Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is later aangekondigd. Wss in november, december of helemaal niet.
    Komt waarschijnlijk gelijk uit met de Abyss
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Komt waarschijnlijk gelijk uit met de Abyss
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

    Standaard

    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??
    Ja, hier ga ik serieus op wachten.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??

    Wat mij betreft wacht ik niet en dat is waar Disney natuurlijk op rekent. Het leven is te kort om te wachten op iets wat misschien helemaal niet gaat komen, ze hadden al direct een releasedate voor de 3d versie kunnen aankondigen , maar hebben dit niet gedaan.

    Ik zou bovendien graag 3d versies zien van de andere 6 delen maar die kans acht ik niet heel groot, eigenlijk ga ik er al van uit dat dit nooit zal gebeuren.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  6. #31

    Standaard

    De 3D versie is in een officieel persbericht aangekondigd, dus die komt er heus wel.

    The 3D version of Star Wars: The Force Awakens will be available later this year.
    Ik heb geen zin om minimaal een half jaar wachten op de 3D. Daarnaast zou het mij niet verbazen als de 2e disc met extra's die er nu bijzit, weer niet bij de 3D versie zit.
    Dubbeldip dus.

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik dubbeldip niet zoveel, alleen Star Wars is de megamultidip-uitzondering. Die koop ik meestal op elk formaat meerdere keren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??
    Pluk de dag voor het te laat is.

    Dan maar een dubbeldip maar wachten NEE!!!

  9. #34

    Standaard

    BIj Bol kan je em reserveren maar je kan niet de kleur van de slipcover kiezen. Iemand enig idee hoe/waarom?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Ik zou bovendien graag 3d versies zien van de andere 6 delen maar die kans acht ik niet heel groot, eigenlijk ga ik er al van uit dat dit nooit zal gebeuren.
    Gezien Samsung en Philips, maar voornamelijk van belang Samsung, net hebben aangekondigd geen nieuwe 3D TV's meer te zullen produceren is dat het einde van 3D op TV. De zes oudere films zullen dan eigenlijk zeker niet op 3D-Br uitkomen en wellicht is ook nog te vrezen voor TFA en een 3D-uitgave.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gezien Samsung en Philips, maar voornamelijk van belang Samsung, net hebben aangekondigd geen nieuwe 3D TV's meer te zullen produceren is dat het einde van 3D op TV. De zes oudere films zullen dan eigenlijk zeker niet op 3D-Br uitkomen en wellicht is ook nog te vrezen voor TFA en een 3D-uitgave.


    Precies ! Misschien willen ze meer mensen naar de bioscoop lokken hiermee die toch een 3d versie willen zien.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  12. #37

    Standaard

    Ga ook niet wachten, maar wel de UK versie kopen. Geen franse titel voor mij. Ga voor de Light Side versie.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Precies ! Misschien willen ze meer mensen naar de bioscoop lokken hiermee die toch een 3d versie willen zien.
    Daar zou Samsung zich niets van aantrekken. Verre weg de meeste mensen kopen een TV voor 2D beeld. Wordt er geen 3D bril bijgeleverd, dan weet men vaak niet eens dat ze een 3D TV hebben. Brillen koopt het gros niet los, dus de productie is niet rendabel. Dus vanuit een commercieel oogpunt gebruikt niemand 3D, kost het produceren van een 3D TV meer (fysiek en qua rechten), dus dan stop je met produceren. De doorbraak die nodig was kwam niet, doordat eigenlijk niemand (op een aantal filmfanaten na) met een bril op TV wil kijken. Dus geen commerciele rede om 3D BR's te produceren. Tijd zal het leren wanneer de eerste 3D film niet op 3D BR wordt uitgegeven. Een 3D BR is dan vanaf nu eigenlijk een slechte investering, omdat je ze over een aantal jaar niet meer kan bekijken als je je TV vervangt.

    Ik heb nu echt twijfels of TFA nog op 3D uitkomt. Vanuit commercieel oogpunt zou een dergelijke uitgave idioot zijn. Je kan alleen verkopen aan een aantal filmfans en dat voor een korte tijd, want na verloop van tijd koopt niemand meer een 3D Br als je het niet kan afspelen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??
    Voor star wars ga ik niet wachten tot de 3D blu ray verschijnt , ik koop in april de steelbook en zodra de 3D blu ray uitkomt, dan koop ik die ook en wordt dvd die in steelbook zit eruit gemieterd en dan komt de 3D blu ray in de steelbook

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gezien Samsung en Philips, maar voornamelijk van belang Samsung, net hebben aangekondigd geen nieuwe 3D TV's meer te zullen produceren is dat het einde van 3D op TV. De zes oudere films zullen dan eigenlijk zeker niet op 3D-Br uitkomen en wellicht is ook nog te vrezen voor TFA en een 3D-uitgave.
    Hebben we het hier niet over 3 verschillende dingen:
    1 Samsung LG en Philips hebben aangekondigd dat ze in de tv toestellen line up van 2016 geen 3D toestellen meer uitbrengen.

    2 Ik heb nog nergens iets gelezen dat de studio's:
    a) geen 3D films meer gaan uitbrengen en dus ook geen , of minder films gaan releasen in 3D blu ray ?

    3 ik zou heel graag de 6 Star Wars films in 3D blu ray uitgave willen zien, maar dan komen we bij de rechten kwestie
    20th century fox heeft nog de rechten van deel I, II, III ,V VI tot 2020 en van deel IV tot het einde der tijden
    na 2020 vervallen de rechten naar Disney conform de deal met George Lucas

    Correct me , if I am wrong?

    Aan de hand van bovenstaande factoren hangt het er vanaf of de 6 Star Wars films ooit op 3D blu ray gaan verschijnen, toch ?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hebben we het hier niet over 3 verschillende dingen:
    1 Samsung LG en Philips hebben aangekondigd dat ze in de tv toestellen line up van 2016 geen 3D toestellen meer uitbrengen.

    2 Ik heb nog nergens iets gelezen dat de studio's:
    a) geen 3D films meer gaan uitbrengen en dus ook geen , of minder films gaan releasen in 3D blu ray ?

    3 ik zou heel graag de 6 Star Wars films in 3D blu ray uitgave willen zien, maar dan komen we bij de rechten kwestie
    20th century fox heeft nog de rechten van deel I, II, III ,V VI tot 2020 en van deel IV tot het einde der tijden
    na 2020 vervallen de rechten naar Disney conform de deal met George Lucas

    Correct me , if I am wrong?

    Aan de hand van bovenstaande factoren hangt het er vanaf of de 6 Star Wars films ooit op 3D blu ray gaan verschijnen, toch ?
    Als de grootste producent van TV's (Samsung) aangeeft geen 3D TV's meer te zullen maken met ingang van de 2016 toestellen, volgt daaruit dat de afzetmarkt voor 3D BR's zal opdrogen. Immers zonder 3D TV geen 3D BR.

    De beslissing van Samsung zal vrijwel geheel zijn genomen omdat 3D niet aanslaat. Dat maakt dat de afzetmarkt al te klein was. Dat was echt al bekend bij de producenten van 3D BR's (die weten ook wel hoeveel er van wat verkocht wordt) en het stoppen van de productie van 3D TV's is voor de producenten van 3D BR's een teken dat het over en uit is.

    De markt was al klein en de 3D BR producenten zullen snel stoppen met enige investering in 3D BR's gelet op de kleine markt en de omstandigheid dat door de beslissing van Samsung de afzetmarkt snel zal afnemen.

    Ik heb nimmer gezegd dat de studio's geen nieuwe films in 3D zullen uitbrengen in de bios. Dat zou ook onzin zijn, gezien 3D in de bioscoop zich bewezen heeft (dat begon al bij het succes van Avatar). Echter, 3D in de bios heeft niet geleid tot een consument die ook thuis 3D wil kijken (met een bril, en dat is de markt nu).

    Mijn stelling is:
    - zonder nieuwe 3D TV's zal de al (te) kleine afzetmarkt voor 3D BR's verdwijnen, is het produceren van 3D BR's economisch niet meer haalbaar en zal de productie van 3D BR's snel stoppen.

    En de rechten e.d. gaat het volgens mij over de distributierechten, maar het ging mij om het voortbestaan van 3D BR. Als er geld te verdienen valt staan alle gezichten snel dezelfde kant op, ook bij SW.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #42

    Standaard

    Er is meer aam de hand mbt voor item 3.

    Aan he beging van de 3D hype is als test SW deel 1 omgezet naar 3D en her uitgebracht .
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Star_W...Phantom_Menace

    De resultaten waren financieel een ramp, alsmede de ontvangst en reacties.
    Hierdoor is besloten het omzetten naar 3D van de saga te stoppen, want een goede achteraf 3D conversie kost tussen de 50.000 en 100.000 dollar per minuut.
    Trek hier je eigen conclusie voor de langzaam verdwijnende optische drager markt ...

    Deel 7 is ook achteraf naar 3D omgezet, maar eigenlijk voor de Aziatische markt en vreemd genoeg is de opbrengst in de bioscoop wereldwijd hoger voor de 2D versie, terwijl eerder de 3D versies het meeste opbrachten. Wederom een teken aan de wand voor de teruglopende belangstelling voor 3D ...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hebben we het hier niet over 3 verschillende dingen:
    1 Samsung LG en Philips hebben aangekondigd dat ze in de tv toestellen line up van 2016 geen 3D toestellen meer uitbrengen.

    2 Ik heb nog nergens iets gelezen dat de studio's:
    a) geen 3D films meer gaan uitbrengen en dus ook geen , of minder films gaan releasen in 3D blu ray ?

    3 ik zou heel graag de 6 Star Wars films in 3D blu ray uitgave willen zien, maar dan komen we bij de rechten kwestie
    20th century fox heeft nog de rechten van deel I, II, III ,V VI tot 2020 en van deel IV tot het einde der tijden
    na 2020 vervallen de rechten naar Disney conform de deal met George Lucas

    Correct me , if I am wrong?

    Aan de hand van bovenstaande factoren hangt het er vanaf of de 6 Star Wars films ooit op 3D blu ray gaan verschijnen, toch ?
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Er is meer aam de hand mbt voor item 3.

    Aan he beging van de 3D hype is als test SW deel 1 omgezet naar 3D en her uitgebracht .
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Star_W...Phantom_Menace

    De resultaten waren financieel een ramp, alsmede de ontvangst en reacties.
    Hierdoor is besloten het omzetten naar 3D van de saga te stoppen, want een goede achteraf 3D conversie kost tussen de 50.000 en 100.000 dollar per minuut.
    Trek hier je eigen conclusie voor de langzaam verdwijnende optische drager markt ...

    Deel 7 is ook achteraf naar 3D omgezet, maar eigenlijk voor de Aziatische markt en vreemd genoeg is de opbrengst in de bioscoop wereldwijd hoger voor de 2D versie, terwijl eerder de 3D versies het meeste opbrachten. Wederom een teken aan de wand voor de teruglopende belangstelling voor 3D ...


    En toch zijn ook delen 2 en 3 omgezet naar 3d en selectief al vertoond, dus de eerste 3 delen kunnen zo uitgebracht worden, maar dit gebeurd niet omdat de rechten bij 20th century fox liggen.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Er is meer aam de hand mbt voor item 3.

    Aan he beging van de 3D hype is als test SW deel 1 omgezet naar 3D en her uitgebracht .
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Star_W...Phantom_Menace

    De resultaten waren financieel een ramp, alsmede de ontvangst en reacties.
    Hierdoor is besloten het omzetten naar 3D van de saga te stoppen, want een goede achteraf 3D conversie kost tussen de 50.000 en 100.000 dollar per minuut.
    Waar heb je dat vandaan?
    Op Celebration Europe waar ik in 2013 was is Attack of the Clones in 3D vertoond......en Revenge of the Sith is in 3D vertoond op Celebration Anaheim.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 11-03-2016 om 17:21

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: zijn er hier mensen die wachten tot de 3D versie uitkomt op Blu-ray, zodat ze die aanschaffen??
    Ik vond 3D in de bioscoop echt iets toevoegen bij deze film (in tegenstelling tot bij de meeste films, waar het alleen maar een fors betaalde gimmick is), ook al heeft de conversie achteraf plaatsgevonden. Of ik zo lang kan wachten, betwijfel ik... Maar de 3D-versie komt er hoe dan ook!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waar heb je dat vandaan?
    Op Celebration Europe waar ik in 2013 was is Attack of the Clones in 3D vertoond......en Revenge of the Sith is in 3D vertoond op Celebration Anaheim.

    Van het net.....
    Of te wel alleen eenmalige speciale vertoningen van 2 en 3 en geen bestaand 3D conversien van 4. 5 en 6.
    Plus een slechte ontvangst / reacties van de pers en fans ..., maar je mag altijd blijven hopen net als op een goede uitgaven van de onaangepaste versies van 4 t/m 6

    3D releases
    At a ShoWest convention in 2005, Lucas demonstrated new technology and stated that he planned to release the six films in a new 3D film format,
    beginning with A New Hope in 2007. However, by January 2007, Lucasfilm stated on StarWars.com that "there are no definitive plans or dates
    for releasing the Star Wars saga in 3-D." At Celebration Europe in July 2007, Rick McCallum confirmed that Lucasfilm was "planning
    to take all six films and turn them into 3-D", but they are "waiting for the companies out there that are developing this technology to bring
    it down to a cost level that makes it worthwhile for everybody". In July 2008, Jeffrey Katzenberg, the CEO of DreamWorks Animation,
    revealed that Lucas planned to redo all six of the movies in 3D. In late September 2010, it was announced that The Phantom Menace would be
    theatrically re-released in 3-D on February 10, 2012. The plan was to re-release all six films in order, with the 3-D conversion process taking up
    to a year to complete for each film. However, the 3D re-releases of episodes II and III were postponed to enable Lucasfilm to concentrate on Episode VII.

    Star Wars episode II:

    3D re-release
    On September 28, 2010, it was announced that all six films in the series were to be stereo-converted to 3D,
    and re-released in chronological order beginning with The Phantom Menace which was released on February 10,
    2012. Attack of the Clones was originally scheduled to be re-released in 3D on September 20, 2013,
    but was postponed due to Lucasfilm's desire to focus on Star Wars: The Force Awakens.
    However, the 3D presentation of the film was shown at Celebration Europe II in July 2013.

    Star Wars episode II:

    3D re-release
    On September 28, 2010, it was announced that all six films in the series were to be stereo-converted to 3D.
    The films would be re-released in chronological order beginning with The Phantom Menace on February 10, 2012.
    Revenge of the Sith was originally scheduled to be re-released in 3D on October 11, 2013 (later pushed up to October 4, 2013).
    However, on January 28, 2013, Lucasfilm announced that it was postponing the 3D release of episodes II and III in order
    to "focus 100 percent of our efforts on Star Wars: The Force Awakens" and that further information about 3D release plans
    would be issued at a later date. The premiere of the 3D version was shown on April 17, 2015, at Star Wars Celebration Anaheim.
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Van het net.....
    Of te wel alleen eenmalige speciale vertoningen van 2 en 3 en geen bestaand 3D conversien van 4. 5 en 6.
    Oftewel: men heeft na TPM er nog 2 omgezet (en is dus niet gelijk gestopt)

  24. #49

    Standaard

    [QUOTE=theThinWhiteDuke;2020949]Oftewel: men heeft na TPM er nog 2 omgezet (en is dus niet gelijk gestopt) [/QU

    Fout men is aan alle 3 gelijk begonnen via een contract.
    Echter na het episode 1 debacle was er meer geld nodig om de conversies te vervolmaken en heeft men besloten ook geen geld meer in de 3D release en marketing of ander zaken te stopen.

    Oftewel geld, geld en geld
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #50

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •