Ik heb de Blu-ray van Hell On Wheels seizoen 4 in huis gehaald en volgens mij staat hier een zeer zware fout op. Disk 3 bevat bij mij namelijk dezelfde afleveringen als disk 2. Nog iemand?
Ik heb de Blu-ray van Hell On Wheels seizoen 4 in huis gehaald en volgens mij staat hier een zeer zware fout op. Disk 3 bevat bij mij namelijk dezelfde afleveringen als disk 2. Nog iemand?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Dan ga ik E1 even mailen.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!
Ja, leuk zeg, mijn vast contact bij E1 is met vakantie.
Even de mail doorsturen naar de nr. 2
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bedankt voor de tip. Net gecheckt en ook hetzelfde voor. Bende amateurs...
Dit wordt inruilen tegen waardebon in de Mediamarkt deze donderdag. E1 krijgt mn geld pas als ze het opgelost hebben.
Net antwoord gekregen van E1: het wordt ofwel een vervangende schijf ophalen bij het verkooppunt, of Blu-ray compleet omwisselen. E1 is er nog mee bezig, uiteindelijke bericht volgt.
Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!
Kijk nooit naar series behalve deze!! Helaas houdt ie op bij seizoen 5, maar ja de lijn houdt ergens op natuurlijk Maar blij dat ik deze versie nog niet binnen heb. Gekke fout.
Move to Movie
UE55JS8000L 55 Samsung TV
PANASONIC 4K PLAYER
Dank ook voor je berichtje bij DVDProfiler, mijn exemplaar dat ik vandaag van Wehkamp binnen kreeg heeft het ook.
Hoop in mijn geval dat het verkooppunt deze schijf gewoon netjes nastuurt zonder dat ik de deur uit hoef om wat dan ook
maar terug te sturen, immers dit verkooppunt weet dat ik dit heb gekocht, adres is bekent.
Lastiger als je het in de winkel hebt gekocht, die weten niet wie precies de klant is, zij kunnen het niet nasturen.
Wacht de berichten hier wel af, zal wederom een klacht naar Wehkamp sturen, gisteren een zending gehad
waarvan aan de binnenzijde een lipje uit de doos gebroken was.... bezorgers.... slopers
Have fun and enjoy your collection
Ik heb ook hetzelfde voor. Controleer vandaag de discs en zie dat dezelfde episodes op disc 3 voorkomen. Ben al blij dat het een algemeen probleem is. Had ondertussen ook al een mail aan Entertainment One verzonden. Ben eens benieuwd naar hun reactie.
Volgens de medewerker van MM Antwerpen is er geen probleem met dit seizoen want er heeft nog niemand geklaagd.
Het probleem even nakijken was ook niet nodig.
Ik blijf een MM addict maar die verkopers ...
Wel een verfrissende logica
Had je dan niet geklaagd dan? Iemand moet de eerste zijn toch?
Kreeg je dan zonder dat er gekeken werd je geld terug of een andere oplossing aangeboden?
Ben blij dat ik het van reusla hoorde, zou onder het kijken, van een serie met een doorlopend
verhaal, witheet worden van zo'n fout, wacht juist totdat er minimaal een seizoen is en ga dan pas kijken.
Have fun and enjoy your collection
Voor alle duidelijkheid ik had het seizoen niet gekocht.
Door het bericht van Werner afgelopen week wacht ik gewoon op een oplossing alvorens tot aankoop over te gaan.
Ik wou gewoon de verkopers van MM op de hoogte brengen dat er een probleem met het seizoen is.
Spijtig dat Antwerpen en ook Wilrijk een betwetertje in het entertainmentteam hebben en daarmee in discussie gaan is hopeloos.
Ik heb van cosmox (waar ik gekocht heb) na 2 dagen nog geen antwoord terug gekregen. Gelukkig was ik dankzij de mensen hier op de hoogte van het probleem. Ik was niet van plan om dit seizoen vrij snel te gaan bekijken, dus ik had gewoon van niks geweten. Ik begrijp ook niet goed waarom de verkoop op sommige plaatsen ondertussen vrolijk blijft doorgaan. Bol heeft de blu ray versie blijkbaar wel van hun site gehaald.
The truth is out there
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Mijn seizoen 4 gekocht bij Wehkamp, heb op de dag van aankomst een klacht ingediend en vandaag antwoord gekregen.
BTW, ik heb hem bij Wehkamp gekocht 1: Wehkamp is zeer goede service! 2 Niet altijd de goedkoopste, maar deze keer met een 10 euro bonus als je voor 40 euro een bestelling deed,
was hij voor mij de meest gunstige
Mijn seizoen 4 kostte me dan ook(incl. verzendkosten[kosten gedeeld over 2 schijfjes]) nog geen 21,40 en dat was natuurlijk super
Nu heeft die sukkelige E-One zitten k.tten en komt er weer een hoop werk om de hoek kijken, klacht ingediend, klacht antwoord gehad, klacht wordt keurig afgehandeld door Wehkamp, ze hebben
het hele seizoen 4 van een levertijd van 8-11 dagen voorzien en zeggen me toe dat ze na die periode het product gaan omruilen, nieuwe brengen en oude meenemen, hoef er enkel een
berichtje bij te doen, wie wat klacht etc etc
En dan maar weer hopen dat alles weer correct met de korting wordt verwerkt..... Zou die sukkel die deze blunder gemaakt heeft nog werken bij E-One?
Hoop het niet, kan niet vrolijk worden van zulke blunders en het geeft te denken..... doen ze dan niet in enige vorm een soort van nacontrole voordat ze iets in de verkoop gooien
Have fun and enjoy your collection
Vandaag reactie gekregen van EOne. Hierbij hun antwoord: Dit is helaas een productie foutje geweest.Er zijn inmiddels nieuwe, juiste discs gearriveerd.
U kunt naar de Mediamarkt om te ruilen, daar worden morgen nieuwe versies geleverd, maar ik kan u ook een nieuwe disc toezenden als u mij uw adresgegevens geeft.
Excuus voor het ongemak! En ik hoor het graag als u nog vragen heeft.
Vriendelijke groeten | Best regards
Customer care
Ga een mail sturen dat ze mij een nieuwe disc mogen bezorgen. Ben benieuwd...
Wat een stelletje sukkels. Had op dag 1 al meteen een mail naar die snurkers gestuurd en nog steeds geen reactie gehad dan die van dat ze ermee aan de slag gaan en mij op de hoogte houden van de vorderingen.
Nog steeds niets gehoord dus...
Ga ze eens even een mailtje sturen hoe het er nu mee staat.
Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!
Ik heb antwoord gekregen van bijgevoegd mailadres: Customer.Care@entonegroup.com.
Ondertussen ook de bevestiging gekregen dat mijn vervangdisc verzonden werd. De foutieve disc mag ik vernietigen...
Heb er maar een mailtje aan gewaagd, bij Wehkamp lijkt het niet goed te gaan aflopen, gisteren een mailtje dat sprak over ruilen,
vandaag een mailtje dat het artikel is uitverkocht.... geld terug.... bedrag verrekenen.... iets anders kopen... heel verwarrend,
denk dat er 2 afdelingen mee doende zijn en ik krijg het gevoel dat het een rommeltje gaat worden....
Nu maar hopen dat EOne schijfje 3 opstuurt, houd jullie op de hoogte.
Have fun and enjoy your collection
Juiste versie lag in mijn lokale MM (Brussel) samen met de versies MET productiefout. Maar goed dat ik even naar de datum van het prijsetiket heb gekeken...
All is good in the world now. Zo nu even verder kijken