Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    die focal dome in het wit zijn denk ik alle broek dragende partijen tevreden me

    bij die set moet ik dan ook nog een recieven aanschaffen neem ik aan?

    en neem aan een set met alleen 2 speakers en een sub vloeken in de kerk is?

  2. #27

    Standaard

    die focal dome in het wit zijn denk ik alle broek dragende partijen tevreden me
    Dat is een begin.

    bij die set moet ik dan ook nog een recieven aanschaffen neem ik aan?
    Een receiver moet je er alleen bij nemen als je er ook geluid uit wilt krijgen en
    ze niet alleen voor de sier op de kast of aan de muur hangt, anders is het echt zonde
    van de centen.

    en neem aan een set met alleen 2 speakers en een sub vloeken in de kerk is?
    Welnee, geef die andere broek gewoon der zin, en over een maand zit je met je dingetje in
    je hand voor het scherm en ligt de ander op bed met "hoofdpijn".

    Je kan ook 2 stippen op de muur naast de TV schilderen, het geluid van de TV gebruiken en dan net doen
    of je naar surround zit te luisteren als je ook nog een paar stipjes schildert op de muur tegenover de TV, als
    je heel mooie stippen maakt, dan is het high-end.

    Tuurlijk kan je een 2 speaker systeem nemen, dat zien heel veel van die ...... in de damesbladen waar
    Bose het voor het zeggen heeft, vraag de eerste de beste rok naar een speaker merk en de trut roept Bose.
    Het merk van zo min mogelijk speakers en zo duur mogelijk en zo kleine mogelijk en zo vrouw vriendelijk
    mogelijk.

    Kom wees een vent, als je van films wilt genieten, doe het dan in 5.1 , zo'n 2.1 systeem is voor luie
    mensen die te beroerd zijn om een paar kabeltjes netjes weg te werken.... of gewoon niet veel
    om film geluid geven, maar ik herinner me nog vaag dat je wat goeds wilde......

    Of moeten er nu meer schoenen en jurken komen.....

    http://www.focal.com/en/dome/347-d%C...053690100.html

    Sorry.... maar ik heb dan ook geen spelden aan de muur hangen.

    Je kan eventueel gaan voor een 3.1 systeem, dan heb je tenminste nog de spraak duidelijk uit een
    center en nog iets van een beetje surround beleving, je schijnt de dome satelliet ook los te kunnen
    kopen, vind het zelf al een beetje vreemd waarom ze geen 3.1 systeem aanbieden, of voorstellen.

    Komt misschien een beetje sarcastisch over allemaal hierboven..... maar ik ben dan wel een
    echte liefhebber van goed filmgeluid, en niet alleen films, ook mijn series mogen best dat beetje
    extra genieten hebben...... en geloof me ik heb niet alleen een uitgebreide verzameling films,
    maar op het gebied van series heb ik ook vele duizenden uren kijk en luister plezier.

    Neem wat goeds, dat kan ook met compact, maar neem dan ook het echte werk, je hebt al water
    bij de wijn gedaan van full size naar zo kleine mogelijk, zou me toch knap 5.1 surround echt niet
    door de neus laten boren...... jij water bij de wijn..... zij water bij de wijn.

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    5.1 - 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1- 5.1 - 5.1 - 5.1 - 5.1

    Maar ja, ik heb het niet voor het zeggen, denk dat het wel
    een 2.1 gaat worden met een hoop schoenen en jurken

    Ach...... heb je het een maand later toch allemaal in de hand
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 02-07-2014 om 01:38 Reden: tikvout
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Hahahaha youre à funny Guy Tommy

    je heb gelijk zoek wel ff iemand op die alles mooi ken weg werken struikelt ze ook niet met het stofzuigen

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    Hahahaha youre à funny Guy Tommy

    je heb gelijk zoek wel ff iemand op die alles mooi ken weg werken struikelt ze ook niet met het stofzuigen
    Fijn, je/jullie hebt/hebben gevoel voor humor

    Ja, neem iemand met verstand van zaken om je kabeltjes netjes weg te werken, en neem een mooi speakerkabeltje,
    zonder merk is goed, koper is immers koper, maar als je 2.5mm2 neemt dan kun je er eventueel later ook nog iets
    zwaardere speakers op aansluiten, en bij 2,5mm2kun je mooi wegwerken en niet gelijk bang te zijn dat de kabels
    te lang worden.

    Kost je ook de kop niet:

    http://www.allekabels.nl/luidspreker...abel-25mm.html


    Heb zelf 4mm2, maar heb dan een zware receiver en grote speakers, met de voorgestelde
    maat van 2x2,5mm2 zit je helemaal goed, ga niet dunner, is voor de centjes niet nodig
    en koop geen merkkabel, het koper verandert niet door een merk, al is er natuurlijk wel
    verschil in afwerking van bijvoorbeeld de buitenmantel..... maar die zie je toch niet als je
    je kabels zoveel mogelijk uit het zicht legt/laat leggen.

    Heb zelf ook een zeer goede, maar merkloze kabel..... scheelt toch zeker een jurk en een
    paar schoenen

    Je neemt een beetje en je geeft een beetje, zo kan je door slim inkopen
    ook nog wat verdienen.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Zonder gevoel voor humor kom je zo moeilijk de dag door vind ik

    Ja zag op internet dat ze bij Acoustique Beeld en GeluidIn Enschede de speakers verkopen dus denk dat ik daar morgen even heen rij om te beluisteren

    Iemand hier met ervaring met deze zaak ?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    Zonder gevoel voor humor kom je zo moeilijk de dag door vind ik

    Ja zag op internet dat ze bij Acoustique Beeld en GeluidIn Enschede de speakers verkopen dus denk dat ik daar morgen even heen rij om te beluisteren

    Iemand hier met ervaring met deze zaak ?
    Ken de winkel niet..... kijk uit ze hebben ook Bose, zetten ze heel hard en dan zeggen ze;

    Dat klinkt goed hé mevrouwtje? (uitkijken dus )

    Ze verkopen daar ook KEF, als ze deze hebben, ook even naar luisteren:



    Zag ze kortgeleden nog bij de MM Cruqius voor weinig staan, was een demo setje.

    http://www.kieskeurig.nl/surround_se...caties/1339715

    Test review:

    http://www.whathifi.com/review/kef-e305


    Ze hebben daar ook Canton..... ook even beluisteren.

    Neem een CD mee die je goed kent, wel eentje met een beetje dynamiek en wat
    verschillende instrumenten, moet je toch onderling verschil kunnen horen.

    Probeer niet naar meer dan 5 verschillende sets te luisteren, dat is zo'n beetje het
    max dat je kan vergelijken, daarna wordt het een rommeltje in ons brein.

    Kef heeft meer surroundsets, weet enkel niet of dat ook in wit verkrijgbaar is.
    De Focal set is niet de goedkoopste, maar speakers gaan heel erg lang mee,
    mag het gerust wat meer kosten als het ook jouw smaak is, en wie weet wordt
    je verliefd op een heel andere set...

    Als het hard gezet wordt, dan klinkt alles al vrij snel wel aardig, trap daar niet
    in, ook bij normaal en laag volume klinkt een goede set ook goed, de slechten
    vallen dan door de mand.

    Heel goed dat je gaat luisteren
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Hoe was die winkel

    Hadden ze nog wat leuks staan en kon je er ook nog een beetje fatsoenlijk naar luisteren
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Nee helaas ze waren aan het verhuizen en gaan pas weer open eind augustus, gingen zich voornamelijk focussen op draadloze sets had de verkoper het over. Maar in nijverdaal zit ook een winkel die het verkoopt dus daar ff kijken

    neem aan dat draadloos nooit de zelfde kwaliteit levert als kabels ?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    Nee helaas ze waren aan het verhuizen en gaan pas weer open eind augustus, gingen zich voornamelijk focussen op draadloze sets had de verkoper het over. Maar in nijverdaal zit ook een winkel die het verkoopt dus daar ff kijken

    neem aan dat draadloos nooit de zelfde kwaliteit levert als kabels ?
    Jammer, een reis voor niets.

    Draadloos, zou ik nooit aan beginnen, het is storingsgevoelig en het geeft inderdaad nooit het signaal zoals je het over een kabeltje wel krijgt.

    Tevens is draadloos helemaal niet zo draadloos als heel veel mensen wel denken, ze vergeten dat die draadloze rommel nog
    altijd voeding nodig heeft, er moet dus een stopcontact in de buurt zitten, vanuit het stopcontact gaat er dan een voedingslijntje
    naar de speaker.

    Draadloos, kreet die eigenlijk kant nog wal raakt als het over speakers gaat, bezint eer gij begint.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    ja ah kom er zobizo paar keer wel in de week deel van mn wekelijkse plus minus 2500 km in de week wat ik maak

    ja dat klopt als alles draadloos moet wezen moeten ze komen met batterijen of accu in de speaker nou lijkt me ook niks
    we zullen zien hou jullie op de hoogte, als iemand nog wat leuks tegenkomt en je denkt nou dat past bij hem post het

    nu geniet ik nog wel in de bios zoals gister van transformers

  11. #36

    Standaard

    Ff een update heb tv gevonden het is de Samsung 55hu7500 geworden

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lefty Bekijk bericht
    Ff een update heb tv gevonden het is de Samsung 55hu7500 geworden
    Dat ie je maar lang en trouw mag dienen en je het beeld geeft dat je er van verwacht.


    Mooi 4K toestel TIP:

    ga wat Googlen met merk en type nummer en daarachter settings, dan vind je bijvoorbeeld een pagina als deze:

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue55h...1405083761.htm

    Veel plezier ermee.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •