Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 77 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Olympus has fallen

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Zojuist even de BE/NL Blu-ray vergeleken met de amerikaanse, enkele scenes vergeleken, het is echt erg, detail is veel minder door de lage bitrate (minder dan de helft van de US versie), maar vooral en dit is het grootste probleem, de DFW film is enorm over belicht, het origineel is veel beter en door de overbelichting komt de lage bitrate nog beter naar voor. Echt jammer dat je 13 euro moet betalen voor zo een mislukt product.

    Het erge is, tot nu toe hield ik er nooit rekening mee waardoor ongeveer 150 van mijn 500 blurays van lokale film maatschappijen komen, niet alle uitgaven zullen zo slecht zijn als deze, en A-Film lijkt me wel redelijk goed te zijn, maar vindt het toch heel jammer.
    Maar dan heb ik bijvoorbeeld Lord Of The Rings alle 3 de losse delen ook van A-film maar daar is toch niets mis mee ? Ik bedoel, daar is toch geen uitgave van van een andere uitgever ?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Maar dan heb ik bijvoorbeeld Lord Of The Rings alle 3 de losse delen ook van A-film maar daar is toch niets mis mee ? Ik bedoel, daar is toch geen uitgave van van een andere uitgever ?
    Kun je niet als voorbeeld gebruiken, ongeacht welke uitgever zijn dat wereldwijd dezelfde discs op de subs na.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •