Voor mij was dit zonder twijfel de slechtste film van het hele afgelopen jaar! Daarom toch even een reactie. Ik heb er namelijk nauwelijks om kunnen lachen. Toch redelijk funest voor een komedie. En zo hard vond ik hem overigens ook niet. Eerder flauw. De film trekt vooral ons maatschappelijk kritische vermogen en de rol van de media in twijfel, maar vooral pas tegen het einde. Dat is dan nog een klein lichtpuntje dat ik er in kon ontdekken, maar tegelijkertijd was het ook een open deur. Nou is humor natuurlijk vooral een kwestie van smaak en gevoel, dat spreekt vanzelf. Ik kan er natuurlijk ver naast zitten, maar ik krijg toch wel eens de indruk dat jij werkelijk bijna alles wel goed vindt Hoe toepassend dan ook deze vraag: hoe kritisch kijk jij eigenlijk naar films? Een lastig te beantwoorden vraag, dat begrijp ik, maar wel een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben
P.S. voordat er discussie ontstaat; veel mensen vinden dit een leuke film, maar ik uit gewoon mijn verbazing hierover. Neem het me niet kwalijk, maar ik moet het toch op iemand afreageren Ga vooral door met je stukjes.