijkt me meer voor Brands als TD.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schei toch uit man, gewoon een kansloze nederlaag! Dan maakt het niet uit dat je 1 of 2 grote kansen hebt gehad, Milan had er 4, 5 meer. Ook Bakkali had niks toe kunnen voegen gisteren, daar had Milan gewoon 2 man op gezet. Cocu heeft zichzelf ook gewoon belachelijk gemaakt door Toivonen in te brengen, die zou toch naar het tweede teruggezet worden als hij niet zou vertrekken of niet zou bijtekenen?!

    Dadelijk naar De Kuip voor het duel tegen Kuban, hopelijk kunnen ze dezelfde passie en strijd als afgelopen zondag in de eerste helft nu 90 minuten laten zien! Las net dat de UEFA morgenochtend gaat loten wie er van de verliezers door mag nav de schorsing van Fenerbache, Mochten we dus niet doorgaan hebben we nog een kans van 1 op 30 om toch de poulefase te bereiken.
    Normaal doen, jezelf eerst goed inlezen alvorens wat te roepen en begrijpend lezen (het volgende is namelijk al een keer hier gepost) is nogal lastig merk ik, dus nog 1 keer: (ik zal het dikgedrukt doen)
    Mbt Toivonen: hij zou worden teruggezet wanneer hij na de transferdeadline niet zou hebben bijgetekend en/of niet verkocht zou zijn.
    (of dit ook gebeurd is een tweede, maar zo heeft men het gezegd)
    Zie: http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/t...oven-1.3894522

    Wat Jordy zegt sluit ik me bij aan; over 2 duels heeft PSV Milan het soms behoorlijk lastig gemaakt.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat Jordy zegt sluit ik me bij aan; over 2 duels heeft PSV Milan het soms behoorlijk lastig gemaakt.
    Klopt, maar ik denk dat ze thuis hadden moeten winnen om een redelijke kans te hebben om te overleven. Nu kon Milan het favoriete spelletje spelen: inzakken, PSV de ruimte ontnemen, ruimte scheppen voor de eigen aanvallers, en er dan snel uitkomen. Verdedigend is Milan wel degelijk kwetsbaar, vooral als de centrale verdedigers een grote ruimte moeten bespelen, maar dat was nu niet aan de orde.

    Hoe iemand op het idee komt dat Cocu zich belachelijk heeft gemaakt, is me een raadsel; Hij kan er die bal van Wijnaldum natuurlijk ook niet zelf inschieten en verder heeft hij gewoon de juiste beslissingen genomen, hij moest proberen om iets te forceren.

    Ik hoop dat PSV de Euro League dit jaar serieuzer neemt, de tegenstanders zullen van minder niveau zijn en met dit elftal moet je toch een eind kunnen komen.

    Aan alle Feyenoordsupporters: Succes.

  19. #194

    Standaard

    Ajax
    AC Milan
    FC Barcelona
    Celtic

    Een redelijk sterke poule

  20. #195

    Standaard

    Weer niet erg veel geluk voor Ajax. Ik denk wel dat je Milan beter in de groepsfase kunt hebben dan in een heen-en-terug duel (zoals PSV)
    Barcelona is natuurlijk buiten categorie, Celtic een attractieve tegenstander.

  21. #196
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Appeltje eitje...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Appeltje eitje...
    En dat zegt ie nuchter?

  23. #198
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind Ajax sowieso niet sterk genoeg om ver te komen in het toernooi. Oké met een wat gunstigere loting hadden ze wellicht, heel misschien, de winter overleefd, maar dan was het daarna toch snel klaar geweest! Nu krijgen ze fantastische wedstrijden om te spelen, en voor mij om naar toe te gaan. Ze mogen sowieso 6 top wedstrijden spelen en met een beetje mazzel derde worden (wat ook al niet makkelijk zal zijn) en de kas wordt toch al flink gespekt, zoveel is duidelijk na de spijtige uitschakeling van PSV gisteren. Ze hoeven nu niks, de verwachtingen worden bijgesteld en al het andere is meegenomen. Frappant is wel dat de wedstrijden tegen AC Milan nu onvermijdelijk worden vergeleken met die van PSV!


    Kortom: Feest voor de voetballiefhebbers...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Frappant is wel dat de wedstrijden tegen AC Milan nu onvermijdelijk worden vergeleken met die van PSV!

    .

    Dat ligt natuurlijk voor de hand. Zoals ik al zei denk ik dat je Milan beter in de groepsfase kunt hebben, en ook denk ik dat Ajax toch echt iets verder is dan PSV. Normaal gesproken speel je wel voor plaats drie in deze groep, we moeten realistisch blijven.
    Ik denk dat ze bij Ajax Barcelona trouwens leuker vinden dan steeds weer Real. Je hebt geen schijn van een kans, maar wie wil nu niet eens spelen tegen Messi, Xavi, Iniesta ...

  25. #200

    Standaard

    Even leek Feyenoord het klusje te gaan klaren, maar het ontbreekt gewoon echt aan kwaliteit in deze ploeg. Immers maakt zijn kansen niet en achterin is het echt belabberd. De Russen loeren op een halve kans en scoren daar 2 keer uit. Erg jammer, maar het lijkt alsof dit Feyenoord op dit moment simpelweg niet beter kan.

Pagina 8 van 38 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •