Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
Mijn Collectie
Aha, ik had het verkeerd begrepen, ik dacht aan 780p. Hebben we allebei gelijk .
Deze kan ik toch écht niet laten om te delen...
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
The monster is blue en full of errors.
Vanavond aflevering 2 gezien en hij was weer prachtig. Ik kijk nu met een andere blik naar de serie dan met de vorige seizoenen. Toen had ik mijn boeken Het spel der tronen nog niet gelezen. Inmiddels ben ik bijna uitgelezen. Opvallend is hoe de schrijvers van de tv-serie de boeken uit elkaar hebben gehaald en weer hebben samen gezet met veranderde verhaallijntjes die zelf op punt het geschreven verhaal verbeteren. Ook blijft de tv-serie daardoor verrassen.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Voor de liefhebber: veiling script seizoen 1: http://veiling.catawiki.nl/kavels/19...handtekeningen
Aflevering 8 was weer echt genieten, met name het laatste aaneengesloten deel. Puntje van de stoel en het zag er ook echt speelfilm waardig uit, dit is op andere momenten in de serie wel eens anders geweest. Nog maar twee afleveringen te gaan...
Het beste deel van dit seizoen en misschien wel het spannendste deel van de hele serie tot nu toe. Het laatste stuk was inderdaad érg goed gedaan, zelfs het puntje van de stoel lukte niet; ik moest erbij gaan staan ....
En ook zijn eindelijk twee van mijn favoriete karakters bij elkaar: Tyrion en Daenerys . Wat er met Cersei gebeurt, werd helaas al weggeven in de special "A Day in the Life", maar dat mag de pret niet drukken.
Wat een deel zeg.
All hail to Septa Unella!
Fantastisch gedaan, idd. Enige waar je iets op kunt aanmerken is de editing; af en toe had het iets duidelijker gekund. Hoogtepunt van seizoen tot nu toe. Met de traditie van aflevering 9, ben ik zeer benieuwd naar aankomende aflevering.
Aflevering 9 gezien.... GoT bekijken is toch altijd wat bekomen achteraf... jawadde.
http://www.zap2it.com/blogs/game_of_thrones_show_book_changes_bryan_cogman_exp lains-2015-04 gaat ietwat in op verschillen boeken en serie.
Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
(2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon
Wat ik gezien heb
Mijn collectie
Bedankt Werner! Ik heb een klein stukje gelezen, maar heb besloten om toch maar niet verder te lezen. Ik zal waarschijnlijk met de volgende black friday sale bij amazon mij toch gaan wagen aan de boeken.
Holy fucking shitballs!!! Wat een seizoens einde! Cliffhanger galore!!!
Tegen dit tempo heet Game Of Thrones volgend jaar The Adventures Of Hodor, want da's de enige die dan nog zal leven...
Of Sam Tarly
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Wat een einde...er is weer zoveel gebeurd, ongelooflijk.
De laatste scene was voor mij toch wel zeer verrassend, ik had gedacht dat Jon tot het laatst erin zou zitten .
En wat te denken van 'the walk of shame' van Cersei...ik wist vooraf al dat zoiets eraan zat te komen vanwege de docu die voor het seizoen uitgezonden werd (A Day in the Life), maar dat het zo expliciet zou zijn, dat het zo hard zou overgekomen.....poeh. En hoe moeilijk moet het geweest zijn om die scene op te nemen voor haar.
@rogue: De scène zit nagenoeg letterlijk in het boek. De stad Dubrovnik tekende bezwaar aan tegen het schieten van de scène, vooral omdat oorspronkelijk Cersei van haar kleren ontdaan wordt in de sept van Baelor, en de gelovigen zagen het niet zitten dat Lena Heady in en rond de kathedraal van Dubrovnik in haar blote kont zou rondlopen. Verder is het me opgevallen dat alle personages die gestorven zijn in de laatste aflevering, in het boek nog leven . Ik zit met één grote vraag: zou Stannis nog leven? Je hebt niet gezien dat Briënne de job heeft afgemaakt . En voor de verandering zit er in de reeks nu ook een personage dat in de boeken al dood is maar in de reeks nog leeft: The Mountain. Alhoewel, om maester Qyburn te quoten: "hij is niet helemaal hetzelfde meer"...
Voor volgend seizoen is naar verluidt al een acteur gecast voor Euron Greyjoy en één die Randall Tarling zal spelen, de vader van Sam .
Enfin: het is nu bewezen. Weiss en Benioff zijn nog grotere sadisten dan George R.R.
Mooi einde van toch wel een minder seizoen voor mij. Gebeurde niet zo heel veel tot die laatste paar. Veel vragen weer helaas, wachten zal weer lang duren. Leuk al die theorieën op het internet. Eén daarvan Jon Snow will be back gaat wel kloppen denk.
Ik had de eerste twee boeken nog boven liggen, maar ik heb mij toch laten tot zo'n mooi pakketje met alle boeken erin.
Weer wat te lezen, en dan kan ik eindelijk ook alle spoilers lezen .