Pagina 145 van 487 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195245 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.601 tot 3.625 van 12153 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Blijkbaar sabotage , maar of het waar is.
    Volgens geruchten zou xbox dezelfde problemen krijgen.
    Er zijn idd geruchten dat er wat medewerkers van de Foxconn fabrieken e.e.a. zouden hebben gesaboteerd, maar zie mijn post hierboven. Het percentage niet functionerende apparaten is echt niet hoog. Sony hield zelf rekening met 0,4% (4000 op de 1.000.000) van de verkochte consoles dat die defect zouden zijn en daar zitten ze bij lange na niet aan schijnbaar. Het zijn alleen de mensen die een defecte PS4 hebben die het hardst schreeuwen. Degene die lekker aan het gamen zijn hoor je niet. Allemaal overtrokken naar mijn mening. Bij de Xbox One zal het niet anders zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #3602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Blijkbaar verdienen ze toch 100 dollar per verkochte ps4, dat is beter volgens mij dan met de ps3 .
    Maar ben daar niet zeker over.
    Verwacht er iig veel van heb tot nu toe alleen battlefield 4 gekocht op ps3 om m dan voor 10 naar ps4 te krijgen, killzone ga ik van de week ook nog bestellen.
    Ze draaien geen winst. Die 100 dollar marge is voor arbeid en vervoerskosten etc. De console zou 300 dollar kosten om te maken, maar dan ben je er nog niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Blijkbaar sabotage , maar of het waar is.
    Volgens geruchten zou xbox dezelfde problemen krijgen.
    De kans dat het de 29e ook hier gaat gebeuren is groot,geloof maar dat er flink wat druk op de productie licht.
    Ik zou echt flippen als ik het mee zou maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-11-2013 om 13:33

  4. #3604
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iig niet bij de X-box One eind november, want dan komt die nog niet (hier)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #3605

    Standaard

    Sony en Microsoft willen zo snel mogelijk hun console op de markt brengen,kost wat kost.

    Bij het Amsterdamse Guerrilla gemes[Killzone SF] is er de laatste maanden veel stress geweest,zij kregen in Feb[2013] pas te horen dat hun game in November verkrijgbaar moest zijn.

    Er zal de 29e nergens een PS4 te koop zijn,Ik heb dat met een nieuwe console nog nooit mee gemaakt.

    Sony is gewoon te laat begonnen met hun productie,en legt veel druk bij hun game ontwikkelaars.Zij wilden bijna het spel DriveClub uitbrengen die gewoon ver van af is.

    Het gerucht gaat ook dat de PS4 geen 3D ondersteuning heeft,vind ik best raar.

    Ben benieuwd hoe de XboxOne launch verloopt in de rest van de wereld.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-11-2013 om 10:01

  6. #3606

    Standaard

    Ben momenteel helemaal into de nieuwe Phoenix Wright game. Het is weer genieten. In 3D ziet alles er nog mooier uit en de dialogen, twists, karakter en humor is weer als vanouds. De OBJECTIONs vliegen weer in het rond in de hitte van de strijd. Heerlijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #3607

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik de exclusieve launge games van de PS4 kwa reviews vies vind tegenvallen.
    Knack is amper de moeite waard.[action-platformer] en Killzone SF is niet niets meer dan een gewoon shootertje.

    Nou zijn reviews maar reviews,maar ik heb flink wat van Killzone op youtube gezien,en dan zie ik dat Killzone SF wel een heel veilig shootertje is geworden.
    Ook al is Killzone een launge game,hij had gewoon super moeten zijn.

    Natuurlijk zou ik het zelf moeten spelen,maar ik heb genoeg shooter kennis zodat ik zie dat dit maar te gewoontjes is.
    Het is niet slecht,maar ik verwachte toch wel wat meer van het spel.Wel is het visueel gewoon goed,maar ik zie gewoon geen spanningsopbouw.

    Killzone Shadow Fall staat bij Metacritic op 73 en ik denk dat Sony en Guerrilla een ander getal voor ogen hadden.

    Toch zullen mensen blij zijn met Killzone,je hebt toch de eerste FPS op een nieuwe console.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-11-2013 om 13:49

  8. #3608

    Standaard

    Vanavond lekker Need for Speed Rivals ophalen bij de MM.[PC/X360/PS3/PS4/XOne]

    Ik ben nooit een groot liefhebber van de serie geweest omdat ik het gewoon een matige arcade-racer vond,en dat komt gewoon omdat het werd gemaakt door een mindere ontwikkelaar[EA Canada/Blackbox]
    De eerste Need for Speed die ik echt tof vind is,Need for Speed Hot Pursuit[2010] gemaakt door Criterion Games,deze top studio is bekend van de geweldige Burnout[arcade-racer] serie.[Burnout Takedown wat een meesterlijk spel was dat]
    Gelukkig hebben zij ook nog Most Wanted gebracht en hebben zij nu met het Zweedse Ghost Games Rivals gemaakt.

    Persoonlijk vind ik de Need for Speed games van Criterion dan ook een beetje Burnout games,dat zie je gewoon terug in de gameplay.
    Ben dan ook erg benieuwd of Rivals net zo tof is als Most Wanted en Hot Pursuit.

