DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Vermoed het, verschil in administratieve kosten zal denk 'k anders zijn in België 12 €
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Ik heb ooit eens een uitleg gehad van onze postbode dat ongeacht welk bedrag ze moeten innen bij de douane er ong. 10 à 12 euro administratiekosten bij komen kijken. Dus als je € 20 bijbetaalt, dan is er € 12 voor bPost en € 8 voor de douane (want bPost doet de administratie).
"Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."
Ik krijg nu opeens de optie om de prijzen op de packing slip te verbergen. Gebruik de amazon app en daar heeft ie dat aan bij het afrekenen. Zou het dan eindelijk mogelijk zijn om weer eens te importeren via amazon zonder zich druk te maken over importkosten?
Is dat niet gewoon een gift optie? Ik denk ook dat de douane er zeer rap achter is als dat te vaak gaat gebeuren.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Het is wel op dezelfde pagina als de gift opties ... maar heb het nooit eerder gezien.
Dit is enkel van toepassing op de bijgevoegde factuur. Op het verzendabel moet altijd de waarde en aard van de goederen staan, dat is verplicht.
Volgens mij is de actie voorbij, want ik zag vanmorgen diverse titels staan op de Blu-ray Deals-pagina op Blu-ray.com, maar die zijn nu verdwenen.
Jammer.
Het was blijkbaar een 1 aprilgrap. Volgens Blu-ray.com zijn al de bestellingen gecanceld.
Laatst aangepast door BASIL : 01-04-2014 om 17:27
Kunnen ze toch niet maken, zou ik niet leuk vinden als ik wat had besteld...
DVDPROFILER
Amazon zou nooit zo'n grap doen. Ik denk dat het van één van de medewerkers van Amazon komt. Ik ken er één die zijn C4 gaat krijgen.
Dat is wat er sommige op blu-ray.com ook denken.
Ze hadden die bestellingen nooit moeten annuleren. Ze hadden gewoon het verschil moeten aftrekken van de loon van die medewerker.
Gewoon die medewerker aanklagen met een claim van 10 Miljard wegens imagoschade .
UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226
De $1.00 titels waren oude WB blurays: had er 2 besteld naast een normaal geprijsde titel en zijn beiden gecancelled. Heb de 3e titel nu maar zelf cancelled uit nijd!
Vandaag Burn Notice Complete collection binnengekregen, de Box was sealed, waar de doosjes aan de binnenkant zagen er echt sleg uit, met name de zijkant dan, hier een fototje . Ik dus even contact opnemen met Amazon via de chat, of ze op de hoogte waren van dit probleem en ze vonden de foto inderdaad erg, ze zeiden gewoon dat ze het geld gingen terug storten en ik de box mocht houden.. Had er nog niet eens om gevraagd, maar goed opgelost, nu kan ik nieuwe doosjes van dat geld kopen.
DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:
Iemand ooit al eens z'n pakket van Amazon verstuurd geweest via IMEX? Tracking nummer begint met AMZ...... Je krijgt wel een tracking nummer maar je kan het nergens echt 'tracken'. Volgens vele reacties op internet is IMEX één van de slechtste couriers dus ik vrees al voor m'n pakket...
Straks om 22 uur documentaire over Amazon op BBC 2.
Ik vond het ook grappig met die dromes die de bestellingen thuis leveren. Dan zou je veel dromes zien vliegen boven ons kop.
Hoe is het tegenwoordig met het bestellen via amazon.com? Zat erover te denken om voor zo'n €35 incl porto de Dark Knight Trilogy Ltd. edition te bestellen, maar moet ik bij Blu-ray boxen bang zijn voor import cq. andere bijkomende kosten?
My DVD Collection: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=BatDan