Nog meer mensen die veel langer op pakjes wachten? Wacht al een maand op een pakje van secondspin uit de USA. Duurt normaal een week, hooguit 2 weken...
Nog meer mensen die veel langer op pakjes wachten? Wacht al een maand op een pakje van secondspin uit de USA. Duurt normaal een week, hooguit 2 weken...
Melzz: Dat wordt dokken dan!
En inderdaad.....18 euro bijbetalen! Erg vervelend want ik bleef netjes onder de 22 euro. Echter had de webshop het bedrag voordat een korting eraf ging op de doos en invoice geschreven. Ze hadden 35 dollar ipv 27 dollar geschreven....erg irritant.
Ik ga maar bezwaar indienen. Ik hoop dat het lukt want het bedrag dat ik uiteindelijk heb betaald is 20,50 in euro's.
Echter de waarde van de goederen is wel correct aangegeven...
Ze zijn weer eens een pakket 'kwijt'....zou afgeleverd moeten worden op het postkantoor (gekozen in mijn pakket)....ligt het daar dus niet...ik moet maar even contact met de afzender opnemen en deze een onderzoek laten starten....idioten.
Grappig. Postbode is langs geweest vandaag, maar ik was niet thuis. Hij heeft wel zo'n postnl briefje in de bus gedaan, maar alleen de datum ingevuld. Niet of er een tweede poging komt, of het bij de buren is, etc...
Hoop dat ie morgen nog eens langskomt.
**** me gently with a chainsaw.
even topic titel uitgebreid met de instantie douane: tijd goed gegaan maar nu opeens 3x bij moeten betalen en in alle 3 de gevallen hebben ze naar het totale bedrag (dus inclusief verzenden) gekeken terwijl het bedrag zonder de verzendkosten beneden de 22 euro is: in 1 geval is het bedrag van de items zelfs $24 !
idiote is dus dat de btw steeds rond de 6 euro (1 zelfs voor 5.25 euro, lachwekkend) is terwijl de inklaringskosten 13 euro bedragen.
wat ik dus vreemd vind is dat ze al die moeite doen voor slechts 6 euro en in mijn geval dus ook nog eens volledig onterecht; aardig wat papierwerk, je zou denken dat ze voor zo'n klein bedrag nog even goed kijken of het wel klopt.
wat een prutsers toch, zo moeilijk is het toch niet want bedragen staan duidelijk op label bij Amazon.com
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Het zijn de inklaringskosten die belangrijk zijn.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
PostNL is een commercieel bedrijf, dus daar wordt zeker winst op gemaakt, net als alle andere diensten van andere bedrijven. De btw zelf moeten zij immers afdragen aan de staat.
Je kunt inklaring ook zelf regelen, dan kost het minder. Maarja, iedereen hier neemt liever de gok en gaat dan zeuren als ze achteraf "gepakt" worden. Slordig natuurlijk dat er fouten gemaakt worden met innen, maar je krijgt dan wel je geld terug.
Deze discussie is overigens al tig keer gevoerd in het douanetopic: http://dvd.nl/forum/showthread.php?2...ghlight=Douane
Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2013 om 20:16
Je krijgt je geld teug maar dat kan weken duren plus je moet weer een hoop arbeid erin steken; nogmaals, de etiketten van Amazon.com zijn heel duidelijk dus het is mij een raadsel hoe ze dit kunnen missen; net weer pakketje opgehaald, $27.95 maar wel inklaring; heb gedurende Black Friday veel besteld bij Amazon.com maar wel allemaal bestellingen onder de $30; hoop nog niet binnen, dit kan dus leuk worden....
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Ik heb deze week nu al een paar keer brieven en kaarten in de bus gehad die een heel ander adres hadden. De bezorgers kunnen de drukte duidelijk niet aan. De 'Ik gooi het wel hier in de bus, dan ben ik er tenminste vanaf!' begrijp ik ook niet.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Dit is wel heel toevallig dat je dit nu vraagt. Ok....hier komtie (puntsgewijs):
- 30 augustus bijbetalen; 18,67
- 2 sept bezwaar ingediend
- 10 september brief ontvangen van PostNL
- Bezwaar is gegrond, geld terug kan 3-4 maanden duren
- 28 december (ja....december) kreeg ik 5,67 terug gestort (belastinggedeelte)
- Ik mis nog 13,-, ik besluit nog even te wachten
- Op 8 januari besluit ik te bellen,10 cent per minuut, ik heb 24 minuten(!!) aan de lijn gehangen
Conclusie: 13,- euro zijn administratiekosten. Tja....meneer, die kosten zijn nu eenmaal gemaakt en kunnen wij niet teruggeven. Echt schandalig, ik noem dit gewoon diefstal!! Ik ben echt pisnijdig. Ik vraag niet of ze administratiekosten maken!. PostNL geeft dit ook niet aan, je moet zelf bellen wat me dus nog eens 2,40 kost. Het duurt maanden voordat je slechts een gedeelte terug krijgt.