    Hoop dat er weer een toffe soundtrack zit in deze arcade-racer.[PC versie]
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-11-2013 om 14:06

  9. #3609

    Standaard

    Ben er ook wel benieuwd naar ja (Rivals), alleen de laatste jaren speel ik nauwelijk racegames meer eigenlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #3610

    Standaard

    Heb net Need for Speed Rivals[PC] gehaald bij de MM,maar kan de game op Origin pas om 12uur spelen.
    Normaal is dat niet raar maar in de VS heeft EA de game al online vanaf 19 Nov.
    Het nadeel van PC gaming is dat je bij EA-Origin,echt tot de release moet wachten.

    Fuckzooi.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-11-2013 om 19:03

  11. #3611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ben er ook wel benieuwd naar ja (Rivals), alleen de laatste jaren speel ik nauwelijk racegames meer eigenlijk...
    Zeker een aanrader.
    Je speelt net als de laatste Most Wanted op een grote kaart,en je speelt nu niet alleen als racer maar ook als Politie.
    Het spel ziet er visueel erg sterk uit[Frostbite 3engine],en de besturing voelt lekker strak aan.

    Op Metacritic klaagt men dat de PC versie op 30 FPS loopt,maar ik heb er niet echt een probleem mee.
    Wel zal deze Rivals het beste tot zijn recht komen op de nieuwe consoles of PC.

    Over de soundtrack ben ik nog niet uit.
    Zorg wel da je online bent want dit is singelplayer/multiplayer in een.

    Deze game heeft net wat meer om het lijf dan de laatste Most Wanted.
    Je kan in deze trouwens ook weer wat pimpen.

    Mensen die veel plezier hebben gehad aan Most Wanted,Hot Pursuit en Forza Horizon,moeten deze zeker checken.

    Need for Speed Rivals is nu uit voor de PC/PS4/XOne/X360/PS3
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-11-2013 om 11:23

  12. #3612

    Standaard

    30 fps speelt voor snelle games gewoonweg niet lekker vind ik. Is meteen ook de reden dat ik maar niet kan wennen aan BF3 op de Xbox360 of andere games die op die lage framerate draaien...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #3613

    Standaard

    De reviews van de exclusieve XboxOne titels zijn binnen.

    Metacritic:
    -Forza 5[82]
    -Dead Rising 3 [78]
    -Ryse [60]
    Net als bij de PS4 vallen de exclusieve titels in reviews wat tegen.Persoonlijk lijkt mij een Forza5 en Dead Rising wel vet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-11-2013 om 12:03

  14. #3614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    30 fps speelt voor snelle games gewoonweg niet lekker vind ik. Is meteen ook de reden dat ik maar niet kan wennen aan BF3 op de Xbox360 of andere games die op die lage framerate draaien...
    Tja,ik heb er vrede mee als de ontwikkelaar er voor kiest.

    Wat ik wel raar vind is dat de Singelplayer van Killzone SF 30 FPS is en de multiplayer wel 60.

    Ik moet zowiezo wennen aan Battlefield,het is me net allemaal te traag in gameplay.
    Ik ben toch meer van de Quake,Unreal en Wolfenstein,wat dat betreft zal ik blij zijn met het snelle Titanfall.
    Van Call of Duty vond ik alleen Modern Warfare 1 leuk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-11-2013 om 12:22

  15. #3615

    Standaard

    Ben nu een dag bezig met Need for Speed Rivals en dit is voor mij toch wel de beste uit de serie,het is Most Wanted en Hot Pursuit in een game.
    Waar de besturing vaak zweverig aanvoelt bij een arcade-racer is het hier gewoon lekker strak op de weg,en je hebt gadgets om het racers moeilijk te maken.
    Hel is gewoon online fun om een stuk of vier cop-cars achter je aan te hebben,en die te slim af zijn zodat jij je punten hebt.

    OK,hij loopt maar op 30FPS,maar met de fun zit het zeker goed.
    Persoonlijk denk ik dat EA gewoon geen betere versie op PC wilden hebben,en dat is triest maar het nekt de game bij mij net niet.
    De nieuwe consoles moeten schitteren,en dan kan je niet hebben dat dit soort game mooier en beter is op PC.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-11-2013 om 11:55

  16. #3616

    Standaard

    Je bedoelt gadgets?

    Ik zal em eens een kans gunnen als ie in de grabbelbak ligt. Want NFS titels worden binnen een paar maanden tot budgettitel gebombardeerd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #3617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je bedoelt gadgets?

    Ik zal em eens een kans gunnen als ie in de grabbelbak ligt. Want NFS titels worden binnen een paar maanden tot budgettitel gebombardeerd...
    Gadgets ja

    De titels van EA liggen snel voor een mooie prijs in de winkel,maar dat zal nu even anders zijn.
    -Nieuwe console,dus de komende maanden komt er weinig uit.
    -De XboxOne komt hier ergens Q1-2014 dus bij Need for Speed,Battlefield en Fifa zal de adem wel wat langer zijn.

    Het nadeel van wachten in de grabbelbak is dat als je dan online gaat er weinig meer te doen is[Rivals leunt te erg op het online zijn]

    Veel succes met de grabbelbak.

    Vandaag is het de geboorte van XboxOne,maar niet hier.

    UPDATE
    Het heeft weinig zin om met de auto naar Duitsland te rijden,bij de meeste winkels alleen pre-orders.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-11-2013 om 12:27

  18. #3618

    Standaard

    Forza 5 ziet er werkelijk fantastisch uit en als ik al een racegame speel, dan liever een realistische game, dus zou ik eerder daarvoor kiezen. Maar goed, zoals al duidelijk was is de XO hier nog niet uit en twijfel ik sowieso over de aanschaf van die speelmachine... Ik wacht lekker af terwijl ik nog wat games speel op de huidige Xdoos. Ik vermaak me prima in elk geval. Misschien maar eens Forza 4 ergens vandaan plukken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #3619

    Standaard

    Heb de nieuwe Zelda binnen erg leuk weer... en verslavend.

    Zelda a link between worlds

    naamloos.jpg
    Laatst aangepast door Driekus : 23-11-2013 om 16:04 Reden: foto was weg

  20. #3620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Forza 5 ziet er werkelijk fantastisch uit en als ik al een racegame speel, dan liever een realistische game, dus zou ik eerder daarvoor kiezen. Maar goed, zoals al duidelijk was is de XO hier nog niet uit en twijfel ik sowieso over de aanschaf van die speelmachine... Ik wacht lekker af terwijl ik nog wat games speel op de huidige Xdoos. Ik vermaak me prima in elk geval. Misschien maar eens Forza 4 ergens vandaan plukken...
    Ik ben ook voor de Forza en GT,maar een leuke fun racer gaat er wel in op zij tijd.
    Wel vind ik dat ze nu met GT6 de plank mis slaan,GT liet altijd zijn wat een nieuwe Sony console kan.
    Forza vind ik kwa game verder dan GT,maar niet als het om de physics gaat.

    Het was toch super geweest als GT6 voor de PS4 launch gemaakt was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-11-2013 om 15:21

  21. #3621

    Standaard

    Heb er inmiddels een uurtje of 9 Xbox One opzitten en oh oh oh wat is het gaaf dat Next-Gen

    ik heb Dead Rising 3 als eerste gespeeld, next-gen zombies slachten, toffe graphics, vet geluid.......geen verdere uitleg nodig

    toen Fifa 14 gedownload die ik gratis bij m'n Day One Edition kreeg, ik heb de Ps3 versie gespeeld en die vond ik tof, maar dit is echt vele malen toffer en beter, grafisch ook natuurlijk maar vooral qua gameplay! De Ignite engine is geweldig! Dit is absoluut mijn favoriete versie van Fifa14 tot nu toe!

    en ik heb ook Forza 5 nog maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen, komt morgen


    over de console zelf, de interface vind ik erg goed, snel en vloeiend werken. Wat ik erg tof vind is dat je je game op pauze zet, op de homeknop drukt, naar het menu gaat en gewoon ff iets van een demo of app downloaden of je instellingen veranderen van het systeem zonder dat je eerst het spel af moet sluiten, je klikt gewoon op de game die je aan het spelen was en hij gaat precies verder op t punt waar je gestopt was zonder laden of wat dan ook! Mischien een klein dingetje maar ik vind dat wel erg fijn! Ik irriteerde me altijd enorm als ik bijvoorbeeld verschillende geluidsinstellingen wou proberen en dan telkens die hele game opnieuw moest opstarten.......

    de controller is ook ge-wel-dig! Ik was altijd al groot fan van de Xbox 360 controller, maar dit is gewoon nog beter......wow

    ik ben ook heel erg benieuwd naar de Dualshock 4, maar das nog ff een weekje wachten voordat ik die in mn handjes heb
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #3622

    Standaard

    Voor mensen die naast hun console ook op de PC gamen,dit weekeind is het spel Rage gratis te spelen via Steam.
    Rage is een shooter van Id software[Doom,Quake,Wolfenstein] en is voorzien van een vette singelplayer en een vette co-op.

    Rage en de Crysis serie,zijn shooters die op mij de meeste indruk hebben gemaakt de laatste jaren.

  23. #3623

    Standaard

    mooi!! m'n ps4 is in huis!
    Meegenomen uit amerika.
    Zometeen eens even kijken of het iets is.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #3624

    Standaard

    Arkham Origins is echt een gaaf spel. Het verhaal is tot nu toe mijn favoriet van de reeks..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #3625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor mensen die naast hun console ook op de PC gamen,dit weekeind is het spel Rage gratis te spelen via Steam.
    Rage is een shooter van Id software[Doom,Quake,Wolfenstein] en is voorzien van een vette singelplayer en een vette co-op.

    Rage en de Crysis serie,zijn shooters die op mij de meeste indruk hebben gemaakt de laatste jaren.
    Rage is inderdaad erg sterk en draait superlekker. Ook op mindere configuraties.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 145 van 487 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195245 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •