Bol.com heeft volgens mij nog nooit een direct antwoord gegeven op een vraag. Je krijgt altijd een standaard antwoord waarin ze niet of maar deels ingaan op de vraag. Erg frustrerend.
Bol.com heeft volgens mij nog nooit een direct antwoord gegeven op een vraag. Je krijgt altijd een standaard antwoord waarin ze niet of maar deels ingaan op de vraag. Erg frustrerend.
En als je hen belt dan zien ze het probleem wel, maar hebben ze spijtig genoeg niet de "machtiging" om er iets aan te veranderen. Dat moet naar tweede lijn of zo...
Als alles goed gaat bij Bol.com is het leuk, vanaf dat er iets mis loopt moet je net zoals bij zovele grote bedrijven er zelf meerdere keren achteraan zitten... behalve dan bij Amazon.
Stel je vraag in het vervolg direct bij het product, deze vragen worden namelijk beantwoord door medewerkers zelf en kan er meteen actie worden ondernomen. Als je de klantenservice belt of mailt kom je inderdaad en helaas bij een standaard klantenservice uit die veel vragen/antwoorden niet weten en vervolgens nog naar "ons" moeten doorzetten.
Vragen bij producten worden binnen 48uur beantwoord en de evt. content kan direct worden aangepast.
Veel producten worden door leveranciers automatisch ingeladen en helaas zien we niet alles in z'n grote winkel
Mocht je vragen hebben dan kan je mij altijd PM'en en zal ik met een passend antwoord komen mocht ik het weten. Helaas geef ik niet meer publiekelijk antwoord omdat de meeste hier op het forum toch altijd alles beter weten. Daardoor worden antwoorden in twijfel getrokken en is het toch nooit waar (ondanks dat ze er niet werken) en weten ze het dan toch beter...
Via PM zal ik altijd antwoorden!
Laatst aangepast door theregiment : 25-11-2013 om 19:44
kreeg net een telefoontje van de klantenservice over de verzendkosten.
Medewerkster zei (voor zover ik haar kon verstaan, met alle respect maar nederlandse les heeft ze in ieder geval niet gehad) dat ze het ook stom vond dat je geen gratis verzenden krijgt bij 19,99.
Tja...ik denk dat de meeste dat wel vinden, dus waarom doen ze er dan niets aan?
i am possessed by all that is evil
the dead of your god, i demand
i spit at the virgin you worship
and sit at lord Satan's left hand
Ik merk dat de kreet 'vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis' ook met een korreltje zout genomen moet worden.
19,99€ is geen 20€. Het is dus normaal dat je vervoerkosten moet betalen. Nemen we nu een andere voorbeeld. Als je met 1cent boven de grens van de 22€ komt bij import dan moet je ook douanekosten betalen. Het is misschien niet eerlijk. Maar als je niet tevreden zijt met de voorwaarden dan moet je bij Bol niet kopen en moet je ook niets importeren. Amazon doet dat wel. Geweldig voor de klant maar ze zijn ook niet verplicht om dat te doen. Het is hun eigen beslissing. De webshop is vrij om te doen wat bij wilt.
Wil ik iets kopen bij Bol en heb voor een bedrag juist onder de 20€, dan ga ik ergens anders kopen of ga ik wachten met het kopen.
Of gewoon de artikelen die 19.99 euro zijn ...20.- euro van maken he
simple maar effectief
Door van producten €19,99, €20 te maken hef je dat psychologische gedoe op. Wat beter zou zijn, zou zijn als je tussen de 19,02 en de €20 gewoon €20 zou betalen inclusief de verzending.
Dan ben ik bij iets van €19,95, wat dus €21,94 met verzending wordt, net iets minder geneigd om er een deodorant bus er bij te gooien zodat ik uit kom op ~€21 waardoor ik wel gratis verzending heb, maar bol.com zelf veel meer kwijt is omdat het pakketje niet meer door de brievenbus past.
Of je besteld twee dingen en annuleert er later één.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
En als het andersom is?
Bijvoorbeeld je zit 1 eurocent onder het importbedrag waarover je kosten gaat betalen, en de douane heft toch de belasting. Dat vind je dan ook goed? Want dat scheelt ook toch maar 1 eurocent. Of geldt dan ook opeens dat je je strikt aan de bedragen wilt houden?
Vooraf is heel, heel duidelijk wat de voorwaarden zijn voor gratis verzenden. Dat die mevrouw je nog gebeld heeft voor zo'n duidelijk geval, daar mag je nog blij mee zijn .
Dan lijkt het weer duur voor de mensen. Waarom prijzen veel bedrijven dit soort prijzen op 19,99 i.p.v. 20. Omdat het dan goedkoper lijkt. Ik heb vroeger met de opleiding een vleugje commerciële economie gehad en daar werd dit effect zo uitgelegd.
Als ik zelf iets van € 19,99 zou hebben, zou ik in de goedkope dvd-bak kijken of er nog iets is van maximaal 5 euro. Dan geef ik die verzendkosten liever uit aan een extra dvd die interessant is.
Ja, die opleiding heb ik idd ook gehad maar ik denk dat het nog wel eens kan werken, maar dat de mensen tegenwoordig wel twee keer nadenken als ze naar de prijs kijken. Voor de crisis werd er lekker gespendeerd en lette mensen gedurende het jaar niet echt op, en dat werkten die prijs wel. Maar nu merk je steeds meer dat de mensen zich niet zomaar gek laten maken. Behalve rond de feestdagen, want dan gaat alles los.
Je betaalt bij bol.com slechts 1,95 (!) verzendkosten. Als ik in de auto stap en naar een winkelcentrum moet rijden, ben ik al een veelvoud van dat bedrag kwijt.Om over de tijd die het kost maar niet te spreken. Amazon UK, DE e.d. hanteren ook een grens waaronder verzendkosten in rekening gebracht worden, maar daar hoor je hier nooit iemand over of men koopt er iets bij (vaak iets wat men niet echt nodig heeft) om maar boven die grens te komen. En bij Amazon US ben je altijd (forse) verzendkosten kwijt.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Amazon UK is zeer soepel in het bepalen van de grens voor gratis verzenden. Officieel kom je alleen in aanmerking voor gratis verzenden bij besteding van GBP 25 of meer, maar vaak kun je al kiezen voor "free Super Saver Delivery" als het totaalbedrag ergens tussen de 20 en 25 pond ligt.
ik zeg ook niet dat ik de verzendkosten bij bol zo hoog vind, maar ik stelde de vraag aan de klantenservice naar aanleiding van de discussie die hier liep om dat bedrag te verlagen naar 19,99.
Maar uit het antwoord dat ik kreeg maak is dus op dat dat niet gaat gebeuren.
Plus het feit dat ze het wel heel vervelend voor mij vonden dat ik een artikel van 19,99 wil bestellen...
Das toch wel het mooiste antwoord wat ik ooit heb gehad van een klantenservice!
i am possessed by all that is evil
the dead of your god, i demand
i spit at the virgin you worship
and sit at lord Satan's left hand
Ik snap nog steeds niet dat je er moeite mee hebt. Nog niet zo lang geleden moest je altijd verzendkosten betalen. Dan moest je blij zijn met een maandelijkse code, waarmee je eenmalig iets zonder verzendkosten kon kopen.
Persoonlijk vind ik dat er ergens een grens moet getrokken worden. Die grens is nu eenmaal 20 euro. Als ze die verlagen naar 19,99 euro en je komt net daan 19,98 euro, moet er dan ook uitzondering gemaakt worden?