Echt heel bizar, er is gebleken dat ik ten onrechte heb moeten betalen, dat geeft PostNL toe maar teruggeven doen ze niet. Ja....slechts 5,67 van de 18,67. Op internet gezocht en op Radar etc zijn er meerdere klachten over.
Medewerker deed ook alsof ik de enige was die dit overkwam en dat er geen procedure voor is. Steeds werd ik in de wacht gezet en ging meneer "even navragen bij een collega".
Ik liep tegen een muur. Ik kan wel een klacht indienen bij een consumentenorganisatie maar ik schiet er waarschijnlijk niets mee op. Nog een leuke opmerking: ik moest maar navragen bij bedrijf waarvan het pakje afkomstig was, zij hadden immers het verkeerde (te hoge) bedrag op de doos gezet. Daar kan PostNL natuurlijk niets aan doen. Ze verschuilen zich, zijn slecht bereikbaar en traag met reageren.
Echt een heel slecht en vooral zeeeeeer klantonvriendelijk bedrijf. Moet je eens bellen als er een pakje kwijt is.....
Laatst aangepast door Melzz : 09-01-2014 om 13:24
inderdaad bizar verhaal; vind het ook idioot dat je 0900 nr moet bellen, email ed hebben ze nog nooit van gehoord zeker; in mijn brief staat dat ik zowel BTW als inklaringskosten terug krijg ; bij mij stond wel het juiste bedrag op de verpakking, dat is denk ik het verschil met jouw situatie.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
het is een tijd goed gegaan maar de laatste weken toch weer een aantal problemen met leveringen: 1x van Eureka (netjes opgelost door Eureka; 2e verzending -via DHL- binnen week binnen); 2x Zavvi.nl (refund gekregen) en nu 1x pakje van Yesasia, al ruim een maand onderweg......
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Had je via Zavvi niet liever vervangende exemplaren gehad?
Ik nu ook een probleem met Secondspin via amazon.com. Ze gaven een periode aan van 2 maanden levertijd (wat al raar is, want het gaat normaal veel sneller, ook vanuit de US) en een trackingcode die het niet doet in Nederland. Na meer dan 2 maanden wachten toch maar eens gemaild, melden ze doodleuk dat het pakje retour naar hun warehouse is gestuurd en dat ik een refund krijg van de $5.95 die het item kostte, plus een opmerking dat ik mijn adressen in amazon up to date moest houden om toekomstige leverproblemen te voorkomen. Over de $14.95 die ik nog aan verzendkosten betaalde zwegen ze.
Daar was ik niet heel blij mee, mijn shipping adres is al 8 jaar hetzelfde en ik heb 100-en pakjes via amazon besteld. Heb ze dat laten weten, en ze gaven aan dat ze ook dat shipping adres hebben gebruikt. Anyway, daarna een claim gedaan via amazon en ook de $14.95 netjes teruggekregen. Kan natuurlijk best dat postNL of selektvracht (het was een USPS-tracking code) het wel hebben geprobeerd af te leveren aan mijn deur maar dat het niet door de brievenbus paste ofzo, en dat ze geen bericht daarvan hebben achtergelaten, waarna het retour afzender ging. Ik verdenk Secondspin echter eerder ervan dat ze het adres niet juist hebben weergegeven, aangezien de (overigens doorgaans positieve) feedback daar af en toe melding van maakt, van foute aflevering door labeling errors.
was ik ook verbaasd over: moest formulier invullen en kreeg al snel bericht dat ik een refund kreeg; ging niet om speciale titels dus heb het maar zo gelaten maar zal volgende keer specifiek aangeven dat ik geen refund wil maar dat ze een vervangend exemplaar moeten opsturen
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic