Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 145 van 145 worden weergegeven.

Discussie: Aanschaf laptop

  1. #126

    Standaard

    Van de week maar de MacBook Pro bestellen


  2. #127

    Standaard

    neem dan een lenovo thinkpad serie, normaal formaat beeldscherm en goede resolutie met dank aan de quadro-kaarten

    street fighter 4 en de nieuwe wolfenstein draaien perfect

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    En die in de MacBook Pro zit is bijv. aller aardigst. Daarnaast zal Diablo III nou ook weer niet zoveel grafische rekenkracht nodig hebben...
    De MacBook Pro 13" is ruim 200 euro duurder dan een MacBook. Voor die 200 euro heb je:
    - Een processor die 130MHz sneller is
    - DDR 3 geheugen i.p.v. DDR 2
    - Display Port i.p.v. mini DVI
    - Firewire 800 i.p.v. 400
    - SD-slot
    - Refelecterend scherm i.p.v. mat

    Bottom line is dat de grafische chipset (Nvidia 9400M) in beide hetzelfde is, dus dat scheelt niet veel, behalve dan dat die in de MacBook Pro DDR3 geheugen heeft. Maar of dit in de praktijk ook daadwerkelijk veel sneller is.

    Je zult dus even moeten bekijken of het je die 200 euro meer waard is t.o.v. een MacBook. Ik ben er even van uitgegaan dat de harddisk in beide 160GB is en het geheugen 4GB (optie bij beide Macs).
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 25-08-2009 om 12:59 Reden: Bedrag klopte niet
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #129

    Standaard

    En het reflecterende scherm zou ik persoonlijk al geen voordeel willen noemen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En het reflecterende scherm zou ik persoonlijk al geen voordeel willen noemen.
    Ik heb ook een refelcteredn scherm op mijn HP lappie maar dat is alleen binnenshuis zonder direkte zoninval gunstig. Zodra je buiten bent moet je de helderheid behoorlijk opschroeven wil je goed kunnen kijken en dat is natuurlijk funest voor de batterijduur.

    Dus even nadenken hoeveel je ermee buiten of op batterijen gaat werken en dan pas beslissen.

  6. #131

    Standaard

    Exact, helemaal met je eens. Mijn voorkeur gaat dan ook in alle gevallen uit naar een mat scherm. Die reflecterende schermen, dat is toch puur cosmetisch?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #132

    Standaard

    Gelukkig schijnt in Nederland de zon niet vaak


  8. #133

    Standaard

    Ik heb een tijdje geleden de Acer Aspire 8930 gekocht. Ben er zeer tevreden van.

    -Blu-Ray reader ofcourse
    -Full HD scherm 18.4 inch.
    -True HD Dolby Home Theater 5.1 geluidsysteem
    -NVIDIA GeForce 9700M GT (kan ik al lekker mee gamen)
    -4G werkgeheugen
    -2 interne schijven van 250 GB

    Dit alles voor €999 !!!!!
    Ben er zeer blij mee! Kan zo goed als alles buiten fritten bakken


  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    -True HD Dolby Home Theater 5.1 geluidsysteem
    Dat is natuurlijk fysiek onmogelijk, maar verder mooi apparaatje hoor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #135

    Standaard

    Voor die prijs heb je een betere travelmate

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje geleden de Acer Aspire 8930 gekocht. Ben er zeer tevreden van.

    -Blu-Ray reader ofcourse
    -Full HD scherm 18.4 inch.
    -True HD Dolby Home Theater 5.1 geluidsysteem
    -NVIDIA GeForce 9700M GT (kan ik al lekker mee gamen)
    -4G werkgeheugen
    -2 interne schijven van 250 GB

    Dit alles voor €999 !!!!!
    Ben er zeer blij mee! Kan zo goed als alles buiten fritten bakken
    dat is nog amper een laptop te noemen.... weegt ook dik 4 kilo..
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk fysiek onmogelijk, maar verder mooi apparaatje hoor
    Bedankt ,ja ik weet het maar het is het gedacht hé


  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    dat is nog amper een laptop te noemen.... weegt ook dik 4 kilo..
    Ik neem hem toch met gemak overal mee...


  14. #139

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan kopen, hij zal niet gebruikt worden om te gamen etc. Alleen voor words, internet msn en om films op te kijken.
    Nu heb ik twee laptops gevonden die me wel aanspreken, maar heb geen idee of het goede zijn. De een is een Acer Aspire 5732Z 434G25Mn 260 gb voor 499 euro( ik heb nu ook een acer met windows vista en die bevalt niet zo goed vandaar dat ik een beetje twijfel) of een HP Pavilion DV6 1340ed 500 gb voor 799 euro. Beide met windows 7







    Welke is er beter? of zouden jullie kiezen?
    Alvast bedankt!
    Actions speak louder than words

  15. #140

    Standaard

    Qua merk heeft HP mijn voorkeur van de twee. Liever nog Toshiba, maar ja geen idee of daar iets van te vinden is :P. Ook qua specs is de HP beter, maar dat mag ook wel voor 300 euro meer... De Acer zal wel qua specs voldoen aan je eisen.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  16. #141

    Standaard

    Ik heb nu al een paar maand de Compaq 610, een makkelijk model. De beste games kunnen er niet op gespeeld worden en absoluut niet de snelste processor, maar ik ben er tevreden mee, ik game er eigenlijk niet op, alleen Word/excel etc en af en toe in bed een dvd kijken, en op internetten/chatten. Gaat er prima op. Nog steeds een van mijn beste aankopen ooit.

  17. #142

    Standaard

    Valt me toch tegen van zon groot merk als Lenovo.

    Vertrouwelijke verbindingen op laptops van Lenovo die werden geleverd met de SuperFish-malware aan boord, waren eenvoudig af te luisteren. Mogelijk kan dat zelfs nog steeds. De malware kaapt ssl-verkeer met een certificaat dat door iedereen kan worden gebruikt.
    Onlangs bleek dat Lenovo malware meelevert met sommige laptops; het gaat in ieder geval om de Lenovo Y50, Z40, Z50 en G50, evenals de Yoga 2 Pro. Het gaat in alle gevallen om consumentenlaptops

    http://tweakers.net/nieuws/101478/ht...e-malware.html

  18. #143

    Standaard

    Net de Microsoft Surface Pro 3 i7 gekocht. Ik ben normaal niet zo'n fan van tablet-pc's, maar deze zit wel goed in elkaar.

  19. #144

    Standaard

    Dit even in de gaten houden dan (als het inderdaad om ditzelfde model gaat)

    http://www.techzine.nl/nieuws/39282/...ververhit.html

  20. #145

    Standaard

    De Surface Pro 3 lijkt mij ook een super apparaat en ik lees er veel goede recensies en ervaringen over, hopelijk zet Microsoft dit voor met de Surface Pro 4 (en windows phones) en komen Windows apps ook beter van de grond.

    Is helaas wel prijzig en de accu is niet erg makkelijk of eigenlijk niet te vervangen
    Misschien dat de levensduur van de accu wel meevalt maar voor mij zou een laptop toch wel een jaar of 6 mee moeten gaan en bij mijn huidige Dell XPS15 heb ik de accu al na 3 jaar moeten vervangen.
    Zou ik op dit moment een laptop moeten kopen dan twijfel ik tussen de Surface Pro en de nieuwe Dell XPS13

    PS.
    Die oververhittings problemen van de Pro 3 zijn volgens mij door midden van firmwareupdates grotendeels verholpen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •